In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een abrikozengast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Jij bent toch ook voor AFC?quote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef AFCNiels het volgende:
AFC heeft vandaag verloren van Hansie Hansie![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent toch ook voor AFC?
Dan kan hij lekker dikke sigaren roken op de tribune.quote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack wil het dak open dus dat gebeurt.
quote:Op zondag 8 december 2013 22:40 schreef Cavaliers het volgende:
Marcel Brands glibbert overal tussendoor.
Volgens mij ben je ietwat te jongquote:Op zondag 8 december 2013 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als dit een poging is om mij je bed in te lokken, ben je aardig op weg.
7 zelfs.quote:Op zondag 8 december 2013 22:41 schreef Mansjester het volgende:
2 punten in 6 wedstrijden is vrij dramatisch ja
Geen idee, jaar of wat terug ging ik weleens met mijn toenmalige vriend.quote:Op zondag 8 december 2013 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen was deze zeker nog trainer:
[ afbeelding ]
Lachen.quote:
Hij lijkt op Jan Vennegoor of Hesselinkquote:Op zondag 8 december 2013 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen was deze zeker nog trainer:
[ afbeelding ]
Toen zat hij er wel, maar afgelopen tijd is het alleen maar gezeur, al presteren ze wel goed.quote:Op zondag 8 december 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, jaar of wat terug ging ik weleens met mijn toenmalige vriend.
Jammer voor die rugtufferquote:Op zondag 8 december 2013 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is het hier niet mee eens.
Zo praat hij nietquote:Op zondag 8 december 2013 22:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij lijkt op Jan Vennegoor of Hesselink
Ik heb geen kut gezienquote:Op zondag 8 december 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
Waarom zeggen ze niet dat die loting een kutshow was?
Omdat ze dat dan meteen terug krijgen met SV als kutshowquote:Op zondag 8 december 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
Dat was echt verschrikkelijk slecht.quote:Op zondag 8 december 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
Foeke kent de term blitzkrieg nietquote:
Hij heeft tenminste wat te vertellenquote:Op zondag 8 december 2013 22:46 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Bosz is mij te rustig, word er een beetje moe van.
Niks mis met mijn billen. Geen pics.quote:Op zondag 8 december 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op de billen van Braziliaanse chicks.
Begrijpelijk.quote:Op zondag 8 december 2013 22:46 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Bosz is mij te rustig, word er een beetje moe van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |