Juist wel, en dan nog bediend worden door TGND ook.quote:Op maandag 9 december 2013 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
Noeees, dan kan ik geen kipnuggets halen dan straks
quote:Op maandag 9 december 2013 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het alleen tijdens kerst doet wel hoor.
Ik zal haar eens ff bedienenquote:Op maandag 9 december 2013 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist wel, en dan nog bediend worden door TGND ook.
Hier geen problemen mee, meestal is mijn vriend tussen kerst en oud&nieuw vrij dus genoeg tijd om bij iedereen eventjes langs te gaan...quote:Op maandag 9 december 2013 12:39 schreef PeuRac het volgende:
Ben blij dat ik geen gescheiden (schoon) ouders (meer) heb, dat lijkt me zo'n gedoe. Met mn ex-schoonouders was het elk jaar weer een gezeik.
Tempting maar dat worden wel hele dure kipnuggets dan.quote:Op maandag 9 december 2013 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 december 2013 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt een hele leuke kerst zal je bedoelen.quote:Op maandag 9 december 2013 12:45 schreef S95Sedan het volgende:
Tempting maar dat worden wel hele dure kipnuggets dan.
Met zo'n petje op hequote:Op maandag 9 december 2013 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben in geen eeuwigheid bij de mac geweest
Ik heb nu wel een MI van TGND naakt in een schortje![]()
Ook leuk als het geen kerst is.quote:Op maandag 9 december 2013 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
Is dat zo, net stond er nog gewoon werken hoorquote:Op maandag 9 december 2013 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt een hele leuke kerst zal je bedoelen.
quote:Op maandag 9 december 2013 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben in geen eeuwigheid bij de mac geweest
Dat doet ze vast niet 24 uur lang.quote:Op maandag 9 december 2013 12:50 schreef S95Sedan het volgende:
Is dat zo, net stond er nog gewoon werken hoor![]()
Dan knabbel je toch aan haar?quote:Op maandag 9 december 2013 12:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast niet, alleen na sluiten hebben ze geen kipnuggets meer he
Vlak voor sluiten komen is dan wel weer gunstig. Heb wel eens voor >20 euro mee gekregen en maar 7 of 8 euro betaaldquote:Op maandag 9 december 2013 12:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast niet, alleen na sluiten hebben ze geen kipnuggets meer he
Doen ze hier ook als je (1 van de) laatste klant(en) bent, zit die hele zak ineens volquote:Op maandag 9 december 2013 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vlak voor sluiten komen is dan wel weer gunstig. Heb wel eens voor >20 euro mee gekregen en maar 7 of 8 euro betaaldAnders moesten ze het toch maar weggooien (was in Dld).
Hmm... ja dat kan ookquote:Op maandag 9 december 2013 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan knabbel je toch aan haar?
Ik zie het probleem niet
Ik zou het wel weten Mac vs TGNDquote:Op maandag 9 december 2013 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hmm... ja dat kan ook
Nee jij bent een vrouw en eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man's gotta eat.quote:Op maandag 9 december 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten Mac vs TGND![]()
Jij denkt aan kipnuggets
quote:Op maandag 9 december 2013 13:14 schreef rival het volgende:
Ja lekker burgertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat jij op je werk zat?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 9 december 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten Mac vs TGND![]()
Jij denkt aan kipnuggets
Gewoon kipnuggets ernaast houdenquote:
Nee, dit is gewoon een snack on the sidequote:
Daarom ook bij haar doen, niet in je eigen bedquote:Op maandag 9 december 2013 13:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet alles een keer geprobeerd hebben toch? Alleen de rommel
Of gewoon een grote badkamer hebbenquote:Op maandag 9 december 2013 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom ook bij haar doen, niet in je eigen bed
De seks of het etenquote:Op maandag 9 december 2013 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doe ik niet tijdens.... Dat is 1 van mijn schaarse rustmomentjes
quote:Op maandag 9 december 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Tijdens seks alleen als zij aan het "eten" is
Uiteraardquote:Op maandag 9 december 2013 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Altijd vrolijk als we het over seks hebben he
quote:Op maandag 9 december 2013 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
Seks is verdomd lekker
niks overrated
met de juiste partner, dat dan weer welquote:Op maandag 9 december 2013 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
Seks is verdomd lekker
niks overrated
Dat wou ik net zeggen ...quote:Op maandag 9 december 2013 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
met de juiste partner, dat dan weer wel
Niks overratedquote:Op maandag 9 december 2013 13:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, seks is overrated.
---
Ik zeg niet dat het niet lekker is.
Ik vind dat niet.... Maar je moet samen wel die goede chemie hebbenquote:Op maandag 9 december 2013 13:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, seks is overrated.
---
Ik zeg niet dat het niet lekker is.
Iemand had teveel tijdquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel, doelloze seks is overrated.
Elke mongool kan z'n twiettwiet in haar koekkoek stoppen.
Ik denk dat je saaie partners hebt gehadquote:Op maandag 9 december 2013 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
twiettwiet? Koekkoek?quote:Op maandag 9 december 2013 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk hetquote:
No shit sherlockquote:Op maandag 9 december 2013 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dat niet.... Maar je moet samen wel die goede chemie hebben
I think notquote:Op maandag 9 december 2013 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat je saaie partners hebt gehad
Vertel!quote:Op maandag 9 december 2013 13:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
No shit sherlock
[..]
I think not
Maar er zijn meer dingen dan dat
Waarom? Voel niet echt de behoefte om hier gaan op te scheppen.quote:
Oke het hoeft niet als je dat niet wiltquote:Op maandag 9 december 2013 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom? Voel niet echt de behoefte om hier gaan op te scheppen.
Plus sowieso ben ik een pleaser.
Doelloze seks is bestequote:Op maandag 9 december 2013 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoorquote:Op maandag 9 december 2013 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke het hoeft niet als je dat niet wilt
Bullshit.quote:Op maandag 9 december 2013 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doelloze seks is beste![]()
Gevoels zijn overrated
daar vraagt ze toch ook niet omquote:Op maandag 9 december 2013 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom? Voel niet echt de behoefte om hier gaan op te scheppen.
Plus sowieso ben ik een pleaser.
we hebben het over seks, niemand begint over slechts een kwakje lozen?!?quote:Op maandag 9 december 2013 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
Doe ik ook niet hoor
Maar er is meer dan alleen je kwakje lozen. (om het maar even droog te zeggen)
Plus niets geeft meer voldoening dan de ander te zien genieten.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 9 december 2013 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor
+1 gevoelens zijn zeker fijnquote:[..]
Bullshit.
Hoe zou je het dan willen noemen, want vaak is dat toch gewoon de 'insteek'quote:Op maandag 9 december 2013 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
we hebben het over seks, niemand begint over slechts een kwakje lozen?!?
Maar doelloze seks kan ook lekker zijn, dan zie je de ander toch ook genietenquote:Op maandag 9 december 2013 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor
[..]
Bullshit.
Correctie; ik vind gevoelens overrated en vind doelloze seks juistquote:
Dan ken jij dat anders dan ik...... Het gaat hier niet alleen om ff pompen en weer doei...quote:Op maandag 9 december 2013 13:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan willen noemen, want vaak is dat toch gewoon de 'insteek'
Je hebt gelijk, maar vind het wel een "mama geeft iedereen gelijk en lost daarmee een ruzie tussen de kindjes op" oplossingquote:Op maandag 9 december 2013 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
Overigens is doelloos seks hebben echt om de lust
lust is ook een gevoel
opgelost slotje
[ afbeelding ]
Vind dat toch anders.quote:Op maandag 9 december 2013 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar doelloze seks kan ook lekker zijn, dan zie je de ander toch ook genieten
Ik doe even wat je net ook deedquote:Op maandag 9 december 2013 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Correctie; ik vind gevoelens overrated en vind doelloze seks juist![]()
Niks bullshit, want mijn mening.
Maar jij had toch geen hart meer? Hoe heb je dan gevoelens?quote:Op maandag 9 december 2013 14:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind dat toch anders.
[..]
Ik doe even wat je net ook deed
En dan nog vind ik het bullshit. Juist door dat soort gevoelens leef je namelijk vind ik.
Oja die had ik weggegeven hequote:Op maandag 9 december 2013 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar jij had toch geen hart meer? Hoe heb je dan gevoelens?
Dat ik het overrated vind betekent niet dat ik ze niet prettig vind. Ik ben alleen absoluut 100% klaar met gevoelensquote:Op maandag 9 december 2013 14:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind dat toch anders.
[..]
Ik doe even wat je net ook deed
En dan nog vind ik het bullshit. Juist door dat soort gevoelens leef je namelijk vind ik.
Bedanktquote:Op maandag 9 december 2013 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar vind het wel een "mama geeft iedereen gelijk en lost daarmee een ruzie tussen de kindjes op" oplossing
quote:
Hoe dan?quote:
Ja beetje afkopen met een kusjequote:
Grappig ik was ooit ook zo, boy was i wrong.quote:Op maandag 9 december 2013 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ik het overrated vind betekent niet dat ik ze niet prettig vind. Ik ben alleen absoluut 100% klaar met gevoelensVoor mij geen gevoelens meer, voorlopig
quote:Op maandag 9 december 2013 14:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Grappig ik was ooit ook zo, boy was i wrong.
Maar dat is toch prima? Als je er bent kan je net zo goed ook even eten/filmpje kijken... Wel zo gezellig.quote:Op maandag 9 december 2013 14:06 schreef rival het volgende:
Whaha ik heb die haat niet richting gevoelens.... Ik heb die gevoelens gewoon niet snel
Maar ik ga ze zeker niet uit de weg, geef mij ze maar hoor
Maar dan nog als ik met scharrel ben wil ik toch ook een gezellig leuk weekend hebben, en dat gun ik haar op dat moment ook. Dus sowieso doe je dan meer dan alleen maar kwakje lozen....
Maar jij wilt niet uit leggen of opscheppen maar zo snap ik (en anderen misschien) er ook geen fluit van he?quote:Op maandag 9 december 2013 14:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Grappig ik was ooit ook zo, boy was i wrong.
Nee tuurlijk niet maar op z'n minst een klik.quote:Op maandag 9 december 2013 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe dan?
Stel je voelt je seksueel tot elkaar aangetrokken dan is dat toch .... dat kan toch?
Of moet je eerst verliefd worden voor je iemand kan neuken
Wat?quote:
En omdat jij dat hebt meegemaakt geldt dat uiteraard voor iedereenquote:Op maandag 9 december 2013 14:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar op z'n minst een klik.
[..]
Wat?
Ik heb zat weggestopt qua gevoelens en keihard terug in m'n gezicht gekregen uiteindelijk.
Uiteraard.quote:Op maandag 9 december 2013 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En omdat jij dat hebt meegemaakt geldt dat uiteraard voor iedereen
lol, dan zou ik heel weinig neukenquote:Op maandag 9 december 2013 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe dan?
Stel je voelt je seksueel tot elkaar aangetrokken dan is dat toch .... dat kan toch?
Of moet je eerst verliefd worden voor je iemand kan neuken
Hoe moet ik het dan afkopen?quote:[..]
Ja beetje afkopen met een kusje![]()
![]()
Natuurlijk moet er een klik zijn, maar dat wilt toch niet zeggen dat je alles aan gevoel bloot legt, dan nog kan je doelloze seks hebben...quote:Op maandag 9 december 2013 14:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar op z'n minst een klik.
[..]
Wat?
Ik heb zat weggestopt qua gevoelens en keihard terug in m'n gezicht gekregen uiteindelijk.
Ja dat ookquote:Op maandag 9 december 2013 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat is toch prima? Als je er bent kan je net zo goed ook even eten/filmpje kijken... Wel zo gezellig.
Gevoelens komen bij mij ook vaak pas na een tijdje. Verliefd worden doe ik al helemaal niet snelquote:Op maandag 9 december 2013 14:06 schreef rival het volgende:
Whaha ik heb die haat niet richting gevoelens.... Ik heb die gevoelens gewoon niet snel
Maar ik ga ze zeker niet uit de weg, geef mij ze maar hoor
Maar dan nog als ik met scharrel ben wil ik toch ook een gezellig leuk weekend hebben, en dat gun ik haar op dat moment ook. Dus sowieso doe je dan meer dan alleen maar kwakje lozen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |