In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een abrikozengast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Hij is toen direct voor de spiegel gaan staan om te controleren of hij nu wel of niet een banaan in zijn oor had.quote:Op zondag 8 december 2013 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vooral het "banaan in je oor" is hij nog steeds aan het verwerken.
Juvequote:
quote:
Litmanenquote:Op zondag 8 december 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Aan Litmanen heeft niemand een hekel
Goeien TT Mexicano!
Ook bij Liverpool gespeeldquote:Op zondag 8 december 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Aan Litmanen heeft niemand een hekel
Goeien TT Mexicano!
Nilis = Belgquote:
ook een topper moet ik zeggenquote:
Tovenaar van Tatabányaquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 23:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
VI-hooligans tegen de SV-hooligans.
En Hans zingt zijn hit aan de zijkant.quote:Op zondag 8 december 2013 23:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
SV-Hooligans lopen altijd weg.quote:Op zondag 8 december 2013 23:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik zou eerder spreken van een Erica Terpstra alarmquote:Op zondag 8 december 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
RAYMANN ALARM
IK HERHAAL
RAYMANN ALARM
WATZEGGIEquote:Op zondag 8 december 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
RAYMANN ALARM
IK HERHAAL
RAYMANN ALARM
niet gelezen.quote:Op zondag 8 december 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig, de show is afgelopen.
De enige conclusie die ik uit deze show kan trekken is dat Jan Mulder naar Alcatraz moet en daar de rest van zijn leven vast moet worden gehouden. Van die gozer krijg ik echt een agressieprobleem.
Nu snel wegzappen voor Raymann.
Dat was deze wedstrijd.quote:Op zondag 8 december 2013 23:07 schreef Pascalus het volgende:
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP AAAUUUUUAAAAAAGHHHHHH
Echt hequote:Op zondag 8 december 2013 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst het aankondigen en het laten zien en dan moet het weer snel weg
Klasse filmpje van Vos de Mosquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
WEGZAPPEN JONGENS! RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM
RAYMAN ALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARM
WEGZAPPEN EN SCHNELL!
Mandela blablaquote:Op zondag 8 december 2013 23:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee, maar beetje genieten van het plechtig gepresenteerde Britse nieuws
Gelezenquote:Op zondag 8 december 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zapte al toen dat kutarchief begon.
TR gestuurd voor poging tot zware mishandeling. Ik geloof nooit dat hij niet in beeld kwam.quote:
Prummiequote:Op zondag 8 december 2013 23:09 schreef heiden6 het volgende:
Preud'homme, wat keepte die geweldig, werd ook verkozen tot keeper van het toernooi.
en Marc Overmars kreeg de Young Player Awardquote:Op zondag 8 december 2013 23:09 schreef heiden6 het volgende:
Preud'homme, wat keepte die geweldig, werd ook verkozen tot keeper van het toernooi.
Daar 90 min over doenquote:Op zondag 8 december 2013 23:09 schreef Sala-adin het volgende:
8 gram sos per weekin vak p gaat dat in 90 min op
was ook een prima keeperquote:Op zondag 8 december 2013 23:09 schreef heiden6 het volgende:
In vergelijking met Pfaff is hij toch behoorlijk normaal. Je moet er wel rekening mee houden dat hij keeper is, die zijn altijd een beetje raar.quote:
Van der Sar niet.quote:Op zondag 8 december 2013 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In vergelijking met Pfaff is hij toch behoorlijk normaal. Je moet er wel rekening mee houden dat hij keeper is, die zijn altijd een beetje raar.
Was een nieuwsitem over metsjfiksing met video van spelers die onderhandelden met de gokmaffia.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 23:09 schreef Gramulanion het volgende:
YESSSSSS ik zag alleen Jimmy Geduld
Die gaat een uur lang zitten schijten midden in een interview metquote:
In de Kuip krijg je dat gratis bij je kaartje.quote:Op zondag 8 december 2013 23:09 schreef Sala-adin het volgende:
8 gram sos per weekin vak p gaat dat in 90 min op
Ook een geweldige voetballer hoor, zeg ik als Feyenoorder. Tweebenig en razendsnel.quote:Op zondag 8 december 2013 23:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en Marc Overmars kreeg de Young Player Award
quote:
twitter:Bas_zegt twitterde op zondag 08-12-2013 om 23:16:34Jan Mulder van ons belastinggeld, zwetsend op de publieke omroep. EN DE OVERHEID DOET NIETS! @studiovoetbal reageer retweet
Ah, ik dacht dat je motd bedoeldequote:Op zondag 8 december 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Was een nieuwsitem over metsjfiksing met video van spelers die onderhandelden met de gokmaffia.
Je wordt er suïcidaal van.quote:Op zondag 8 december 2013 23:34 schreef Tassendief het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als je zo Raymann kijkt vallen je ogen er dan uit?
Buiten het feit dat ze bijna elke positie van de desbetreffende speler en de formatie van Chili verkeerd hebben?quote:
Oh okequote:Op maandag 9 december 2013 09:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ze bijna elke positie van de desbetreffende speler en de formatie van Chili verkeerd hebben?
Complottheorie!quote:Op maandag 9 december 2013 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek kapt het onderwerp Ajax snel weer af. Wat hebben de Studio Ajax grappen zijn eer aangetast.
flopshow in wording.quote:Op zondag 15 december 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
22.15-23.10 uur,Ned.1: STUDIO VOETBAL
opiniërend programma,waarin
Jack van Gelder deze week
praat met Co Adriaanse,Jan
Mulder,Pierre van Hooijdonk
en Arno Vermeulen
Wop. Wop wop.
Van Co wil ik het nog geloven ook.quote:Op zondag 15 december 2013 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
Co gaat jullie allemaal haarfijn uitleggen waarom PSV kampioen gaat worden.
Vraag m of een keer te gast wil zijn bij Raymannquote:Op zondag 15 december 2013 21:35 schreef Mansjester het volgende:
Arno![]()
Ik ga iets naar hem twitteren, ik weet alleen nog niet wat
Doe ik, momentquote:Op zondag 15 december 2013 21:43 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Vraag m of een keer te gast wil zijn bij Raymann
twitter:sjester_man twitterde op zondag 15-12-2013 om 21:48:22@arnovermeulen Vanavond Studio Voetbal. Wanneer schuif je eens aan bij Raymann? Gegarandeerde #topshow reageer retweet
Nice.. Zou mooi zijn als ie t doet. Extra reden om te zappen bij Raymann.quote:
Flopshow.quote:Op zondag 15 december 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik zeg Arnogod, wat zeggen jullie dan?
Chefsport.quote:Op zondag 15 december 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik zeg Arnogod, wat zeggen jullie dan?
Dat doet mij deugdquote:Op zondag 15 december 2013 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Mansjester een topuser in potentie.
Alles zit mee?quote:Op zondag 15 december 2013 22:21 schreef Mansjester het volgende:
Co vertelt perfect wat ik in het psv topic schreef
Oja, als je scoort is dat een mazzeltje.quote:Op zondag 15 december 2013 22:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja.Die voorzet die binnenvalt,penalty die de Ridder mist. Kortom,Co is een troll
Was gewoon een terechte overwinning natuurlijkquote:Op zondag 15 december 2013 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, als je scoort is dat een mazzeltje.
Penalty die De Ridder mist wel mee eens trouwens, dat had nog zwaar kunnen worden.
quote:Op zondag 15 december 2013 22:29 schreef Mansjester het volgende:
Psv moet gewoon twee backs kopen, laten ze daar mee beginnen..
Ten Cate had zeker zelf wel gewild met zijn shagstemquote:Op zondag 15 december 2013 22:30 schreef Syntix het volgende:
Guus die bondscoach wordtknvb faalt HARD. Wat Ten Cate pas geleden zei: onvermogen van de knvb om een goede coach op te leiden de laatste 20/30 jaar.
Je kan toch Ronald Koeman daar neerzetten?quote:Op zondag 15 december 2013 22:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ten Cate had zeker zelf wel gewild met zijn shagstem
Jijquote:
Bespaart de KNVB wel grof geld.quote:Op zondag 15 december 2013 22:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ten Cate had zeker zelf wel gewild met zijn shagstem
Arias ontwikkelt zich steeds beterquote:Op zondag 15 december 2013 22:29 schreef Mansjester het volgende:
Psv moet gewoon twee backs kopen, laten ze daar mee beginnen..Verder vind ik het echt geen dramatische selectie
BvM deed niks. WK finale halen in 2010 was enkel en alleen het resultaat van Frank de Boer.quote:Op zondag 15 december 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij
4e plaats op WK, heeft in een recent verleden alleen BvM beter gedaan.
Willems speelt soms ook aardig.quote:Op zondag 15 december 2013 22:31 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Arias ontwikkelt zich steeds beter
Als van Hooijdonk die penalty had gekregen was Hiddink gewoon wereldkampioen geworden.quote:Op zondag 15 december 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij
4e plaats op WK, heeft in een recent verleden alleen BvM beter gedaan.
Raap me op.quote:Op zondag 15 december 2013 22:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
BvM deed niks. WK finale in 2010 was enkel en alleen het resultaat van Frank de Boer.
En als Frons de Boer die pingel had gemaakt had hij het EK gewonnen.quote:Op zondag 15 december 2013 22:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als van Hooijdonk die penalty had gekregen was Hiddink gewoon wereldkampioen geworden.
Dit begint een beetje gênant te worden.quote:Op zondag 15 december 2013 22:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
BvM deed niks. WK finale halen in 2010 was enkel en alleen het resultaat van Frank de Boer.
quote:Op zondag 15 december 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als Frons de Boer die pingel had gemaakt had hij het EK gewonnen.
2000quote:
Nooit geweten dat zijn visie schoppen wasquote:Op zondag 15 december 2013 22:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
BvM deed niks. WK finale halen in 2010 was enkel en alleen het resultaat van Frank de Boer.
Ik vind hem dramaquote:Op zondag 15 december 2013 22:31 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Arias ontwikkelt zich steeds beter
Toen was best wel Rijkaard bondscoach.quote:
Ja, dus?quote:Op zondag 15 december 2013 22:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Toen was best wel Rijkaard bondscoach.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Witte)Chinezen apen altijd alles na.quote:Op zondag 15 december 2013 22:36 schreef Mansjester het volgende:
Arno en Johan hebben dezelfde mening
Jawel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |