Juist wel, en dan nog bediend worden door TGND ook.quote:Op maandag 9 december 2013 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
Noeees, dan kan ik geen kipnuggets halen dan straks
quote:Op maandag 9 december 2013 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het alleen tijdens kerst doet wel hoor.
Ik zal haar eens ff bedienenquote:Op maandag 9 december 2013 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist wel, en dan nog bediend worden door TGND ook.
Hier geen problemen mee, meestal is mijn vriend tussen kerst en oud&nieuw vrij dus genoeg tijd om bij iedereen eventjes langs te gaan...quote:Op maandag 9 december 2013 12:39 schreef PeuRac het volgende:
Ben blij dat ik geen gescheiden (schoon) ouders (meer) heb, dat lijkt me zo'n gedoe. Met mn ex-schoonouders was het elk jaar weer een gezeik.
Tempting maar dat worden wel hele dure kipnuggets dan.quote:Op maandag 9 december 2013 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 december 2013 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt een hele leuke kerst zal je bedoelen.quote:Op maandag 9 december 2013 12:45 schreef S95Sedan het volgende:
Tempting maar dat worden wel hele dure kipnuggets dan.
Met zo'n petje op hequote:Op maandag 9 december 2013 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben in geen eeuwigheid bij de mac geweest
Ik heb nu wel een MI van TGND naakt in een schortje![]()
Ook leuk als het geen kerst is.quote:Op maandag 9 december 2013 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
Is dat zo, net stond er nog gewoon werken hoorquote:Op maandag 9 december 2013 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt een hele leuke kerst zal je bedoelen.
quote:Op maandag 9 december 2013 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben in geen eeuwigheid bij de mac geweest
Dat doet ze vast niet 24 uur lang.quote:Op maandag 9 december 2013 12:50 schreef S95Sedan het volgende:
Is dat zo, net stond er nog gewoon werken hoor![]()
Dan knabbel je toch aan haar?quote:Op maandag 9 december 2013 12:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast niet, alleen na sluiten hebben ze geen kipnuggets meer he
Vlak voor sluiten komen is dan wel weer gunstig. Heb wel eens voor >20 euro mee gekregen en maar 7 of 8 euro betaaldquote:Op maandag 9 december 2013 12:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast niet, alleen na sluiten hebben ze geen kipnuggets meer he
Doen ze hier ook als je (1 van de) laatste klant(en) bent, zit die hele zak ineens volquote:Op maandag 9 december 2013 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vlak voor sluiten komen is dan wel weer gunstig. Heb wel eens voor >20 euro mee gekregen en maar 7 of 8 euro betaaldAnders moesten ze het toch maar weggooien (was in Dld).
Hmm... ja dat kan ookquote:Op maandag 9 december 2013 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan knabbel je toch aan haar?
Ik zie het probleem niet
Ik zou het wel weten Mac vs TGNDquote:Op maandag 9 december 2013 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hmm... ja dat kan ook
Nee jij bent een vrouw en eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man's gotta eat.quote:Op maandag 9 december 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten Mac vs TGND![]()
Jij denkt aan kipnuggets
quote:Op maandag 9 december 2013 13:14 schreef rival het volgende:
Ja lekker burgertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat jij op je werk zat?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 9 december 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten Mac vs TGND![]()
Jij denkt aan kipnuggets
Gewoon kipnuggets ernaast houdenquote:
Nee, dit is gewoon een snack on the sidequote:
Daarom ook bij haar doen, niet in je eigen bedquote:Op maandag 9 december 2013 13:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet alles een keer geprobeerd hebben toch? Alleen de rommel
Of gewoon een grote badkamer hebbenquote:Op maandag 9 december 2013 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom ook bij haar doen, niet in je eigen bed
De seks of het etenquote:Op maandag 9 december 2013 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doe ik niet tijdens.... Dat is 1 van mijn schaarse rustmomentjes
quote:Op maandag 9 december 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Tijdens seks alleen als zij aan het "eten" is
Uiteraardquote:Op maandag 9 december 2013 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Altijd vrolijk als we het over seks hebben he
quote:Op maandag 9 december 2013 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
Seks is verdomd lekker
niks overrated
met de juiste partner, dat dan weer welquote:Op maandag 9 december 2013 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
Seks is verdomd lekker
niks overrated
Dat wou ik net zeggen ...quote:Op maandag 9 december 2013 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
met de juiste partner, dat dan weer wel
Niks overratedquote:Op maandag 9 december 2013 13:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, seks is overrated.
---
Ik zeg niet dat het niet lekker is.
Ik vind dat niet.... Maar je moet samen wel die goede chemie hebbenquote:Op maandag 9 december 2013 13:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, seks is overrated.
---
Ik zeg niet dat het niet lekker is.
Iemand had teveel tijdquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel, doelloze seks is overrated.
Elke mongool kan z'n twiettwiet in haar koekkoek stoppen.
Ik denk dat je saaie partners hebt gehadquote:Op maandag 9 december 2013 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
twiettwiet? Koekkoek?quote:Op maandag 9 december 2013 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk hetquote:
No shit sherlockquote:Op maandag 9 december 2013 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dat niet.... Maar je moet samen wel die goede chemie hebben
I think notquote:Op maandag 9 december 2013 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat je saaie partners hebt gehad
Vertel!quote:Op maandag 9 december 2013 13:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
No shit sherlock
[..]
I think not
Maar er zijn meer dingen dan dat
Waarom? Voel niet echt de behoefte om hier gaan op te scheppen.quote:
Oke het hoeft niet als je dat niet wiltquote:Op maandag 9 december 2013 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom? Voel niet echt de behoefte om hier gaan op te scheppen.
Plus sowieso ben ik een pleaser.
Doelloze seks is bestequote:Op maandag 9 december 2013 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoorquote:Op maandag 9 december 2013 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke het hoeft niet als je dat niet wilt
Bullshit.quote:Op maandag 9 december 2013 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doelloze seks is beste![]()
Gevoels zijn overrated
daar vraagt ze toch ook niet omquote:Op maandag 9 december 2013 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom? Voel niet echt de behoefte om hier gaan op te scheppen.
Plus sowieso ben ik een pleaser.
we hebben het over seks, niemand begint over slechts een kwakje lozen?!?quote:Op maandag 9 december 2013 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
Doe ik ook niet hoor
Maar er is meer dan alleen je kwakje lozen. (om het maar even droog te zeggen)
Plus niets geeft meer voldoening dan de ander te zien genieten.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 9 december 2013 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor
+1 gevoelens zijn zeker fijnquote:[..]
Bullshit.
Hoe zou je het dan willen noemen, want vaak is dat toch gewoon de 'insteek'quote:Op maandag 9 december 2013 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
we hebben het over seks, niemand begint over slechts een kwakje lozen?!?
Maar doelloze seks kan ook lekker zijn, dan zie je de ander toch ook genietenquote:Op maandag 9 december 2013 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor
[..]
Bullshit.
Correctie; ik vind gevoelens overrated en vind doelloze seks juistquote:
Dan ken jij dat anders dan ik...... Het gaat hier niet alleen om ff pompen en weer doei...quote:Op maandag 9 december 2013 13:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan willen noemen, want vaak is dat toch gewoon de 'insteek'
Je hebt gelijk, maar vind het wel een "mama geeft iedereen gelijk en lost daarmee een ruzie tussen de kindjes op" oplossingquote:Op maandag 9 december 2013 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
Overigens is doelloos seks hebben echt om de lust
lust is ook een gevoel
opgelost slotje
[ afbeelding ]
Vind dat toch anders.quote:Op maandag 9 december 2013 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar doelloze seks kan ook lekker zijn, dan zie je de ander toch ook genieten
Ik doe even wat je net ook deedquote:Op maandag 9 december 2013 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Correctie; ik vind gevoelens overrated en vind doelloze seks juist![]()
Niks bullshit, want mijn mening.
Maar jij had toch geen hart meer? Hoe heb je dan gevoelens?quote:Op maandag 9 december 2013 14:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind dat toch anders.
[..]
Ik doe even wat je net ook deed
En dan nog vind ik het bullshit. Juist door dat soort gevoelens leef je namelijk vind ik.
Oja die had ik weggegeven hequote:Op maandag 9 december 2013 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar jij had toch geen hart meer? Hoe heb je dan gevoelens?
Dat ik het overrated vind betekent niet dat ik ze niet prettig vind. Ik ben alleen absoluut 100% klaar met gevoelensquote:Op maandag 9 december 2013 14:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind dat toch anders.
[..]
Ik doe even wat je net ook deed
En dan nog vind ik het bullshit. Juist door dat soort gevoelens leef je namelijk vind ik.
Bedanktquote:Op maandag 9 december 2013 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar vind het wel een "mama geeft iedereen gelijk en lost daarmee een ruzie tussen de kindjes op" oplossing
quote:
Hoe dan?quote:
Ja beetje afkopen met een kusjequote:
Grappig ik was ooit ook zo, boy was i wrong.quote:Op maandag 9 december 2013 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ik het overrated vind betekent niet dat ik ze niet prettig vind. Ik ben alleen absoluut 100% klaar met gevoelensVoor mij geen gevoelens meer, voorlopig
quote:Op maandag 9 december 2013 14:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Grappig ik was ooit ook zo, boy was i wrong.
Maar dat is toch prima? Als je er bent kan je net zo goed ook even eten/filmpje kijken... Wel zo gezellig.quote:Op maandag 9 december 2013 14:06 schreef rival het volgende:
Whaha ik heb die haat niet richting gevoelens.... Ik heb die gevoelens gewoon niet snel
Maar ik ga ze zeker niet uit de weg, geef mij ze maar hoor
Maar dan nog als ik met scharrel ben wil ik toch ook een gezellig leuk weekend hebben, en dat gun ik haar op dat moment ook. Dus sowieso doe je dan meer dan alleen maar kwakje lozen....
Maar jij wilt niet uit leggen of opscheppen maar zo snap ik (en anderen misschien) er ook geen fluit van he?quote:Op maandag 9 december 2013 14:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Grappig ik was ooit ook zo, boy was i wrong.
Nee tuurlijk niet maar op z'n minst een klik.quote:Op maandag 9 december 2013 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe dan?
Stel je voelt je seksueel tot elkaar aangetrokken dan is dat toch .... dat kan toch?
Of moet je eerst verliefd worden voor je iemand kan neuken
Wat?quote:
En omdat jij dat hebt meegemaakt geldt dat uiteraard voor iedereenquote:Op maandag 9 december 2013 14:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar op z'n minst een klik.
[..]
Wat?
Ik heb zat weggestopt qua gevoelens en keihard terug in m'n gezicht gekregen uiteindelijk.
Uiteraard.quote:Op maandag 9 december 2013 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En omdat jij dat hebt meegemaakt geldt dat uiteraard voor iedereen
lol, dan zou ik heel weinig neukenquote:Op maandag 9 december 2013 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe dan?
Stel je voelt je seksueel tot elkaar aangetrokken dan is dat toch .... dat kan toch?
Of moet je eerst verliefd worden voor je iemand kan neuken
Hoe moet ik het dan afkopen?quote:[..]
Ja beetje afkopen met een kusje![]()
![]()
Natuurlijk moet er een klik zijn, maar dat wilt toch niet zeggen dat je alles aan gevoel bloot legt, dan nog kan je doelloze seks hebben...quote:Op maandag 9 december 2013 14:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Wat?
Ik heb zat weggestopt qua gevoelens en keihard terug in m'n gezicht gekregen uiteindelijk.
Ja dat ookquote:Op maandag 9 december 2013 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat is toch prima? Als je er bent kan je net zo goed ook even eten/filmpje kijken... Wel zo gezellig.
Gevoelens komen bij mij ook vaak pas na een tijdje. Verliefd worden doe ik al helemaal niet snelquote:Op maandag 9 december 2013 14:06 schreef rival het volgende:
Whaha ik heb die haat niet richting gevoelens.... Ik heb die gevoelens gewoon niet snel
Maar ik ga ze zeker niet uit de weg, geef mij ze maar hoor
Maar dan nog als ik met scharrel ben wil ik toch ook een gezellig leuk weekend hebben, en dat gun ik haar op dat moment ook. Dus sowieso doe je dan meer dan alleen maar kwakje lozen....
Ja duh want massage oliequote:Op maandag 9 december 2013 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat ook(weer ff rust
)
En als ze dan ineens de massageolie pakt ga ik toch niet zeggen van ho eens ff.. dit is mij te zoetsappig!
Nee kom maar op![]()
Lolaquote:Op maandag 9 december 2013 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er een klik zijn, maar dat wilt toch niet zeggen dat je alles aan gevoel bloot legt, dan nog kan je doelloze seks hebben...
TGND geeft gewoon aan klaar te zijn met diepgaande gevoelens en relaties, nou en dat zal niet voor niet zijn, er komt misschien heus wel een tijd dat dat wel zo is, dat houdt niet in dat ze geen lol mag maken toch?
Ik heb meer het idee dat jij het allemaal erg zwart/wit en somber inziet
Ja die is er bij mij.quote:Op maandag 9 december 2013 14:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal gerust wat zelfbescherming zijn oid.... Maar et is zoquote:Op maandag 9 december 2013 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gevoelens komen bij mij ook vaak pas na een tijdje. Verliefd worden doe ik al helemaal niet snel
Was ook niet letterlijk natuurlijkquote:
Ja en dat is dus bullshit want gevoelens heb je niet altijd in de hand. En dat soort dingen afschermen dan ben je niet slim bezig vind ik. Geen lol zeg ik nietquote:Op maandag 9 december 2013 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er een klik zijn, maar dat wilt toch niet zeggen dat je alles aan gevoel bloot legt, dan nog kan je doelloze seks hebben...
TGND geeft gewoon aan klaar te zijn met diepgaande gevoelens en relaties, nou en dat zal niet voor niet zijn, er komt misschien heus wel een tijd dat dat wel zo is, dat houdt niet in dat ze geen lol mag maken toch?
Ik heb meer het idee dat jij het allemaal erg zwart/wit en somber inziet
Natuurlijk, maar ik moest dat wel even zo neerzetten, dat snap jij vast ook welquote:Op maandag 9 december 2013 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was ook niet letterlijk natuurlijk![]()
Je snapt me wel
Ik houd het een klein beetje tegenquote:Op maandag 9 december 2013 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Zal gerust wat zelfbescherming zijn oid.... Maar et is zo
Ik hou niks bewust tegen iig...
Helemaal mee eensquote:Op maandag 9 december 2013 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ik het overrated vind betekent niet dat ik ze niet prettig vind. Ik ben alleen absoluut 100% klaar met gevoelensVoor mij geen gevoelens meer, voorlopig
Bij een scharrel blijf ik niet slapen of hangen voor een filmpje, dat zie ik eerder als friends with benefits, of ontkenningquote:Op maandag 9 december 2013 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die is er bij mij.
Anders is iemand een ONS en geen Scharrel
Ik weet niet waar je het idee vandaan haalt dat ik ze tegen hou.. maargoed.quote:Op maandag 9 december 2013 14:15 schreef S95Sedan het volgende:
Ik hou helemaal niets tegen want meerdere keren keihard terug gehad dus.
Ik zie dat andersquote:Op maandag 9 december 2013 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij een scharrel blijf ik niet slapen of hangen voor een filmpje, dat zie ik eerder als friends with benefits, of ontkenning
quote:Op maandag 9 december 2013 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het idee vandaan haalt dat ik ze tegen hou.. maargoed.
Dat soort dingen zeg je dan nietquote:Op maandag 9 december 2013 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 9 december 2013 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
Bovendien verliefd worden heb je niet in de hand hoor....
Je kan het wel een beetje sturen, met ontkenning kom je een heel eindquote:Op maandag 9 december 2013 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
Tegenhouden is wel wat anders dan voorzichtig(er) zijn
Waarom zou je dat doen? Daar heb je toch alleen maar jezelf mee?quote:Op maandag 9 december 2013 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan het wel een beetje sturen, met ontkenning kom je een heel eind
Zoiets inderdaadquote:Op maandag 9 december 2013 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Daar heb je toch alleen maar jezelf mee?
Tenzij het iemand is waarvan je weet dat het geen toekomst heeft... Ik zou het dan voor me houden en er proberen overheen te komen
Maar dan heb je het voor jezelf wel toegegeven...
klinkt dit raar?
Rare inzichten danquote:Op maandag 9 december 2013 14:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Dat soort dingen zeg je dan niet
Naar mijn inziens
Ben ik het mee oneens, als je echt niet verliefd wil worden zijn er genoeg manieren om dat te voorkomen (ook als het al beginnende is!).quote:Op maandag 9 december 2013 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
Tegenhouden is wel wat anders dan voorzichtig(er) zijn
Lastige situaties altijdquote:Op maandag 9 december 2013 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoiets inderdaadOf omdat je beide bang bent dat het kapot gaat wanneer je het toegeeft en serieus maakt.
Dan verschillen onze meningen, welkom vreemdelingquote:Op maandag 9 december 2013 14:24 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Ben ik het mee oneens, als je echt niet verliefd wil worden zijn er genoeg manieren om dat te voorkomen (ook als het al beginnende is!).
Verliefd zijn is in principe de persoon voor meer zien dan wat hij/zij is en zodra je merkt dat je dat gaat doen kan je het tegenhouden.
Ik denk het... ik weet het niet precies meer maar ik denk van wel, aangezien we van doelloos neuken naar zinvol neuken naar verliefdheid gaanquote:Op maandag 9 december 2013 14:25 schreef rival het volgende:
Dit gaat over verliefd worden op iemand waar je het al mee doet dus?
Dan hou ik die gevoelens niet voor me, daar ga je aan kapot
Ja kan ervoor zorgen er niet naar te handelen, maar die gevoelens kan je niet stoppen.....quote:Op maandag 9 december 2013 14:24 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Ben ik het mee oneens, als je echt niet verliefd wil worden zijn er genoeg manieren om dat te voorkomen (ook als het al beginnende is!).
Verliefd zijn is in principe de persoon voor meer zien dan wat hij/zij is en zodra je merkt dat je dat gaat doen kan je het tegenhouden.
ik bedoel het in het algemeenquote:Op maandag 9 december 2013 14:25 schreef rival het volgende:
Dit gaat over verliefd worden op iemand waar je het al mee doet dus?
Dan hou ik die gevoelens niet voor me, daar ga je aan kapot
Waarom meteen zo aangevallen voelen.quote:Op maandag 9 december 2013 14:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rare inzichten dan![]()
Als ik maar weet wat ik bedoel. Daag
nuttig?quote:Op maandag 9 december 2013 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Altijd leuk om te doen
Zinvol, niet meer![]()
Nuttig alleen voor het maken van kinderen, als we letterlijk gaan doenquote:Op maandag 9 december 2013 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nuttig?
Weet ik veel... ik kom 9 vd 10 keer niet eens uit mijn woorden wat ik nou echt bedoel
quote:Op maandag 9 december 2013 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nuttig?
Weet ik veel... ik kom 9 vd 10 keer niet eens uit mijn woorden wat ik nou echt bedoel
Ja nuttig is niet meer van belang hierquote:Op maandag 9 december 2013 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Nuttig alleen voor het maken van kinderen, als we letterlijk gaan doen
Oh en orgasmes zijn goed voor je geloof ikmaja
Ha ja, bij mij is het echter zo dat er bewust van zijn in combinatie van niet handelen er voor zorgt dat de gevoelens miniem blijven.quote:Op maandag 9 december 2013 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ja kan ervoor zorgen er niet naar te handelen, maar die gevoelens kan je niet stoppen.....
Dat is mijn mening kameraad.
Kan je niet van jezelf afblijven?quote:Op maandag 9 december 2013 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nuttig?
Don't we all... dan nog is ontkenning/tegenhouden niet echt goed imoquote:Op maandag 9 december 2013 14:33 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Ha ja, bij mij is het echter zo dat er bewust van zijn in combinatie van niet handelen er voor zorgt dat de gevoelens miniem blijven.
Ik kan wel begrijpen dat het voor mij anders is omdat ik in het verleden mijn poten heb verbrand aan verliefdheid.
Soms heb je wel eens van die dagen .. maar gaat jou toch niks aanquote:
Delen is toch fijner?quote:Op maandag 9 december 2013 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Don't we all... dan nog is ontkenning/tegenhouden niet echt goed imo
[..]
Soms heb je wel eens van die dagen .. maar gaat jou toch niks aan![]()
ik gok zo dat iedereen dat weleens heeft gedaanquote:Op maandag 9 december 2013 14:33 schreef Wazzim het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat het voor mij anders is omdat ik in het verleden mijn poten heb verbrand aan verliefdheid.
Nu kan ik een moederlijke opmerking maken van: 'Samen delen, samen spelen'quote:
Ik heb nooit gezegd dat die opmerkingen niet welkom zijnquote:Op maandag 9 december 2013 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu kan ik een moederlijke opmerking maken van: 'Samen delen, samen spelen'
maar volgens mij is dat niet echt welkom he?![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu kan ik een moederlijke opmerking maken van: 'Samen delen, samen spelen'
maar volgens mij is dat niet echt welkom he?![]()
Dan moet ik maar even gaan fappen zoquote:Op maandag 9 december 2013 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nuttig is niet meer van belang hier
Ja waar zijn ze goed voor? Hoofdpijn?
Fappenquote:Op maandag 9 december 2013 14:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan moet ik maar even gaan fappen zo
Die hele discussie ook.
quote:Op maandag 9 december 2013 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Zullen we anders een wedstrijdje doen, wie daar als eerste is
Niet eerlijk, jij zit sowieso het dichste bijquote:Op maandag 9 december 2013 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ja denk het, weet meer als ik laptop onder handen neem. Ik ben nu pc aan het fixen, had onderdelen maand of 3 geleden binnen maar niets gedaan. Nu moet ik pc en laptop fixenquote:Op maandag 9 december 2013 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Hoi moppie, hoe komt het dat je laptop gecrashed is? HD begeven?
Ach het houd je mooi even bezigquote:Op maandag 9 december 2013 14:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja denk het, weet meer als ik laptop onder handen neem. Ik ben nu pc aan het fixen, had onderdelen maand of 3 geleden binnen maar niets gedaan. Nu moet ik pc en laptop fixen![]()
Ik moet wel een voorsprong krijgen anders is het niet eerlijkquote:Op maandag 9 december 2013 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Amersfoort(?) wil ik nog best wagen maar Enschede hoef ik niet eens te proberenquote:Op maandag 9 december 2013 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet eerlijk, jij zit sowieso het dichste bij
Richting TGND durf ik het wel aan
Maakt me niet uit, heb sowieso een uur voorsprong op jequote:Op maandag 9 december 2013 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Amersfoort(?) wil ik nog best wagen maar Enschede hoef ik niet eens te proberen
Seks, bahquote:Op maandag 9 december 2013 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
FappenSoppen
Neuken
![]()
De kerstboom staat... alleen een beetje scheef![]()
Ja gelukkig welquote:Op maandag 9 december 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach het houd je mooi even bezig
Ik ben wel zo gek om daar naar toe te rijdenquote:Op maandag 9 december 2013 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Amersfoort(?) wil ik nog best wagen maar Enschede hoef ik niet eens te proberen
Enschede is 2 uur rijden voor mij... been there done thatquote:Op maandag 9 december 2013 14:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, heb sowieso een uur voorsprong op je
Ja jij bent sowieso gekquote:Op maandag 9 december 2013 14:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel
[..]
Ik ben wel zo gek om daar naar toe te rijden![]()
De enige die een voorsprong op mij heeft is Vinnie, maar vanaf zijn werk valt dat ook weer tegen.quote:Op maandag 9 december 2013 14:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel
[..]
Ging om het wedstrijdje toch, hij woont daar ook ergens....quote:Op maandag 9 december 2013 14:45 schreef Viro het volgende:
Dan rijd je stevig door, 1u20min voor mij, maar kan korter, voor de crematie van mijn oma was ik er in 1u5minquote:Op maandag 9 december 2013 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Enschede is 2 uur rijden voor mij... been there done that
Ja soms te gekquote:
Het is maar zo gek als je het zelf vind.quote:Op maandag 9 december 2013 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De enige die een voorsprong op mij heeft is Vinnie, maar vanaf zijn werk valt dat ook weer tegen.
Ik rij meestal stevig doorquote:Op maandag 9 december 2013 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan rijd je stevig door, 1u20min voor mij, maar kan korter, voor de crematie van mijn oma was ik er in 1u5min
Valt tegen, ik woon in Hilversum, maar ben wel veel in de Achterhoek, alleen deze week niet.quote:Op maandag 9 december 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ging om het wedstrijdje toch, hij woont daar ook ergens....
quote:Op maandag 9 december 2013 14:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja soms te gek![]()
[..]
Het is maar zo gek als je het zelf vind.
Oh dan hoef ik Amersfoort ook niet te proberenquote:Op maandag 9 december 2013 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt tegen, ik woon in Hilversum, maar ben wel veel in de Achterhoek, alleen deze week niet.
Ja, ik ookquote:
Haha, inderdaadquote:Op maandag 9 december 2013 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dan hoef ik Amersfoort ook niet te proberen
onder de boom?quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 14:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Genoeg aanbiedingen zag ik net toch?
Oh die boom![]()
Op de goede manierquote:
Ik denk Enschede..... Maar zeker weten doe ik niet...quote:Op maandag 9 december 2013 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, inderdaad
Maar daar woont ze toch ook niet (meer)?
Dacht van welquote:Op maandag 9 december 2013 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk Enschede..... Maar zeker weten doe ik niet...
Enske.quote:Op maandag 9 december 2013 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk Enschede..... Maar zeker weten doe ik niet...
quote:Op maandag 9 december 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
onder de boom?
schat hij zit met een een scherpe punt in een bak
dus doe vanavond wel even met J.
[ afbeelding ]
Gelukkig maarquote:[..]![]()
Ik kan DAT prima alleen
[..]
Op de goede manier![]()
Geeft niet, ik ben al voorbij Amsterdam ondertussenquote:Op maandag 9 december 2013 14:51 schreef rival het volgende:
Dus doe het wedstrijdje naar LoLa maar, kan ik rustig aan doen
Zit in Purmerend hequote:Op maandag 9 december 2013 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ben al voorbij Amsterdam ondertussen
Klopt, daar rij ik bijna voorbijquote:
Fappen/soppen is geen seksquote:Op maandag 9 december 2013 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan prima toch?
Straks allemaal mannen voor mijn deur![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koffie doen bij mij toch?
[..]
MIERENEUKERT ben je.. echt serieus
quote:
Had die voetbal columnist dat ook niet? Heeft een kind met zijn vriendin en volgens mij ook het huis waar ze in wonen, maar hij woont wel apart.quote:Op maandag 9 december 2013 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
Echt waar halen ze dit soort debielen vandaan...
WGR / LAT-relatie, maar wel samen koopwoning.
Kan ik 2 (quote:
Nice, welke serie kijk je nu?quote:Op maandag 9 december 2013 15:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan ik 2 () afleveringen van al mijn series inhalen
![]()
Geen idee ik viel meer over het feit dat je dan een koopwoning hebt maar dan omdat je issues hebt nog even huursubsidie erbij wil om apart te wonen.quote:Op maandag 9 december 2013 15:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had die voetbal columnist dat ook niet? Heeft een kind met zijn vriendin en volgens mij ook het huis waar ze in wonen, maar hij woont wel apart.
Ik ga nu Grimm kijken. Dan een aflevering van Once Upon a Time. En dan morgen kan ik misschien nog wel eentje inhalen..quote:
Ik las het daarna ja. Serieus, ga dan gewoon uit elkaar.quote:Op maandag 9 december 2013 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee ik viel meer over het feit dat je dan een koopwoning hebt maar dan omdat je issues hebt nog even huursubsidie erbij wil.
Fix die issues dan ipv dat te doen.
Dat sowieso.quote:Op maandag 9 december 2013 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik las het daarna ja. Serieus, ga dan gewoon uit elkaar.
En het antwoord is trouwens ja, heb een paar vrienden met een koopwoning op hun naam, maar met een relatie die over is. Die hebben ook huursubsidie, weet niet of ze dan ook nog HRA ontvangen eigenlijk.
Laatste aflevering van grimm was wel goed.quote:Op maandag 9 december 2013 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga nu Grimm kijken. Dan een aflevering van Once Upon a Time. En dan morgen kan ik misschien nog wel eentje inhalen..
S03E06? Die kijk ik nuquote:Op maandag 9 december 2013 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laatste aflevering van grimm was wel goed.
Ze zijn allemaal goedquote:Op maandag 9 december 2013 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Staat die er al op? Ik bedoelde 5.
Straks maar even binnenhalen dan.
Ja verschrikkelijk.quote:Op maandag 9 december 2013 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Snappen mensen niet dat je sommige dingen juist NIET even snel tussen neus en lippen door moet zeggen?
De uitspraak 'ja, mn dochter moet begin januari weer naar het ziekenhuis voor een openhartoperatie. Hoe is het verder met jou?´ is er daar 1 van
Hij had het vrijdag al ge-appt. Gewoon out of the blue zeg maar.quote:Op maandag 9 december 2013 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk.
Of effe bellen over koetjes en kalfjes.. ohja en die en die is dood... wist je dat al... en dan gewoon weer doorgaan
Gaat dit over vlindermans dochterquote:Op maandag 9 december 2013 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had het vrijdag al ge-appt. Gewoon out of the blue zeg maar.
Hele weekend heb ik hem niet echt gesproken, net belde hij dus ik begon erover en kreeg bovenstaande als reactie.
Sukkel
Vlindermans dochterquote:Op maandag 9 december 2013 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat dit over vlindermans dochter![]()
Of iemand anders.
quote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vlindermans dochter![]()
Inmiddels weet ik wel wat er met haar hart is. Maar ik schrok er wel even van dat het zo even tussen neus en lippen werd gezegd
Ze is geboren met een hartafwijking, krijgt in januari een nieuwe hartklep. Deze operatie moet nog een paar keer tot ze is uitgegroeid en dan krijgt ze een permanente. (de makkelijke uitleg is dit)quote:
ik vroeg al niksquote:Op maandag 9 december 2013 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
Hai, pas op wat je vraagt he ik zit er zo
Ah thnx. Is ze al een keer eerder geopereerd?quote:Op maandag 9 december 2013 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is geboren met een hartafwijking, krijgt in januari een nieuwe hartklep. Deze operatie moet nog een paar keer tot ze is uitgegroeid en dan krijgt ze een permanente. (de makkelijke uitleg is dit)
Dit wordt de derde keer. En dan sowieso nog 1 keer als ze 18/19 is maar tot die tijd valt er niet te zeggen of ze nog een operatie moet geloof ik.quote:Op maandag 9 december 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah thnx. Is ze al een keer eerder geopereerd?
Alle Forever Alone fokkerts met kerst naar de Mc in Enschede om GND aan het werk te zienquote:Op maandag 9 december 2013 12:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Goed om te weten dat de Mc open is
[..]
Dunno maar alleen al bij de gedachte aan kerst heb ik zoiets van
Je uitleg is niet verkeerdquote:Op maandag 9 december 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit wordt de derde keer. En dan sowieso nog 1 keer als ze 18/19 is maar tot die tijd valt er niet te zeggen of ze nog een operatie moet geloof ik.
Komt omdat de klep die ze krijgt niet meegroeit. Ik snap er ook maar weinig van hoor.
Gelukkig!quote:
Ik snap het wel hoorquote:Op maandag 9 december 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit wordt de derde keer. En dan sowieso nog 1 keer als ze 18/19 is maar tot die tijd valt er niet te zeggen of ze nog een operatie moet geloof ik.
Komt omdat de klep die ze krijgt niet meegroeit. Ik snap er ook maar weinig van hoor.
Ik doe het na een paar honderd nog een keertje, daarna nooit meer nee..quote:Op maandag 9 december 2013 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Als het goed is doe je dat met het wisselen
en in de tussentijd dus nooit
Volgens mij zei hij dat ze ermee is geboren. Normaal mens heeft een aantal hartkleppen en zij heeft er dus geen 1.quote:Op maandag 9 december 2013 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is kut![]()
Alleen afwijking of ook mee geboren?
Lijkt me dat je daar mee geboren bent aangezien ze vaker is geopereerdquote:Op maandag 9 december 2013 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is kut![]()
Al gaven ze mij geld toe. Ik hoef geen htc meerquote:Op maandag 9 december 2013 16:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij willen heel veel mensen die HTC One winnen, geez wat doet die pagina het slecht
Als je met een momentsleutel bezig bent geweest zit het gewoon goed.quote:Op maandag 9 december 2013 16:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doe het na een paar honderd nog een keertje, daarna nooit meer nee..
+1quote:Op maandag 9 december 2013 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Al gaven ze mij geld toe. Ik hoef geen htc meer
quote:Op maandag 9 december 2013 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is kut![]()
Na de mijne geleend te hebben ben je ook genezen zekerquote:
Ja, hoef nooit een HTCquote:Op maandag 9 december 2013 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Na de mijne geleend te hebben ben je ook genezen zeker![]()
Niet in huis, niet zelf gewisseld, graties service van de bandenboer, en gratis koffiequote:Op maandag 9 december 2013 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Als je met een momentsleutel bezig bent geweest zit het gewoon goed.
Ik heb er tot nu toe echt geen problemen mee, behalve m'n gebarsten scherm dan, maar dat is een gebruiksersfoutjequote:Op maandag 9 december 2013 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blijft heftig, vriend van me verloren daaraanquote:Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat ze ermee is geboren. Normaal mens heeft een aantal hartkleppen en zij heeft er dus geen 1.
Ja ik ging sportenquote:
Menu's, snelheid, updates, het is allemaal wat aan de matige kant.quote:Op maandag 9 december 2013 16:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er tot nu toe echt geen problemen mee, behalve m'n gebarsten scherm dan, maar dat is een gebruiksersfoutje
Maarja, dat is voor iedereen anders natuurlijk.. Wat vond je er kut aan dan?
Waarom? En ik ben altijd lief tegen hem!!quote:Op maandag 9 december 2013 16:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijft heftig, vriend van me verloren daaraan
Beetje lief doen voor je vent dus voorlopig.
Idd, alleen bij zware voertuigen is het gebruikelijk om ze na 500-1000km nog een keer na te draaien.quote:Op maandag 9 december 2013 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Als het goed is doe je dat met het wisselen
en in de tussentijd dus nooit
Handigquote:Op maandag 9 december 2013 16:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh en Sedan:
Eindelijk bericht van die duitse chiptuner Racechip..
De reden dat mijn auto er niet tussen staat is omdat ze alleen Turbomotoren kunnen doen met die chip van hun, en geen NA auto's..
+1000quote:Op maandag 9 december 2013 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is er geen grote Honda tuner in Nederland of Duitsland? Zelfs voor Alfa's is die er.quote:Op maandag 9 december 2013 16:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Handig
Je moet iemand hebben die die ecu/dingen kan mappen. Had ook al even snel gekeken maar nog niets gevonden. (van dat blok)
Ik vind de menu's wel ok, snelheid van mijn One X heb ik ook niets over te klagen eigenlijk..quote:Op maandag 9 december 2013 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Menu's, snelheid, updates, het is allemaal wat aan de matige kant.
Ben gewoon blij met mijn Samsung nu
quote:Op maandag 9 december 2013 16:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh en Sedan:
Eindelijk bericht van die duitse chiptuner Racechip..
De reden dat mijn auto er niet tussen staat is omdat ze alleen Turbomotoren kunnen doen met die chip van hun, en geen NA auto's..
Ben je langs Rica geweest? Die vond ik wel goed. Hebben mijn circuitwagen ook gedaan.quote:Op maandag 9 december 2013 16:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Handig
Je moet iemand hebben die die ecu/dingen kan mappen. Had ook al even snel gekeken maar nog niets gevonden. (van dat blok)
Rica, die klinkt bekend.. Zat die niet daar bij Den Haag in de buurt?quote:Op maandag 9 december 2013 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ben je langs Rica geweest? Die vond ik wel goed. Hebben mijn circuitwagen ook gedaan.
Jazeker.. in flevoland of nog iets oostelijker.... Weet ff zijn naam niet....quote:Op maandag 9 december 2013 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is er geen grote Honda tuner in Nederland of Duitsland? Zelfs voor Alfa's is die er.
Ze hebben meerdere vestigingen in het landquote:Op maandag 9 december 2013 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rica, die klinkt bekend.. Zat die niet daar bij Den Haag in de buurt?
Zat tuners alleen voor oude types.quote:Op maandag 9 december 2013 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is er geen grote Honda tuner in Nederland of Duitsland? Zelfs voor Alfa's is die er.
Jaaahquote:Op maandag 9 december 2013 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
Jazeker.. in flevoland of nog iets oostelijker.... Weet ff zijn naam niet....
Mijn maatje heeft daar zijn 350+PK monster vandaan....
Kan ik wel ff navragen als iemand dat wilt..
Is dat deze?quote:Op maandag 9 december 2013 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ze hebben meerdere vestigingen in het land
Yes, en ik zat in waalwijk volgens mij....quote:Op maandag 9 december 2013 16:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat deze?
http://www.rica.nl/
Van Drie? Almere zit die geloof ik.quote:Op maandag 9 december 2013 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
Rica doet toch vooral Volvo, BMW en VW/Audi?quote:Op maandag 9 december 2013 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ben je langs Rica geweest? Die vond ik wel goed. Hebben mijn circuitwagen ook gedaan.
Wateringen ja, net onder Delft.quote:Op maandag 9 december 2013 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rica, die klinkt bekend.. Zat die niet daar bij Den Haag in de buurt?
Nice.quote:Op maandag 9 december 2013 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
Oke, die Alfa tuner heeft meestal binnen een paar weken wat voor een nieuw model. Hij kreeg zelfs een 8C meteen ter tuningquote:Op maandag 9 december 2013 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zat tuners alleen voor oude types.
Waren er gewoon te weinig.quote:Op maandag 9 december 2013 16:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind de menu's wel ok, snelheid van mijn One X heb ik ook niets over te klagen eigenlijk..
En updates.. Mjah.. Wat is daar matig aan volgens jou?
wie doet zoiets nouquote:Op maandag 9 december 2013 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens heb ik nu alle twilight films gezien
Dat zou ook kunnenquote:Op maandag 9 december 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waren er gewoon te weinig.
Maar misschien lag dat wel aan het model
Pleur toch op met je chocolaquote:Op maandag 9 december 2013 16:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kacheltje aan, kop thee, wat chocola of kruidnoten en je zit weer heerlijk.
Wowquote:Op maandag 9 december 2013 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten dat ik chicken tonight echt niet lekker vind!!
Tevens heb ik nu alle twilight films gezien en daarom wil mijn zoon niet meer met mij praten
Geen idee, ik kijk liever Family Guy om eerlijk te zijnquote:
+1quote:
Ja dat vind ik .... en menig mens met mijquote:Op maandag 9 december 2013 16:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen
Maar goed, ieder zijn ding, als jij de Samsung fijner vind is dat jouw keus enzo
Liever FG kijken dan ditquote:Op maandag 9 december 2013 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk liever Family Guy om eerlijk te zijn
Ik vind haar niet zo lekkerquote:Op maandag 9 december 2013 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Liever FG kijken dan dit
[ afbeelding ]
Ze waren niet goedkoop neequote:Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rica doet niet echt veel met andere merken dan Volvo, Fiat, Lancia, Alfa's enzo..
Ik kan iig niks vinden.. en een best hoge pricerange..
/carequote:Op maandag 9 december 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat vind ik .... en menig mens met mij
Geniet ervan schatquote:Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ikke wel.
Maar dat kan ook door die rol komen
Heb de vraag verzondenquote:Op maandag 9 december 2013 16:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan die ene maar proberen, als je achter de naam komt
Dit. Ze is ook niet lelijk vind ik, maar als ik op straat loopt en zij loopt langs kijk ik er niet extra voor om denk ik.quote:
Rica is ooit begonnen met alleen Volvo. Voor Alfa en Lancia doen ze niks (iig niks bijzonders), daarvoor moet je bij Squadra Tuning zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rica doet niet echt veel met andere merken dan Volvo, Fiat, Lancia, Alfa's enzo..
Ik kan iig niks vinden.. en een best hoge pricerange..
Stel je niet aanquote:
sowieso wel.. en je dan afvragen waarom iedereen foto's van haar maaktquote:Op maandag 9 december 2013 16:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Ze is ook niet lelijk vind ik, maar als ik op straat loopt en zij loopt langs kijk ik er niet extra voor om denk ik.
Ik ken haar alleen van die Snow White film, heb nog geen enkele Twilight film gezien.quote:Op maandag 9 december 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
sowieso wel.. en je dan afvragen waarom iedereen foto's van haar maakt
Uhuhquote:Op maandag 9 december 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
ja wat? was denk ik vorig jaar dat ik die films heb gekeken.... ofzo...
Die film vond ik wel goed maar ook daar vond ik haar nou niet echt lekker ofzoquote:Op maandag 9 december 2013 16:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen van die Snow White film, heb nog geen enkele Twilight film gezien.
Scarlett is veel leuker om naar te kijken imo..quote:Op maandag 9 december 2013 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Die film vond ik wel goed maar ook daar vond ik haar nou niet echt lekker ofzo
/carequote:Op maandag 9 december 2013 16:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
/care
Ik vind HTC fijn, de S4 van m'n broertje vind ik ook niks
Maar alle paparazzi kent haar wel.. dat bedoelde ik.... Sowieso dat je dan ook ff omkijkt waarvoor al die heisa nou isquote:Op maandag 9 december 2013 16:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen van die Snow White film, heb nog geen enkele Twilight film gezien.
Ik haal de meeste films en series binnen via torrents..quote:Op maandag 9 december 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben op zoek naar deze film: Martyrs (2008) - IMDb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |