Oefffffquote:Op maandag 9 december 2013 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet echt leren om voor 12 uur te gaan slapen. Ik lag 3 uur in bed
#YOLOquote:Op maandag 9 december 2013 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet echt leren om voor 12 uur te gaan slapen. Ik lag 3 uur in bed
Wat doe je allemaal tot 3 uur dan??? Toch niet de herhaling van Pauw & Witteman kijken?quote:Op maandag 9 december 2013 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iets te veel YOLO de laatste tijd
Ik kwam 11 uur thuis van mijn dagje Den Haag en toen richting woonkeuken gegaan om even bij te kletsen met huisgenoten. En dat duurde tot half 3 en dan toen mezelf richting bed sturen.quote:Op maandag 9 december 2013 09:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Wat doe je allemaal tot 3 uur dan??? Toch niet de herhaling van Pauw & Witteman kijken?
Hmm oke. Ik lig op zondag echt al rond half 10 in coma. Dat heeft dan wel te maken met de twee avonden die er aan vooraf gegaan zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kwam 11 uur thuis van mijn dagje Den Haag en toen richting woonkeuken gegaan om even bij te kletsen met huisgenoten. En dat duurde tot half 3 en dan toen mezelf richting bed sturen.
Ik hoop maar dat ik vanavond niet in slaap val in de bios.. En ik voorspel ook voor vanavond een late avond.quote:Op maandag 9 december 2013 10:03 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Hmm oke. Ik lig op zondag echt al rond half 10 in coma. Dat heeft dan wel te maken met de twee avonden die er aan vooraf gegaan zijn.
Sterkte vandaag!
Mannenharten?quote:Op maandag 9 december 2013 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ik vanavond niet in slaap val in de bios.. En ik voorspel ook voor vanavond een late avond.
Hallo zonnestraaltje!quote:
Hoiquote:
Goedemorgen Muisquote:
Schijnt vet te zijn! Tenminste, als je deel 1 al gezien hebt.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien ik vrolijk ben, klinkt alles leuk op dit moment
Is dat ook al niet goed?quote:
Je hebt een chick gescoord voor een van je maten?quote:Op maandag 9 december 2013 10:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben weer de perfecte wingman geweest zaterdagnacht
Nee vriend van me zat te praten met een chickie (leuke meidquote:Op maandag 9 december 2013 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt een chick gescoord voor een van je maten?
Zozo. Wat nobel en lief van je.quote:Op maandag 9 december 2013 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee vriend van me zat te praten met een chickie (leuke meid). Dus ik heb haar vriendin maar geëntertained... Gewoon met een goed gesprek (voor zover dat nog te hebben was met mij
). Toen heeft hij gescoord
en ik ben heel netjes alleen naar huis gegaan zonder ook maar 1 vrouw te hebben aangeraakt
Dankzij mijn muziekleraar op de middelbare kan ik hem niet meer aanhoren.quote:
Wat leuk voor Muis.quote:Op maandag 9 december 2013 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee vriend van me zat te praten met een chickie (leuke meid). Dus ik heb haar vriendin maar geëntertained... Gewoon met een goed gesprek (voor zover dat nog te hebben was met mij
en ik ben heel netjes alleen naar huis gegaan zonder ook maar 1 vrouw te hebben aangeraakt
Jij was in DH, 1+1=3.quote:Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou mee te maken?
Vond ik nou ook!quote:Op maandag 9 december 2013 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zozo. Wat nobel en lief van je.
True story. Dankzij die oelewapper kan ik veel platen amper meer aanhorenquote:Op maandag 9 december 2013 10:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Dankzij mijn muziekleraar op de middelbare kan ik hem niet meer aanhoren.
Gisteren, SC heeft het over zaterdagavond.quote:
Ze was blond en heette Denise, niet Muisquote:
Het Land van Maas en Waal is daar door ook verpest.quote:Op maandag 9 december 2013 10:34 schreef minthy het volgende:
[..]
True story. Dankzij die oelewapper kan ik veel platen amper meer aanhoren
Volgens mij zit er een heel sadistisch stuk in die muzieklerarenopleidingquote:Op maandag 9 december 2013 10:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Het Land van Maas en Waal is daar door ook verpest.
Pics.quote:Op maandag 9 december 2013 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze was blond en heette Denise, niet Muis
Dat heb ik met Karma Chameleon. En dat zeiknummer van Krezip. En Eternal Flame.quote:Op maandag 9 december 2013 10:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Dankzij mijn muziekleraar op de middelbare kan ik hem niet meer aanhoren.
Lamaquote:
Dat geloof ik graag, ik hoor ook dat ze nog steeds dezelfde liedjes zingenquote:Op maandag 9 december 2013 10:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een heel sadistisch stuk in die muzieklerarenopleiding
Ben begonnen met HBO! Dus ik zit nu lekker in de klas, in groningen.quote:Op maandag 9 december 2013 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lama
Wat doe jij eigenlijk op dit moment? Je stage voorbij?
Gezelliequote:Op maandag 9 december 2013 10:41 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ben begonnen met HBO! Dus ik zit nu lekker in de klas, in groningen.
Yay! Spijtig dat ik niet echt heel actief dit topic kan volgen.quote:
Dat is volgens mij wel aardig het type dat SC kan bekorenquote:
En ik lijk er compleet niet op, dus dan is die roddel ook weer uit de wereld geholpen.quote:Op maandag 9 december 2013 10:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel aardig het type dat SC kan bekoren
Ze ziet er tegenwoordig wel wat minder patent uit, maar dat zal geen probleem zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 10:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt niet?quote:Op maandag 9 december 2013 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik lijk er compleet niet op, dus dan is die roddel ook weer uit de wereld geholpen.
Je bent een goede vriendquote:Op maandag 9 december 2013 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks zo vervelend als zo'n stel zemelaars een leuk avondje kroeg komt verpestenquote:Op maandag 9 december 2013 10:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je bent een goede vriend![]()
Niets zo vervelend als verveelde vriendinnen van een meid waarmee je praat
Wat zeg je me nu?quote:Op maandag 9 december 2013 10:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks zo vervelend als zo'n stel zemelaars een leuk avondje kroeg komt verpesten![]()
Kroeghosselen![]()
Fokdaten
Een cockblokkende vriendin gespotquote:Op maandag 9 december 2013 10:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks zo vervelend als zo'n stel zemelaars een leuk avondje kroeg komt verpesten![]()
Kroeghosselen![]()
Fokdaten
Nee, ik ben vaak de pineut met "ken ik je niet ergens van? *schaapachtige lach* *wink*". Echt zo ontzettend geen behoefte aan als ik op stap benquote:Op maandag 9 december 2013 10:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een cockblokkende vriendin gespot
Dus jij bent die vrouw van de Lexa reclame!quote:Op maandag 9 december 2013 10:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ben vaak de pineut met "ken ik je niet ergens van? *schaapachtige lach* *wink*". Echt zo ontzettend geen behoefte aan als ik op stap ben
quote:Op maandag 9 december 2013 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus jij bent die vrouw van de Lexa reclame!
Kloptquote:Op maandag 9 december 2013 10:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik verwacht het ook van hem als ik in zijn schoenen zou staanquote:Op maandag 9 december 2013 10:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je bent een goede vriend![]()
Niets zo vervelend als verveelde vriendinnen van een meid waarmee je praat
quote:Op maandag 9 december 2013 10:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Kroeghosselen![]()
Fokdaten
Ik weet niet in welk huis je woont, er staan er nogal watquote:Op maandag 9 december 2013 10:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Waarom zwaai je nooit meer als je naar je broer gaat!
WTF is dat ook voor slechte openingszinquote:Op maandag 9 december 2013 10:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ben vaak de pineut met "ken ik je niet ergens van? *schaapachtige lach* *wink*". Echt zo ontzettend geen behoefte aan als ik op stap ben
Scherpquote:Op maandag 9 december 2013 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zou maar zo een uitspraak van mij kunnen zijn jaquote:Op maandag 9 december 2013 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 december 2013 10:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Kroeghosselen![]()
Fokdaten
Ik vrees alleen dat je er nooit langs komtquote:Op maandag 9 december 2013 10:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk huis je woont, er staan er nogal wat![]()
Ik ga zo weer ontopic, zit even in radiovrij gebied!
Een soortgelijke slechte opening danquote:Op maandag 9 december 2013 11:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
WTF is dat ook voor slechte openingszin
Ik ben het toppunt van gezelligheid en entertain je de hele avond als het moet(en nee, niet op seksuele manier, gewoon met een gezellig gesprek
)
nee joh, daar ben ik veel te verlegen voorquote:
Maar het kan je liefde van je leven zijn!quote:Op maandag 9 december 2013 11:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Een soortgelijke slechte opening dan![]()
Ik blijf bij m'n standpunt; als ik met vrienden/vriendinnen op pad ben wimpel ik iedereen af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |