Midden-Limburg anders toch nog vol in de mist...quote:Op woensdag 11 december 2013 11:59 schreef JDude het volgende:
Grauw? Het zonnige zuiden doet anders zijn naam weer eer aan.
Den Bosch ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Midden-Limburg anders toch nog vol in de mist...
Zonnig zuiden, in Eindhoven is het een grauwe zooi met mist.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:59 schreef JDude het volgende:
Limburg is dan ook gewoon Duitsland. En hier in Assen is zowaar de zon doorgebroken nuquote:Op woensdag 11 december 2013 11:59 schreef JDude het volgende:
In welk land woon jij dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:47 schreef Djeez het volgende:
En wederom een grauwe en kille dag. Van mij hoeft de winter zo ook niet, doe mij maar vorst en zonneschijn dan
Het lijkt wel of het erger wordt met de mist.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:18 schreef Stefanovich het volgende:
Dichte mist hier in enschede. Kut weer. Koud en grijs.
En gisteren was daar ook al geen zon?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:18 schreef Gummiebeer het volgende:
Krap 100 meter zicht in Twente, de hele dag..
Helaas. Arnhem en regio is helemaal grijsquote:Op woensdag 11 december 2013 14:35 schreef Lemans24 het volgende:
Het is even wat anders dan gisteren zeg. Met deze keer de grens tussen blauw en grijs een stuk westelijker.
Maar het is wel ''lekker koudquote:
Gister was het ook grijs en grauwquote:Op woensdag 11 december 2013 14:36 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En gisteren was daar ook al geen zon?
Wat is er bizar aan?quote:
Hier in Zeeland de gehele dag zon gehad.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:47 schreef Djeez het volgende:
En wederom een grauwe en kille dag. Van mij hoeft de winter zo ook niet, doe mij maar vorst en zonneschijn dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |