In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een abrikozengast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Jij bent toch ook voor AFC?quote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef AFCNiels het volgende:
AFC heeft vandaag verloren van Hansie Hansie![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent toch ook voor AFC?
Dan kan hij lekker dikke sigaren roken op de tribune.quote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack wil het dak open dus dat gebeurt.
quote:Op zondag 8 december 2013 22:40 schreef Cavaliers het volgende:
Marcel Brands glibbert overal tussendoor.
Volgens mij ben je ietwat te jongquote:Op zondag 8 december 2013 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als dit een poging is om mij je bed in te lokken, ben je aardig op weg.
7 zelfs.quote:Op zondag 8 december 2013 22:41 schreef Mansjester het volgende:
2 punten in 6 wedstrijden is vrij dramatisch ja
Geen idee, jaar of wat terug ging ik weleens met mijn toenmalige vriend.quote:Op zondag 8 december 2013 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen was deze zeker nog trainer:
[ afbeelding ]
Lachen.quote:
Hij lijkt op Jan Vennegoor of Hesselinkquote:Op zondag 8 december 2013 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen was deze zeker nog trainer:
[ afbeelding ]
Toen zat hij er wel, maar afgelopen tijd is het alleen maar gezeur, al presteren ze wel goed.quote:Op zondag 8 december 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, jaar of wat terug ging ik weleens met mijn toenmalige vriend.
Jammer voor die rugtufferquote:Op zondag 8 december 2013 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is het hier niet mee eens.
Zo praat hij nietquote:Op zondag 8 december 2013 22:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij lijkt op Jan Vennegoor of Hesselink
Ik heb geen kut gezienquote:Op zondag 8 december 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
Waarom zeggen ze niet dat die loting een kutshow was?
Omdat ze dat dan meteen terug krijgen met SV als kutshowquote:Op zondag 8 december 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
Dat was echt verschrikkelijk slecht.quote:Op zondag 8 december 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
Foeke kent de term blitzkrieg nietquote:
Hij heeft tenminste wat te vertellenquote:Op zondag 8 december 2013 22:46 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Bosz is mij te rustig, word er een beetje moe van.
Niks mis met mijn billen. Geen pics.quote:Op zondag 8 december 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op de billen van Braziliaanse chicks.
Begrijpelijk.quote:Op zondag 8 december 2013 22:46 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Bosz is mij te rustig, word er een beetje moe van.
wat is dit voor nepwijfquote:
quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 22:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geen billenpics van Alors al in je dm hebben
Ik checkte m'n dm boxquote:Op zondag 8 december 2013 22:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
quote:
Ja dat kan ik me wel voorstellenquote:Op zondag 8 december 2013 22:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gezien haar 'mannelijke' interesses zou me dit niet verbazen
Doe niet zo flauw en zet ze in het topic.quote:Op zondag 8 december 2013 22:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hem negerenquote:Op zondag 8 december 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word agressief van die Jan Mulder.
Wat moeten we doen jongens.
Geef hem een poffert op zijn neus.quote:Op zondag 8 december 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wachten op de hartaanval die je net aankondigde.quote:Op zondag 8 december 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben niet helemaal op de hoogte van de rijles verrichtingen maar mocht dat nu ook nog als een trein gaan zou het kunnen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gezien haar 'mannelijke' interesses zou me dit niet verbazen
Klopt.quote:Op zondag 8 december 2013 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
Serrano en Sinterklaassen, topmiddenveld.
quote:Op zondag 8 december 2013 22:49 schreef Pascalus het volgende:
Vanavond in Studio Neus:
Ajax is de beste!
Of we laten hem wegrotten op Alcatrazquote:Op zondag 8 december 2013 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wachten op de hartaanval die je net aankondigde.
Vol op de motorkapquote:Op zondag 8 december 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal op de hoogte van de rijles verrichtingen maar mocht dat nu ook nog als een trein gaan zou het kunnen.
reageer eens op mijn DMquote:Op zondag 8 december 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Of Robbeneiland, Mandela keert daar definitief niet meer terug.quote:Op zondag 8 december 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of we laten hem wegrotten op Alcatraz
quote:Op zondag 8 december 2013 22:51 schreef Pascalus het volgende:
Liever schijt op een natte krant dan een abonnement op de volkskrant.
Maher.quote:Op zondag 8 december 2013 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
Serrano en Sinterklaassen, topmiddenveld.
Een autobommetje van Zjordaniaquote:Op zondag 8 december 2013 22:50 schreef Cavaliers het volgende:
De grootste tegenstander van Vitesse is Vitesse zelf.
Heeft dat RTV Noord geen sporttalkshow?quote:Op zondag 8 december 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Groningen is twee seconden lang behandeld
Je hebt talent. Ga zo door.quote:Op zondag 8 december 2013 22:51 schreef Pascalus het volgende:
Mooi citaat.quote:Op zondag 8 december 2013 22:51 schreef Pascalus het volgende:
Je hebt een banaan in je oor!quote:Op zondag 8 december 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt talent. Ga zo door.
Paxcon, Ties02 en ik praten altijd een kwartiertje aan elkaar.quote:Op zondag 8 december 2013 22:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heeft dat RTV Noord geen sporttalkshow?
lucien iddquote:Op zondag 8 december 2013 22:51 schreef regiliopeace het volgende:
Dit is toch die homoseksuele kok uit De Vlaamsche Pot
quote:Op zondag 8 december 2013 22:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heeft dat RTV Noord geen sporttalkshow?
Volkskrantquote:Op zondag 8 december 2013 22:51 schreef Pascalus het volgende:
Waar is de Groningse hooligan Rickazio gebleven?quote:Op zondag 8 december 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon, Ties02 en ik praten altijd een kwartiertje aan elkaar.
Die houdt razzia's op de straten.quote:Op zondag 8 december 2013 22:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Waar is de Groningse hooligan Rickazio gebleven?
quote:
Er is een kans. Ik zeg 30%quote:Op zondag 8 december 2013 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax gaat niet winnen bij Milan.
quote:Op zondag 8 december 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die houdt razzia's op de straten.
Ties is nogal achterbaks als het om de FC gaat. Een vraag of hij naar her uitvak gaat als Twente komt beantwoorde hij met 'quote:Op zondag 8 december 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon, Ties02 en ik praten altijd een kwartiertje aan elkaar.
We hebben hem alleen uitgenodigd bij onze talkshow omdat we nog een lul nodig hadden.quote:Op zondag 8 december 2013 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ties is nogal achterbaks als het om de FC gaat. Een vraag of hij naar her uitvak gaat als Twente komt beantwoordt hij met '![]()
![]()
'.
Echte fans als jij en ik weten tenminste nog wat clubliefde is.
Ik had nog liever groep D gehad.quote:Op zondag 8 december 2013 22:55 schreef Mansjester het volgende:
Nederland heeft helemaal niet zo goed geloot
Is Mulder geesten aan het oproepen of wattwitter:TimmieSaaman twitterde op zondag 08-12-2013 om 22:33:46Jan mulder mag theo bos niet echt! Heerlijke tv reageer retweet
Mulder danst op het graf van Bos.quote:Op zondag 8 december 2013 22:56 schreef CaptainCookie het volgende:
Is Mulder geesten aan het oproepen of wattwitter:TimmieSaaman twitterde op zondag 08-12-2013 om 22:33:46Jan mulder mag theo bos niet echt! Heerlijke tv reageer retweet
Ik zeg het niet graag maar ik sta hier compleet achter.quote:Op zondag 8 december 2013 22:56 schreef Shreyas het volgende:
Spanje > Italië
Nederland > Engeland
Chili > Uruguay
Australië > Costa Rica
Als groep D de groep des doods is, dan is groep B dat ook.
quote:Op zondag 8 december 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben hem alleen uitgenodigd bij onze talkshow omdat we nog een lul nodig hadden.
Ja dat zegt genoeg over de aanvallende intenties van Chili.quote:
Hij moet nog rijden.quote:Op zondag 8 december 2013 22:56 schreef regiliopeace het volgende:
Willem is pas op de helft van zijn water
quote:Op zondag 8 december 2013 22:57 schreef Grifte het volgende:
Ja je kan jouw loon ook aan Spieren voor Spieren geven Lowietje
hadden ze beter dat bedrag kunnen overmaken aan Spieren voor Spierenquote:Op zondag 8 december 2013 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Sjek is op onze centen weer op pad gegaan.
nou nou nou nouquote:
Dan maakt Spieren voor Spieren verlies, aangezien ze moeten bijbetalenquote:Op zondag 8 december 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
De kosten van Joep Schreuder, Arno Vermeulen en Jack + crew in Brazilië kan je ook aan Spieren voor Spieren geven.
Koert Westermanquote:Op zondag 8 december 2013 22:59 schreef CaptainCookie het volgende:
Waar de fuck heeft die Visser dat kanjerlelijke hemd vandaan dan
cottona.nlquote:Op zondag 8 december 2013 22:59 schreef CaptainCookie het volgende:
Spieren Voor Spierenquote:Op zondag 8 december 2013 22:59 schreef CaptainCookie het volgende:
V&Dquote:Op zondag 8 december 2013 22:59 schreef CaptainCookie het volgende:
T shirt eronder maakt het helemaal af. SWAGquote:Op zondag 8 december 2013 22:59 schreef CaptainCookie het volgende:
Gejat van een daklozequote:Op zondag 8 december 2013 22:59 schreef CaptainCookie het volgende:
WK voor autisten?quote:Op zondag 8 december 2013 23:00 schreef Tassendief het volgende:
Hoop dat van der hoorn ook naar het WK gaat.
johanderksenkleding.nlquote:Op zondag 8 december 2013 22:59 schreef CaptainCookie het volgende:
het is inderdaad geen Reneetje waar de borstsprietjes een kijkje in de studio nemen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:59 schreef alors het volgende:
[..]
T shirt eronder maakt het helemaal af. SWAG
Willem Vissers. Die man is nog steeds in de war nadat ik hem op twitter eens goed had aangepakt.quote:
Een vriendje van Johannes, die heeft hem daar aan tafel geloodst.quote:
Vandaar dat hij er bij zit als een puppy die net een schop heeft gehad. Zo'n sneer van jou gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op zondag 8 december 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Willem Vissers. Die man is nog steeds in de war nadat ik hem op twitter eens goed had aangepakt.
XDquote:Op zondag 8 december 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriete WK-opstelling:
Strootman
Strootman - Strootman - Strootman - Strootman
Strootman - Strootman - Strootman
Strootman - Strootman - Robben
Vooral het "banaan in je oor" is hij nog steeds aan het verwerken.quote:Op zondag 8 december 2013 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaar dat hij er bij zit als een puppy die net een schop heeft gehad. Zo'n sneer van jou gaat je niet in de koude kleren zitten.
Dat klopt.quote:Op zondag 8 december 2013 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaar dat hij er bij zit als een puppy die net een schop heeft gehad. Zo'n sneer van jou gaat je niet in de koude kleren zitten.
Daar ben ik heel erg blij mee.quote:Op zondag 8 december 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik wil je nogmaals bedanken voor je schitterende Sinterklaas gedicht trouwens, ik vond het erg mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |