Mag ze wel uitkijken dat ze zometeen niet de lucht invliegt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Er is een Typhoon dus de wind komt van rechts
Dit dus. Vrouwenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Er is een Typhoon dus de wind komt van rechts
Met oren als die van haar is dat inderdaad een reeel gevaar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Mag ze wel uitkijken dat ze zometeen niet de lucht invliegt.
Ze heeft wel mooie lippen zie ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Met oren als die van haar is dat inderdaad een reeel gevaar.
Je begeeft je op glad ijsquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
mooie quotequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
[/quote
Je begeeft je op glad ijs
Daarmee kan ze er wel een puntje aan zuigen jaquote:
Living on the edgequote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:11 schreef aloa het volgende:
Ik heb dan toch liever de sneeuw, dan het weer wat er vanaf zaterdag gaat komen. Wind, regen en vooral geen zon..![]()
[ afbeelding ]
Net als vorig jaarquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:32 schreef Lemans24 het volgende:
Ach, dat heb je met herfst hè. Winter is nog VER weg, op z'n vroegst eind januari. En dan een week of twee, dan lente
Op mijn verjaardag graag 2 meter sneeuw.. Hoef ik het niet te vieren.. ervoor en erna graag gewoon 10-15 graden met zonquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:32 schreef Lemans24 het volgende:
Ach, dat heb je met herfst hè. Winter is nog VER weg, op z'n vroegst eind januari. En dan een week of twee, dan lente
Weet ikquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, dat was twee jaar geleden.
Vorig jaar kwam er helemaal geen lente.
denk het ook jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:32 schreef Lemans24 het volgende:
Mond spoelen, nu!quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie is die niet echt bijzondere mevrouw op die foto?
quote:
Hier in Den Haag is het zonnig en blauw <3quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:29 schreef Burner82 het volgende:
Na een paar mooie zonnige dagen is het hier ook ineens grijs, grauw en nat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |