Oefffffquote:Op maandag 9 december 2013 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet echt leren om voor 12 uur te gaan slapen. Ik lag 3 uur in bed
#YOLOquote:Op maandag 9 december 2013 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet echt leren om voor 12 uur te gaan slapen. Ik lag 3 uur in bed
Wat doe je allemaal tot 3 uur dan??? Toch niet de herhaling van Pauw & Witteman kijken?quote:Op maandag 9 december 2013 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iets te veel YOLO de laatste tijd
Ik kwam 11 uur thuis van mijn dagje Den Haag en toen richting woonkeuken gegaan om even bij te kletsen met huisgenoten. En dat duurde tot half 3 en dan toen mezelf richting bed sturen.quote:Op maandag 9 december 2013 09:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Wat doe je allemaal tot 3 uur dan??? Toch niet de herhaling van Pauw & Witteman kijken?
Hmm oke. Ik lig op zondag echt al rond half 10 in coma. Dat heeft dan wel te maken met de twee avonden die er aan vooraf gegaan zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kwam 11 uur thuis van mijn dagje Den Haag en toen richting woonkeuken gegaan om even bij te kletsen met huisgenoten. En dat duurde tot half 3 en dan toen mezelf richting bed sturen.
Ik hoop maar dat ik vanavond niet in slaap val in de bios.. En ik voorspel ook voor vanavond een late avond.quote:Op maandag 9 december 2013 10:03 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Hmm oke. Ik lig op zondag echt al rond half 10 in coma. Dat heeft dan wel te maken met de twee avonden die er aan vooraf gegaan zijn.
Sterkte vandaag!
Mannenharten?quote:Op maandag 9 december 2013 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ik vanavond niet in slaap val in de bios.. En ik voorspel ook voor vanavond een late avond.
Hallo zonnestraaltje!quote:
Hoiquote:
Goedemorgen Muisquote:
Schijnt vet te zijn! Tenminste, als je deel 1 al gezien hebt.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien ik vrolijk ben, klinkt alles leuk op dit moment
Is dat ook al niet goed?quote:
Je hebt een chick gescoord voor een van je maten?quote:Op maandag 9 december 2013 10:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben weer de perfecte wingman geweest zaterdagnacht
Nee vriend van me zat te praten met een chickie (leuke meidquote:Op maandag 9 december 2013 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt een chick gescoord voor een van je maten?
Zozo. Wat nobel en lief van je.quote:Op maandag 9 december 2013 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee vriend van me zat te praten met een chickie (leuke meid). Dus ik heb haar vriendin maar geëntertained... Gewoon met een goed gesprek (voor zover dat nog te hebben was met mij
). Toen heeft hij gescoord
en ik ben heel netjes alleen naar huis gegaan zonder ook maar 1 vrouw te hebben aangeraakt
Dankzij mijn muziekleraar op de middelbare kan ik hem niet meer aanhoren.quote:
Wat leuk voor Muis.quote:Op maandag 9 december 2013 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee vriend van me zat te praten met een chickie (leuke meid). Dus ik heb haar vriendin maar geëntertained... Gewoon met een goed gesprek (voor zover dat nog te hebben was met mij
en ik ben heel netjes alleen naar huis gegaan zonder ook maar 1 vrouw te hebben aangeraakt
Jij was in DH, 1+1=3.quote:Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou mee te maken?
Vond ik nou ook!quote:Op maandag 9 december 2013 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zozo. Wat nobel en lief van je.
True story. Dankzij die oelewapper kan ik veel platen amper meer aanhorenquote:Op maandag 9 december 2013 10:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Dankzij mijn muziekleraar op de middelbare kan ik hem niet meer aanhoren.
Gisteren, SC heeft het over zaterdagavond.quote:
Ze was blond en heette Denise, niet Muisquote:
Het Land van Maas en Waal is daar door ook verpest.quote:Op maandag 9 december 2013 10:34 schreef minthy het volgende:
[..]
True story. Dankzij die oelewapper kan ik veel platen amper meer aanhoren
Volgens mij zit er een heel sadistisch stuk in die muzieklerarenopleidingquote:Op maandag 9 december 2013 10:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Het Land van Maas en Waal is daar door ook verpest.
Pics.quote:Op maandag 9 december 2013 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze was blond en heette Denise, niet Muis
Dat heb ik met Karma Chameleon. En dat zeiknummer van Krezip. En Eternal Flame.quote:Op maandag 9 december 2013 10:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Dankzij mijn muziekleraar op de middelbare kan ik hem niet meer aanhoren.
Lamaquote:
Dat geloof ik graag, ik hoor ook dat ze nog steeds dezelfde liedjes zingenquote:Op maandag 9 december 2013 10:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een heel sadistisch stuk in die muzieklerarenopleiding
Ben begonnen met HBO! Dus ik zit nu lekker in de klas, in groningen.quote:Op maandag 9 december 2013 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lama
Wat doe jij eigenlijk op dit moment? Je stage voorbij?
Gezelliequote:Op maandag 9 december 2013 10:41 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ben begonnen met HBO! Dus ik zit nu lekker in de klas, in groningen.
Yay! Spijtig dat ik niet echt heel actief dit topic kan volgen.quote:
Dat is volgens mij wel aardig het type dat SC kan bekorenquote:
En ik lijk er compleet niet op, dus dan is die roddel ook weer uit de wereld geholpen.quote:Op maandag 9 december 2013 10:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel aardig het type dat SC kan bekoren
Ze ziet er tegenwoordig wel wat minder patent uit, maar dat zal geen probleem zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 10:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt niet?quote:Op maandag 9 december 2013 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik lijk er compleet niet op, dus dan is die roddel ook weer uit de wereld geholpen.
Je bent een goede vriendquote:Op maandag 9 december 2013 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks zo vervelend als zo'n stel zemelaars een leuk avondje kroeg komt verpestenquote:Op maandag 9 december 2013 10:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je bent een goede vriend![]()
Niets zo vervelend als verveelde vriendinnen van een meid waarmee je praat
Wat zeg je me nu?quote:Op maandag 9 december 2013 10:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks zo vervelend als zo'n stel zemelaars een leuk avondje kroeg komt verpesten![]()
Kroeghosselen![]()
Fokdaten
Een cockblokkende vriendin gespotquote:Op maandag 9 december 2013 10:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks zo vervelend als zo'n stel zemelaars een leuk avondje kroeg komt verpesten![]()
Kroeghosselen![]()
Fokdaten
Nee, ik ben vaak de pineut met "ken ik je niet ergens van? *schaapachtige lach* *wink*". Echt zo ontzettend geen behoefte aan als ik op stap benquote:Op maandag 9 december 2013 10:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een cockblokkende vriendin gespot
Dus jij bent die vrouw van de Lexa reclame!quote:Op maandag 9 december 2013 10:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ben vaak de pineut met "ken ik je niet ergens van? *schaapachtige lach* *wink*". Echt zo ontzettend geen behoefte aan als ik op stap ben
quote:Op maandag 9 december 2013 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus jij bent die vrouw van de Lexa reclame!
Kloptquote:Op maandag 9 december 2013 10:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik verwacht het ook van hem als ik in zijn schoenen zou staanquote:Op maandag 9 december 2013 10:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je bent een goede vriend![]()
Niets zo vervelend als verveelde vriendinnen van een meid waarmee je praat
quote:Op maandag 9 december 2013 10:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Kroeghosselen![]()
Fokdaten
Ik weet niet in welk huis je woont, er staan er nogal watquote:Op maandag 9 december 2013 10:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Waarom zwaai je nooit meer als je naar je broer gaat!
WTF is dat ook voor slechte openingszinquote:Op maandag 9 december 2013 10:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ben vaak de pineut met "ken ik je niet ergens van? *schaapachtige lach* *wink*". Echt zo ontzettend geen behoefte aan als ik op stap ben
Scherpquote:Op maandag 9 december 2013 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zou maar zo een uitspraak van mij kunnen zijn jaquote:Op maandag 9 december 2013 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 december 2013 10:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Kroeghosselen![]()
Fokdaten
Ik vrees alleen dat je er nooit langs komtquote:Op maandag 9 december 2013 10:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk huis je woont, er staan er nogal wat![]()
Ik ga zo weer ontopic, zit even in radiovrij gebied!
Een soortgelijke slechte opening danquote:Op maandag 9 december 2013 11:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
WTF is dat ook voor slechte openingszin
Ik ben het toppunt van gezelligheid en entertain je de hele avond als het moet(en nee, niet op seksuele manier, gewoon met een gezellig gesprek
)
nee joh, daar ben ik veel te verlegen voorquote:
Maar het kan je liefde van je leven zijn!quote:Op maandag 9 december 2013 11:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Een soortgelijke slechte opening dan![]()
Ik blijf bij m'n standpunt; als ik met vrienden/vriendinnen op pad ben wimpel ik iedereen af
Daarom ben je singlequote:Op maandag 9 december 2013 11:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Een soortgelijke slechte opening dan![]()
Ik blijf bij m'n standpunt; als ik met vrienden/vriendinnen op pad ben wimpel ik iedereen af
Ik kom er wel vaak en kom vaak van beide kanten aangereden over je wegquote:Op maandag 9 december 2013 11:02 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat je er nooit langs komt
En daarna ging jij thuis woest masturberen?quote:Op maandag 9 december 2013 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat vind ik erg jammer eigenlijk!quote:Op maandag 9 december 2013 11:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee joh, daar ben ik veel te verlegen voor
So be it. Het is ook niet dat ik vaak in de kroeg hang ookquote:Op maandag 9 december 2013 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom ben je single
Net zoals die stomme Lexa-reclame muts
Weet je de straatnaam dan? Of heb ik dat gezegdquote:Op maandag 9 december 2013 11:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom er wel vaak en kom vaak van beide kanten aangereden over je weg
Ik weet niet zo goed meer wat ik gedaan hebquote:Op maandag 9 december 2013 11:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En daarna ging jij thuis woest masturberen?
Dat had je gezegd, RHD toch?quote:Op maandag 9 december 2013 11:09 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Weet je de straatnaam dan? Of heb ik dat gezegd
Wat dat betreft zijn wij 2 totaal verschillende mensenquote:Op maandag 9 december 2013 11:07 schreef minthy het volgende:
[..]
So be it. Het is ook niet dat ik vaak in de kroeg hang ook
Geen vreemde objecten gewoon in je berging?quote:Op maandag 9 december 2013 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed meer wat ik gedaan heb
Piño bracht me op het idee om te kijken of ik foto's had gemaakt, en die had ik
Van die vriend van me dat íe aan het zoenen is. Veel heb ik er dus niet aan
Ik heb het druk genoeg met andere hobby's momenteel. Misschien in een volgend leven, als we qua leeftijd en kilometers wat dichter bij elkaar zittenquote:Op maandag 9 december 2013 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn wij 2 totaal verschillende mensen
Ik denk dat we heel goed bij elkaar passenOpposites attract and what not
quote:Op maandag 9 december 2013 11:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik erg jammer eigenlijk!![]()
Jij lijkt me wel erg leuk namelijk
Maar Mint een jongere vriend hebben is helemaal hip.quote:Op maandag 9 december 2013 11:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het druk genoeg met andere hobby's momenteel. Misschien in een volgend leven, als we qua leeftijd en kilometers wat dichter bij elkaar zitten
Nee, niet dat ik weet, zal vanavond ff kijkenquote:Op maandag 9 december 2013 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen vreemde objecten gewoon in je berging?
toyboy, een tomboy is wat andersquote:Op maandag 9 december 2013 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar Mint een tomboy hebben is helemaal hip.
Ja altijd handig die actie fotoos.quote:Op maandag 9 december 2013 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed meer wat ik gedaan heb
Piño bracht me op het idee om te kijken of ik foto's had gemaakt, en die had ik
Van die vriend van me dat íe aan het zoenen is. Veel heb ik er dus niet aan
Zie edit. Slaaptekort en alles.quote:Op maandag 9 december 2013 11:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toyboy, een tomboy is wat anders
Nou, geil! Doe je nummer maar in dmquote:Op maandag 9 december 2013 11:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]misschien kunnen we eerst een beetje cybersexen?
ah ik was te snelquote:Op maandag 9 december 2013 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie edit. Slaaptekort en alles.
Met een paar jaar jonger heb ik geen enkel probleem...quote:Op maandag 9 december 2013 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar Mint een jongere vriend hebben is helemaal hip.
Geld als stront?quote:Op maandag 9 december 2013 11:14 schreef themauster het volgende:
Schijt je rijk is dat niet iets voor SC en Wolf
vol verwachting klopt mijn hartquote:Op maandag 9 december 2013 11:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, geil! Doe je nummer maar in dm
Ik ben bijna 30, procentueel gezien neemt ons leeftijdsverschil alleen maar afquote:Op maandag 9 december 2013 11:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Met een paar jaar jonger heb ik geen enkel probleem...
En de rest, vrees ikquote:Op maandag 9 december 2013 11:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vol verwachting klopt mijn hart
SC & Noesjen sitting in a treequote:Op maandag 9 december 2013 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben bijna 30, procentueel gezien neemt ons leeftijdsverschil alleen maar af![]()
Dus hou eens op met dat hard to get spelen en date gewoon een keer met me
Je kunt toch batsen met je eigen vriendin?quote:
Kloptquote:Op maandag 9 december 2013 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt toch batsen met je eigen vriendin?
Misschien moet je dan maar wat chicks hosselen op de twittersquote:
Je mag mij ook aftuigenquote:Op maandag 9 december 2013 11:22 schreef minthy het volgende:
Het wordt me te heet onder de voeten, ik ga een kerstboom aftuigen
Je hebt steeds meer bioscopen waar je geen pauze meer hebt ja. Ik vind dat ook verschrikkelijkquote:Op maandag 9 december 2013 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoorde trouwens dat ze tegenwoordig helemaal geen pauze meer hebben tijdens de film in de bios
Dus ik moet vast gaan oefenen met 2 uur stilzitten, niet naar de wc gaan en geen geluid maken. #strugggles.
hoe lang ben jij niet meer in de cinema geweest muisje?quote:Op maandag 9 december 2013 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoorde trouwens dat ze tegenwoordig helemaal geen pauze meer hebben tijdens de film in de bios
Dus ik moet vast gaan oefenen met 2 uur stilzitten, niet naar de wc gaan en geen geluid maken. #strugggles.
Is wmb juist beterquote:Op maandag 9 december 2013 11:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je hebt steeds meer bioscopen waar je geen pauze meer hebt ja. Ik vind dat ook verschrikkelijk
Idd zit je net middenin een spannend verhaal gezogenquote:
6-7 jaarquote:Op maandag 9 december 2013 11:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoe lang ben jij niet meer in de cinema geweest muisje?
Dat is al jaaaaaren en jaren zo
Schaam je niet, ik zag Scream 1 als laatste in de bios. Het kan altijd ergerquote:
Hobbit is echt een bazenfilm.quote:Op maandag 9 december 2013 11:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Idd zit je net middenin een spannend verhaal gezogen
Ineens beeld zwart
Weg zorgvuldig opgebouwde spanningsboog
Deze week naar de 2e Hobbit film. 3 uur lang genieten
godverquote:Op maandag 9 december 2013 11:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Schaam je niet, ik zag Scream 1 als laatste in de bios. Het kan altijd erger
Zie m'n post erna, een burnout is slecht voor je geheugenquote:
in zwart/wit nog?quote:Op maandag 9 december 2013 11:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Schaam je niet, ik zag Scream 1 als laatste in de bios. Het kan altijd erger
Niet echt een bios in de buurt en altijd te druk geweest met andere dingenquote:Op maandag 9 december 2013 11:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
godver
Wel een puike klassieker Scream
Je hoeft je nergens voor te schamen!quote:Op maandag 9 december 2013 11:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie m'n post erna, een burnout is slecht voor je geheugen![]()
Maar goed, zo langzaamaan komt het terug
Neen, kleur. Alleen dat masker was zwart-wit.quote:
Nee, The Mask is groenquote:Op maandag 9 december 2013 11:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, kleur. Alleen dat masker was zwart-wit.
Daar schaam ik me kapot voor maar het is ook maar niet anders op het momentquote:Op maandag 9 december 2013 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hoeft je nergens voor te schamen!
The Mask met Cameron Diazquote:Op maandag 9 december 2013 11:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, The Mask is groen
SOMEBODY STOP MEEEEEAAAAHHHH
Ik ben ook constant vergeetachtig en verspreek mij continue of kom niet uit zinnen. Het is soms zelfs zo erg dat mijn huisgenoten denken dat ik de hele dag bezopen benquote:Op maandag 9 december 2013 11:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar schaam ik me kapot voor maar het is ook maar niet anders op het moment
ben je toch ookquote:Op maandag 9 december 2013 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben ook constant vergeetachtig en verspreek mij continue of kom niet uit zinnen. Het is soms zelfs zo erg dat mijn huisgenoten denken dat ik de hele dag bezopen ben
Het voordeel is dat je anderen aardig aan het lachen kan maken met het uitspreken van verkeerde woorden in een zin. Collegaatje piste vorige week nog nét niet in haar broekquote:Op maandag 9 december 2013 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben ook constant vergeetachtig en verspreek mij continue of kom niet uit zinnen. Het is soms zelfs zo erg dat mijn huisgenoten denken dat ik de hele dag bezopen ben
Daarom. Ik ga gewoon voor extra vrolijkheidquote:Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je anderen aardig aan het lachen kan maken met het uitspreken van verkeerde woorden in een zin. Collegaatje piste vorige week nog nét niet in haar broek
Hoi Marijequote:Op maandag 9 december 2013 11:50 schreef MarijeH het volgende:
Backstreet Boys.![]()
![]()
Goedemorgen trouwens.
quote:Op maandag 9 december 2013 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, blijkt die chick z'n scharrel te zijn
Mijn wingman kwaliteiten vallen dus tegen, want ze kenden elkaar al
Ag joh! Wat kan jou dat schelen! Je hebt een leuk gesprek gehad die avond. Klaar toch?!quote:Op maandag 9 december 2013 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, blijkt die chick z'n scharrel te zijn
Mijn wingman kwaliteiten vallen dus tegen, want ze kenden elkaar al
quote:Op maandag 9 december 2013 11:50 schreef MarijeH het volgende:
Backstreet Boys.![]()
![]()
Goedemorgen trouwens.
Lief!quote:Op maandag 9 december 2013 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb besloten een kerstpakket te maken voor mijn ouders. Omdat ze het verdienen en nooit mopperen dat ik er zo vaak ben.
Alleen nog bedenken wat ik er allemaal in ga doen.
Past wel bij het kleuterniveau van C&Squote:
quote:Op maandag 9 december 2013 12:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Past wel bij het kleuterniveau van C&S
Volstoppen met liefde. Makkelijk en gratis.quote:Op maandag 9 december 2013 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb besloten een kerstpakket te maken voor mijn ouders. Omdat ze het verdienen en nooit mopperen dat ik er zo vaak ben.
Alleen nog bedenken wat ik er allemaal in ga doen.
Papieren roze hartjes.quote:Op maandag 9 december 2013 12:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Volstoppen met liefde. Makkelijk en gratis.
Kom ik aanzetten met een "lege" doos bij mijn ouders: 'Asjeblieft een doos vol met liefde.'quote:Op maandag 9 december 2013 12:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Volstoppen met liefde. Makkelijk en gratis.
Je mag mij inpakken als je wil? Strikje erom! Daar kun je mee aankomen hoor!quote:Op maandag 9 december 2013 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kom ik aanzetten met een "lege" doos bij mijn ouders: 'Asjeblieft een doos vol met liefde.'
Denk niet dat het gaat werken.
Enige wat mijn ouders dan denken is: 'Nog een mond om te voeden.'quote:Op maandag 9 december 2013 12:44 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Je mag mij inpakken als je wil? Strikje erom! Daar kun je mee aankomen hoor!
Ik betaal kostgeldquote:Op maandag 9 december 2013 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Enige wat mijn ouders dan denken is: 'Nog een mond om te voeden.'
Dan willen ze je graag inruilen voor mijn broertje, hij betaalt geen cent.quote:Op maandag 9 december 2013 12:45 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik betaal kostgeld
Alles om bij jou te zijn toch;)
Hahah is goed! Hoe laat mannenharten vanavond?quote:Op maandag 9 december 2013 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan willen ze je graag inruilen voor mijn broertje, hij betaalt geen cent.
Uhm, ik heb Fok!daten op een laag vuurtje staan... sorryquote:Op maandag 9 december 2013 12:46 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Hahah is goed! Hoe laat mannenharten vanavond?
Of via skype? Chatroulette? Tinder?quote:Op maandag 9 december 2013 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm, ik heb Fok!daten op een laag vuurtje staan... sorry
Ik word liever gehosseld in een kroeg of bioscoop of bus/trein etc.
Dat is nog steeds digitaal...quote:Op maandag 9 december 2013 12:48 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Of via skype? Chatroulette? Tinder?
Dat is waar! Mijn liefde voor jou is kansloosquote:Op maandag 9 december 2013 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is nog steeds digitaal...
Je zult echt van je zolderkamertje af moeten komen om mij te versieren.quote:Op maandag 9 december 2013 12:55 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Dat is waar! Mijn liefde voor jou is kansloos![]()
Hoe laat en waar?quote:Op maandag 9 december 2013 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zult echt van je zolderkamertje af moeten komen om mij te versieren.
Ja, dat was even erg geniaalquote:Op maandag 9 december 2013 12:53 schreef DeLuna het volgende:
Godver ik zit al die Frits Wester RT's te lezenIk kan amper mijn lach inhouden
Ja, verkeerd ingekocht. Nu moeten we een week op de blaren zitten.quote:
Je bedoelt een echte Dr.Pop.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 13:57 schreef BBQSausage het volgende:
't is alweer bijna tijd voor de Pino UI.
Woensdag.quote:Op maandag 9 december 2013 14:08 schreef minthy het volgende:
Op welke dag worden ze ook alweer opgesloten?
18-12 as alwaysquote:Op maandag 9 december 2013 14:08 schreef minthy het volgende:
Op welke dag worden ze ook alweer opgesloten?
7Kg.quote:Op maandag 9 december 2013 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand enig idee hoeveel kg aardappels ik nodig heb als ik stamppot maak voor 7 personen?
Wij doen altijd 1 kilo voor 3 personen. Dus ik gok 2,5kg ofzo?quote:Op maandag 9 december 2013 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand enig idee hoeveel kg aardappels ik nodig heb als ik stamppot maak voor 7 personen?
quote:
Zoiets dacht ik ook, bedankt voor de bevestigingquote:Op maandag 9 december 2013 14:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij doen altijd 1 kilo voor 3 personen. Dus ik gok 2,5kg ofzo?
Me 2quote:
Maandag ofzo.quote:Op maandag 9 december 2013 14:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer het SR forum weer geopend wordt.
Met rubbereend vast weer als modquote:Op maandag 9 december 2013 14:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lekker op tijd, zoals gewoonlijk.
quote:Op maandag 9 december 2013 15:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met rubbereend vast weer als mod.
quote:Kerstballen gekocht bij de Action, zitten er geen haakjes bij. Dingen hangen nu met tie-raps in de boom
Dat moet een WTB man zijnquote:
quote:
Okequote:Op maandag 9 december 2013 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben moe. Laat naar bed gaan, was niet echt een goed plan.
ik betwijfel dat ernstig, heb het wel druk genoegquote:Op maandag 9 december 2013 15:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met rubbereend vast weer als mod.
Ah oke, FOK!sport über alles.quote:Op maandag 9 december 2013 15:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik betwijfel dat ernstig, heb het wel druk genoeg
Als ik tijd heb wel jaquote:Op maandag 9 december 2013 15:14 schreef wolfrolf het volgende:
Het was overigens wel een serieuze vraag over die OP pino
Oh, ik hoorde dat ze het over noten haddenquote:
dat is druk zat jaquote:
Oh.quote:Op maandag 9 december 2013 15:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik betwijfel dat ernstig, heb het wel druk genoeg
Die ging ff knoerthard in de auto net! Topplaat!quote:
Heb ik ook gedaan. Heb jij je kaarten voor de jeugd van tegenwoordig nog kunnen verkopen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |