quote:Op zondag 8 december 2013 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nooit in de bak gezeten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij was wel homo, of gewoon het beste uit een uitzichtloze situatie halen?
Ik weet het. Afijn, Sint en Pieten zaten eens te denken, wat ze ... zullen schenkenquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 22:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]Maar hij was wel homo, of gewoon het beste uit een uitzichtloze situatie halen?
Zou toch raar wezen als dat geen grap wasquote:
De lijn die de scheiding tussen mannen en vrouwen in stand houdt, wordt steeds dunnerquote:Op zondag 8 december 2013 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Er staat 'se' achter als in vrouwelijk
Nee, dit dan:quote:Op zondag 8 december 2013 22:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De lijn die de scheiding tussen mannen en vrouwen in stand houdt, wordt steeds dunner.
Ja, maar niet in de context van de zin. Als het een man was geweest had in de zin die ik postte gestaan 'Griek'.quote:Op zondag 8 december 2013 22:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar het is toch ook 'Een Griekse man'?
Zelf een oppervlakkige uier zijn en dan je vrouw het kwalijk nemen dat ze onder het mes is gegaanquote:Op zondag 8 december 2013 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dit dan:
http://asmays-mens-amp-ma(...)aren-van-lelijk-kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leukquote:Op zondag 8 december 2013 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
Nu genoeg geluld, we gaan het hebben over LB d'r huiswerk.
quote:Op zondag 8 december 2013 23:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zelf een oppervlakkige uier zijn en dan je vrouw het kwalijk nemen dat ze onder het mes is gegaan.
Zo slecht ziet die man er anders niet uit volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Zondagavond om 11 uur, goede planning hoor.quote:
Hou maar op.quote:Op zondag 8 december 2013 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Het ging over centripetale kracht en wrijvingskracht.
Bedankt.quote:Op zondag 8 december 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zondagavond om 11 uur, goede planning hoor.
quote:
Hé, daar hebben wij het nu ook over.quote:Op zondag 8 december 2013 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Mwaah, afhankelijk van je opvatting:quote:Op zondag 8 december 2013 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar niet in de context van de zin. Als het een man was geweest had in de zin die ik postte gestaan 'Griek'.
quote:Op zondag 8 december 2013 22:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Een kerel afgetrokken in de gevangenis?
quote:Op zondag 8 december 2013 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nooit in de bak gezeten!
In deze context zou ik juist denken dat je het over een man hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Enfin.
Zo makkelijkquote:Op zondag 8 december 2013 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hé, daar hebben wij het nu ook over.
lol ben ik de enige die dit geil vind klinken?quote:Op zondag 8 december 2013 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Je hebt ook niet veel natuurkunde nodig toch?quote:Op zondag 8 december 2013 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heel natuurkunde is bij ons makkelijk.
quote:Op zondag 8 december 2013 23:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
lol ben ik de enige die dit geil vind klinken?
Neequote:Op zondag 8 december 2013 23:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wie?quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 23:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Weet niet. Ik dacht ook niet dat we complexe getallen nodig zouden hebben.quote:Op zondag 8 december 2013 23:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt ook niet veel natuurkunde nodig toch?
Je dacht aan penetrale kracht zeker?quote:Op zondag 8 december 2013 23:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Trustequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |