Juist wel, en dan nog bediend worden door TGND ook.quote:Op maandag 9 december 2013 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
Noeees, dan kan ik geen kipnuggets halen dan straks
quote:Op maandag 9 december 2013 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het alleen tijdens kerst doet wel hoor.
Ik zal haar eens ff bedienenquote:Op maandag 9 december 2013 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist wel, en dan nog bediend worden door TGND ook.
Hier geen problemen mee, meestal is mijn vriend tussen kerst en oud&nieuw vrij dus genoeg tijd om bij iedereen eventjes langs te gaan...quote:Op maandag 9 december 2013 12:39 schreef PeuRac het volgende:
Ben blij dat ik geen gescheiden (schoon) ouders (meer) heb, dat lijkt me zo'n gedoe. Met mn ex-schoonouders was het elk jaar weer een gezeik.
Tempting maar dat worden wel hele dure kipnuggets dan.quote:Op maandag 9 december 2013 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 december 2013 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt een hele leuke kerst zal je bedoelen.quote:Op maandag 9 december 2013 12:45 schreef S95Sedan het volgende:
Tempting maar dat worden wel hele dure kipnuggets dan.
Met zo'n petje op hequote:Op maandag 9 december 2013 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben in geen eeuwigheid bij de mac geweest
Ik heb nu wel een MI van TGND naakt in een schortje![]()
Ook leuk als het geen kerst is.quote:Op maandag 9 december 2013 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
Is dat zo, net stond er nog gewoon werken hoorquote:Op maandag 9 december 2013 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt een hele leuke kerst zal je bedoelen.
quote:Op maandag 9 december 2013 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben in geen eeuwigheid bij de mac geweest
Dat doet ze vast niet 24 uur lang.quote:Op maandag 9 december 2013 12:50 schreef S95Sedan het volgende:
Is dat zo, net stond er nog gewoon werken hoor![]()
Dan knabbel je toch aan haar?quote:Op maandag 9 december 2013 12:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast niet, alleen na sluiten hebben ze geen kipnuggets meer he
Vlak voor sluiten komen is dan wel weer gunstig. Heb wel eens voor >20 euro mee gekregen en maar 7 of 8 euro betaaldquote:Op maandag 9 december 2013 12:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast niet, alleen na sluiten hebben ze geen kipnuggets meer he
Doen ze hier ook als je (1 van de) laatste klant(en) bent, zit die hele zak ineens volquote:Op maandag 9 december 2013 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vlak voor sluiten komen is dan wel weer gunstig. Heb wel eens voor >20 euro mee gekregen en maar 7 of 8 euro betaaldAnders moesten ze het toch maar weggooien (was in Dld).
Hmm... ja dat kan ookquote:Op maandag 9 december 2013 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan knabbel je toch aan haar?
Ik zie het probleem niet
Ik zou het wel weten Mac vs TGNDquote:Op maandag 9 december 2013 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hmm... ja dat kan ook
Nee jij bent een vrouw en eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man's gotta eat.quote:Op maandag 9 december 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten Mac vs TGND![]()
Jij denkt aan kipnuggets
quote:Op maandag 9 december 2013 13:14 schreef rival het volgende:
Ja lekker burgertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat jij op je werk zat?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 9 december 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten Mac vs TGND![]()
Jij denkt aan kipnuggets
Gewoon kipnuggets ernaast houdenquote:
Nee, dit is gewoon een snack on the sidequote:
Daarom ook bij haar doen, niet in je eigen bedquote:Op maandag 9 december 2013 13:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet alles een keer geprobeerd hebben toch? Alleen de rommel
Of gewoon een grote badkamer hebbenquote:Op maandag 9 december 2013 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom ook bij haar doen, niet in je eigen bed
De seks of het etenquote:Op maandag 9 december 2013 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doe ik niet tijdens.... Dat is 1 van mijn schaarse rustmomentjes
quote:Op maandag 9 december 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Tijdens seks alleen als zij aan het "eten" is
Uiteraardquote:Op maandag 9 december 2013 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Altijd vrolijk als we het over seks hebben he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |