Tja, was mijn 285ste LaPo.quote:
Die uitspraak doet me denken aan probleemwijken, jullie weten wel welke ik bedoel.quote:
Te veel wiet gerookt.quote:
Die zijn omhoog gekropen.quote:
Ik heb gevoelige ogen en frons ook ontzettend als er maar een klein beetje licht op m'n ogen valtquote:
Hij loopt er altijd zo bij hè.quote:Op zondag 8 december 2013 23:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb gevoelige ogen en frons ook ontzettend als er maar een klein beetje licht op m'n ogen valt.
quote:Op zondag 8 december 2013 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Z'n vader heeft te veel dit gedaan:
[ afbeelding ]
Verklaart wel waarom hij zo belachelijk dom is.quote:Op zondag 8 december 2013 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Z'n vader heeft te veel dit gedaan:
[ afbeelding ]
Pff.. slap hoor.quote:Op zondag 8 december 2013 23:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nja, ik heb nog het e.e.a. aan school te doen.
Nice!quote:
Doeidoei!quote:
Al die plaatjes die ik vind zijn zo nep/gefotosoept.quote:
Eens.quote:Op zondag 8 december 2013 23:38 schreef Rezania het volgende:
Er zijn te veel domme mensen in de wereld.
Je levert een goede bijdragequote:Op zondag 8 december 2013 23:38 schreef Rezania het volgende:
Er zijn te veel domme mensen in de wereld.
god non de jus kwak kwakquote:
Kan je nog steeds dom zijnquote:
Ja okequote:Op zondag 8 december 2013 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel slimmer dan de meesten gelukkig.
eend112quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 23:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nieuwe album van childish gambino al gehoord?
Morgen na schoolquote:
quote:
Ik ben hard op weg hem in te halen!quote:
Ik ben te lief.quote:Op maandag 9 december 2013 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben hard op weg hem in te halen!
Qua aantal posts natuurlijkquote:
Vandaag alweer 7 plekken gestegen dus nog (280/7=40) 40 dagen!quote:
Spannond!quote:Op maandag 9 december 2013 00:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vandaag alweer 7 plekken gestegen dus nog 40 dagen!
Is goed! hoeveel?quote:Op maandag 9 december 2013 00:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Spannond!
Bestel je alvast bier en tieten voor die dag?
Jongeh, ik maak een keigoeie garp! Moet je wel even reagerenquote:Op maandag 9 december 2013 00:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
In ieder geval genoeg voor jou en mij. Eventueel ook voor de rest die wil komen.
Jonge.. die hak helemaal gemist! Ik was totally in awe van dit. Morgen maar eentje maken voor op het werk.quote:Op maandag 9 december 2013 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jongeh, ik maak een keigoeie garp! Moet je wel even reageren
Het kwartje moet nog vallen als dit de keigoeie garp is.quote:
Doe mij maar Queens of the Stone Age kerstballen:quote:Op maandag 9 december 2013 00:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jonge.. die hak helemaal gemist! Ik was totally in awe van dit. Morgen maar eentje maken voor op het werk.
Die gnomequote:Op maandag 9 december 2013 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe mij maar Queens of the Stone Age kerstballen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 december 2013 00:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Spannond!
Bestel je alvast bier en tieten voor die dag?
quote:
Die trui met neukende elandenquote:
Oh.quote:
I hit the ground! BANG BANG!quote:
Moeilijk begin van de dag?quote:Op maandag 9 december 2013 08:46 schreef BBQSausage het volgende:
En dan nog verkeerd ingelogd zijn ook.
Ik niet.quote:Op maandag 9 december 2013 09:48 schreef Faux. het volgende:
Zit er iemand in de trein naar Amsterdam op dit moment?
Ach, ik ben bijna 50 minuten te laat, dus die 5 minuutjesquote:Op maandag 9 december 2013 09:14 schreef Maringo het volgende:
OV: 10 minuten te vroeg op werk is een reistijd van 50 minuten. 5 minuten te laat is een reistijd van 35 minuten.
Dan maar 5 minuten te laat.
Not even close!quote:Op maandag 9 december 2013 09:48 schreef Faux. het volgende:
Zit er iemand in de trein naar Amsterdam op dit moment?
Goed geslapen?quote:
waar werk je?quote:
Ook wel, maar te kortquote:
quote:
das ver wegquote:Op maandag 9 december 2013 09:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bij een internetbureau ergens in Friesland.
He wat.quote:Op maandag 9 december 2013 09:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Rabobank heeft toch met jouw zus lopen fucken?
Oh.quote:Op maandag 9 december 2013 09:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook wel, maar te kort
Ik kon gewoon langer in bed blijven
Ik ook, en het 1e uur die ik heb is een saai kut SLB uur, maar van mijn mentor, dus moet welquote:
Ik kan dan niet slapenquote:
Daar mochten wij altijd gewoon naar binnenlopen, aangeven dat we geen vragen hadden, en weer vertrekken.quote:Op maandag 9 december 2013 09:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ook, en het 1e uur die ik heb is een saai kut SLB uur, maar van mijn mentor, dus moet wel
Bij ons op school normaal gesproken ook. Maar onze mentor heeft een SUPER LEUK project bedacht. Leer je school en vakken kennen! Dus we vermaken ons prima, elke les, tot de laatste minuut.quote:Op maandag 9 december 2013 09:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar mochten wij altijd gewoon naar binnenlopen, aangeven dat we geen vragen hadden, en weer vertrekken.
Ik dacht echt; "Wtf, dit meen je niet toch? Dit is een grap?", totdat ik je PI las.quote:Op maandag 9 december 2013 09:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bij ons op school normaal gesproken ook. Maar onze mentor heeft een SUPER LEUK project bedacht. Leer je school en vakken kennen! Dus we vermaken ons prima, elke les, tot de laatste minuut.
Ik droom ook elke nacht dat het een slechte grap isquote:Op maandag 9 december 2013 10:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht echt; "Wtf, dit meen je niet toch? Dit is een grap?", totdat ik je PI las.
quote:Op maandag 9 december 2013 10:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik droom ook elke nacht dat het een slechte grap is
quote:Op maandag 9 december 2013 10:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik droom ook elke nacht dat het een slechte grap is
wordtquote:Op maandag 9 december 2013 10:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zo wordt ik helaas dan nooit wakker.
quote:Op maandag 9 december 2013 10:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Gratis koekjes voor iedereen.
Je komt hier alleen voor de koekjes hè?quote:
Die zien er té goed uit.quote:Op maandag 9 december 2013 10:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Oehquote:Op maandag 9 december 2013 10:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 december 2013 10:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je komt hier alleen voor de koekjes hè?
Vooruit dan maar.quote:
Ik ben zo trots op jequote:
Jij komt ook voor de koekjes?quote:
Maken dan.quote:
Nee.quote:Op maandag 9 december 2013 10:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar ik word uitgenodigd om CS Strike te spelen
hahahaha ja wat een humor op de vroege ochtend xd hahahaquote:
Zit er je iets dwars?quote:Op maandag 9 december 2013 10:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hahahaha ja wat een humor op de vroege ochtend xd hahaha
Nee.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 10:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOY
Doe dat x met mij dang boiquote:Op maandag 9 december 2013 10:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar ik word uitgenodigd om CS Strike te spelen
Wat moet je vertalen dan?quote:Op maandag 9 december 2013 10:21 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet weer Google translate gebruiken.
Van Frans naar Nederlands. Klopt weer geen zak van.
Je suis un m'appelle!quote:Op maandag 9 december 2013 10:21 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet weer Google translate gebruiken.
Van Frans naar Nederlands. Klopt weer geen zak van.
quote:
1 2 3 4 5 | sol, paroi, meuble : Bouleau produits: larnelle de parquet, panneau unilatéral superficie : environ 100m² projet: - exécution: - |
grond, muur, meubels: berkquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 10:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
grond, muur, meubels: berk
producten: geen idee, eenzijdig paneel
gebied: ongeveer 100m2
project: -
uitvoering: -
Google geeft ook geen correctie ofzoquote:Op maandag 9 december 2013 10:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Dankje
Dat van die geen idee zal wel een productnaam zijn of zo.Vage Fransen.
Lanelle parket / parket van Lanellequote:Op maandag 9 december 2013 10:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Dankje
Dat van die geen idee zal wel een productnaam zijn of zo.Vage Fransen.
Je hebt je best gedaan!quote:Op maandag 9 december 2013 10:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Google geeft ook geen correctie ofzo
Fixed.quote:
Nee, ik kon er niks van maken.quote:Op maandag 9 december 2013 10:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Google geeft ook geen correctie ofzo
Weet je 't zeker?quote:
quote:
Volgens Translate is het over maar ik dacht zelf ongeveerquote:Op maandag 9 december 2013 10:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik kon er niks van maken.
[..]
Weet je 't zeker?Ik kreeg dus ook na 't zoeken constant of 'ongeveer', of 'circa', of 'over', of 'meer dan', etc.
Dan ga ik voor ongeveer.quote:Op maandag 9 december 2013 10:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Volgens Translate is het over maar ik dacht zelf ongeveer
goedemorgen heer van het goede levenquote:
quote:
Wat voor model ga je kiezen?quote:Op maandag 9 december 2013 11:34 schreef BBQSausage het volgende:
Ik had het niet verwacht, maar ik kijk toch best wel uit naar m'n bril.M'n ogen doen kut.
Heb ik al gekozen vorige week zaterdag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik kijk meer dan 40 uur per week naar twee beeldschermen.quote:Op maandag 9 december 2013 11:41 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Heb je vierkante ogen?
quote:Op maandag 9 december 2013 11:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik al gekozen vorige week zaterdag.
Ik heb deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Nice.quote:
Dit is mijn derde zonder onderrand volgens mij. Ik had op mijn 3e al een bril en heb ze allemaal nog, grappig om te zien op een rijtjequote:Op maandag 9 december 2013 12:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice.
Brillen zonder onderrand staan mij echt niet.Heb ik ook nog geprobeerd, maar dat was echt geen succes.
Ik heb hiervoor (voordat ik lenzen ging dragen) altijd hele dunne monturen. Die zijn allemaal gesneuveld.quote:Op maandag 9 december 2013 12:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is mijn derde zonder onderrand volgens mij. Ik had op mijn 3e al een bril en heb ze allemaal nog, grappig om te zien op een rijtje
Alleen bij mijn eerste bril zijn de poten eraf. Die bril was met ronde glazen en allemaal kleurtjesquote:Op maandag 9 december 2013 12:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor (voordat ik lenzen ging dragen) altijd hele dunne monturen. Die zijn allemaal gesneuveld.Montuur in tweeën, poten d'r af, of de rand om m'n brilglas die opeens uit elkaar is gesprongen.
Dat soort dingen.
Die zijn 't bewaren niet meer waard.
quote:Op maandag 9 december 2013 12:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alleen bij mijn eerste bril zijn de poten eraf. Die bril was met ronde glazen en allemaal kleurtjes
Omdat de opticien zei dat het bij je gezicht pasttequote:Op maandag 9 december 2013 12:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had m'n eerste bril op m'n 11e ofzo, in groep 7 van de basisschool iig. Was montuurtje Harry Potter.Ik weet nu nog niet waarom ik daar destijds voor heb gekozen. Wat een gedrocht was dat.
Dat zei de opticien ook bij de bril die ik nu gekozen heb.quote:Op maandag 9 december 2013 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat de opticien zei dat het bij je gezicht pastte
Opticien STAAAHHHPPP!!quote:Op maandag 9 december 2013 12:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat zei de opticien ook bij de bril die ik nu gekozen heb.
Halp.
quote:Op maandag 9 december 2013 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
Hey lekkerding, geef maar hoor dat pakket!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op maandag 9 december 2013 12:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Stuur pics BBQ dan oordeel ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2013 13:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Zou je wel staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Jou ook wel! Doe mee, draag een bril!quote:
Brillen zijn meestal te groot voor mijquote:Op maandag 9 december 2013 13:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jou ook wel! Doe mee, draag een bril!
Jawelquote:
Zak je dan door de pot of wat?quote:Op maandag 9 december 2013 13:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Brillen zijn meestal te groot voor mij
Ze heeft nog meer dan 10,5 uur.quote:
quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
LB!
Dit was meer een tvp voor morgen, eigenlijk. Als ik weer aan 't werk moet
quote:
.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
LB!
Dit was meer een tvp voor morgen, eigenlijk. Als ik weer aan 't werk moet
quote:
quote:
Welquote:
Jaquote:
11/10*quote:
Jaquote:
quote:
quote:
quote:
En dit.quote:
Wat een onzin.quote:Op maandag 9 december 2013 13:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dit.
Nu kan ik niet meer onopvallend door 't topic heen scrollen terwijl m'n collega's langslopen.
En morgen mag ik weer!quote:Op maandag 9 december 2013 13:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik met een beetje geluk nog nét 1x dit jaar.
quote:Op maandag 9 december 2013 13:37 schreef Dagoduck het volgende:
Je kan wel zien was ik om één uur aan het doen was
Het is zelf in de ONZ statistieken te zien:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |