Hoi Flip, alles vochtig?quote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met een sexistisch opmerking, kan het een pijpmondje zijn.
Met een ongeloofwaardige opmerking, kan het een verbaasd gezichtje zijn.
Met een verrassende opmerking, kan het een verbaasd gezichtje zijn
Hert kan ook een verschrikt gezichtje zijn van OH ECHT OH WAUW
16?quote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja nee dat was niet serieus, maar ik dacht dat je het wel wist
Hoe oud denk je?
zeg twijfel jij aan mijquote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met een sexistisch opmerking, kan het een pijpmondje zijn.
Met een ongeloofwaardige opmerking, kan het een verbaasd gezichtje zijn.
Met een verrassende opmerking, kan het een verbaasd gezichtje zijn
Hert kan ook een verschrikt gezichtje zijn van OH ECHT OH WAUW
correct. U gaat door voor de koelkast.quote:
Neequote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat deze:Met z'n eaugen cnipert!
Ranzig G.quote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje winderig vooral. Daar dan nog een beetje vochtig of droog?
Sinds het dingen waar je pas jaaaaaren geleden achter komt-topicquote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
fuck nee, fuck.quote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik twijfel niet aan jou, maar wel aan je opmerkingquote:
Ja moet toch wat met je vochtig.quote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee [ afbeelding ]!
[..]
Ranzig G.
aightquote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
correct. U gaat door voor de koelkast.
quote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
Sinds het dingen waar je pas jaaaaaren geleden achter komt-topic
Aight. Toen ging ik naar de basisschool.quote:
doet pijn dezequote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
fuck nee, fuck.
[..]
Ik twijfel niet aan jou, maar wel aan je opmerking
quote:Op zondag 8 december 2013 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aight. Toen ging ik naar de basisschool.
Tering, ben jij +/- 28?quote:
Wat voor user de ander is in wat voor opzicht?quote:Op zondag 8 december 2013 22:41 schreef Faux. het volgende:
Post je myat en schat in wat voor user de ander is:
http://forum.fok.nl/user/active/292596
Sorry babequote:Op zondag 8 december 2013 22:39 schreef Faux. het volgende:
[..]
doet pijn dezehad meer verwacht van je. erg jammer.
interesses en zoquote:Op zondag 8 december 2013 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat voor user de ander is in wat voor opzicht?
Probeer anders zelf iemand te benaderenquote:Op zondag 8 december 2013 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb al jaren in mijn FOBO achter relatie en seksualiteit staan wat er nu staat, helaas. 0 berichten.
Veel GC/KLB/ONZ, je bent iemand die van luchtige discussies houdt. Je houdt zo FOK! dicht bij je wereldlijke leven, vooral met de R&P-topics erbij. Een sociale, gezellige kerel die het leven kent.quote:Op zondag 8 december 2013 22:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
http://forum.fok.nl/user/active/409465
Wat lief, tot je de posts in R&P leestquote:Op zondag 8 december 2013 22:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Veel GC/KLB/ONZ, je bent iemand die van luchtige discussies houdt. Je houdt zo FOK! dicht bij je wereldlijke leven, vooral met de R&P-topics erbij. Een sociale, gezellige kerel die het leven kent.
http://www.pandapunt.nl/quote:Op zondag 8 december 2013 22:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Probeer anders zelf iemand te benaderen.
WIN! Ik heb seks gehad! 12 pandapunten!quote:Wat is seks?
Voor dit doeleinde is seks gedefinieerd als het krijgen of toepassen van een seksuele handeling door of bij een ander persoon dan jezelf. Honk 3 en/of 4 moet daarbij zijn behaald: masturbatie, oraal, of penetratie.
Een kerel afgetrokken in de gevangenis?quote:Op zondag 8 december 2013 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.pandapunt.nl/
[..]
WIN! Ik heb seks gehad! 12 pandapunten!
Beetje laat, makker.quote:Op zondag 8 december 2013 22:52 schreef Faux. het volgende:
Haha. Ik moet nog een Sinterklaasgedicht maken.
Ik heb nooit in de bak gezeten!quote:Op zondag 8 december 2013 22:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Een kerel afgetrokken in de gevangenis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
So win, such late, much weird.quote:Op zondag 8 december 2013 22:52 schreef Faux. het volgende:
Haha. Ik moet nog een Sinterklaasgedicht maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |