Oefffffquote:Op maandag 9 december 2013 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet echt leren om voor 12 uur te gaan slapen. Ik lag 3 uur in bed
#YOLOquote:Op maandag 9 december 2013 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet echt leren om voor 12 uur te gaan slapen. Ik lag 3 uur in bed
Wat doe je allemaal tot 3 uur dan??? Toch niet de herhaling van Pauw & Witteman kijken?quote:Op maandag 9 december 2013 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iets te veel YOLO de laatste tijd
Ik kwam 11 uur thuis van mijn dagje Den Haag en toen richting woonkeuken gegaan om even bij te kletsen met huisgenoten. En dat duurde tot half 3 en dan toen mezelf richting bed sturen.quote:Op maandag 9 december 2013 09:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Wat doe je allemaal tot 3 uur dan??? Toch niet de herhaling van Pauw & Witteman kijken?
Hmm oke. Ik lig op zondag echt al rond half 10 in coma. Dat heeft dan wel te maken met de twee avonden die er aan vooraf gegaan zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kwam 11 uur thuis van mijn dagje Den Haag en toen richting woonkeuken gegaan om even bij te kletsen met huisgenoten. En dat duurde tot half 3 en dan toen mezelf richting bed sturen.
Ik hoop maar dat ik vanavond niet in slaap val in de bios.. En ik voorspel ook voor vanavond een late avond.quote:Op maandag 9 december 2013 10:03 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Hmm oke. Ik lig op zondag echt al rond half 10 in coma. Dat heeft dan wel te maken met de twee avonden die er aan vooraf gegaan zijn.
Sterkte vandaag!
Mannenharten?quote:Op maandag 9 december 2013 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ik vanavond niet in slaap val in de bios.. En ik voorspel ook voor vanavond een late avond.
Hallo zonnestraaltje!quote:
Hoiquote:
Goedemorgen Muisquote:
Schijnt vet te zijn! Tenminste, als je deel 1 al gezien hebt.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien ik vrolijk ben, klinkt alles leuk op dit moment
Is dat ook al niet goed?quote:
Je hebt een chick gescoord voor een van je maten?quote:Op maandag 9 december 2013 10:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben weer de perfecte wingman geweest zaterdagnacht
Nee vriend van me zat te praten met een chickie (leuke meidquote:Op maandag 9 december 2013 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt een chick gescoord voor een van je maten?
Zozo. Wat nobel en lief van je.quote:Op maandag 9 december 2013 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee vriend van me zat te praten met een chickie (leuke meid). Dus ik heb haar vriendin maar geëntertained... Gewoon met een goed gesprek (voor zover dat nog te hebben was met mij
). Toen heeft hij gescoord
en ik ben heel netjes alleen naar huis gegaan zonder ook maar 1 vrouw te hebben aangeraakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |