Strak blauw hierquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:21 schreef Djeez het volgende:
Wanneer lost die bewolking eens op? Hier in Assen is het al zeker een week grauw, echt soepkippenweer!
Zal nog wel even duren voor we die dagtemperaturen hier hebben. 's Nachts wordt het wel al met regelmaat gehaald. Overdag schommelt het tussen de 1 en 10 graden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:39 schreef BlaZ het volgende:
Mooie tocht, hier ligt al een week sneeuw, -8 vandaag in Vilnius.
Flinke verschillen tussen dag en nacht temperatuur! Woon je op hoogte?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren voor we die dagtemperaturen hier hebben. 's Nachts wordt het wel al met regelmaat gehaald. Overdag schommelt het tussen de 1 en 10 graden.
Valt mee. Ikzelf zit op iets van 400 meter hoogte. Scheelt dat het 250 km het binnenland in is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Flinke verschillen tussen dag en nacht temperatuur! Woon je op hoogte?
Mijn thermometer buiten geeft ook al 5 graden minder aan dan op de kaarten is aangegeven, en die word wel eens getest.. ( 0 graden in water met ijs, en 100 graden in kokend water)quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik geloof niets van de huidige temp. kaarten op buienradar, het zit al dicht tegen het vriespunt aan en vannacht kan het denk ik wel een 5 graden gaan vriezen.
Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef tralalala het volgende:
Heb geen camera bij de hand maar wat een zonsondergang zeg.![]()
De zonsondergang leek in Utrecht veelbelovend, door wat vliegtuigstrepen aan de horizon, maar het werd uiteindelijk gewoon donker, zonder kleurenpracht. Het enige negatieve puntje aan een onbewolkte dagquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef tralalala het volgende:
Heb geen camera bij de hand maar wat een zonsondergang zeg.![]()
Mooi!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef Fred0w het volgende:
Het sneeuwt in Breukelen:
http://www.earthcam.com/usa/newyork/brooklynbridge/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |