Net zo origineel als jouw bijdrages in dit topic.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:28 schreef Woelwater het volgende:
Denk eerder dat TS hem gejat heeft, lekker origineel ook![]()
Boehoe, hij zegt dat ik niet origineel ben, nou, dan ben jij lekker ook niet origineelquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:18 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Net zo origineel als jouw bijdrages in dit topic.
Welke meerwaarde heeft het dan als ik dit in de OP erbij had gezet?
Kortom: de insteek is aanzetten tot creativiteit dus niet zeuren, maar gewoon creatief wezen!
We maken nieuwe versies ervanquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:30 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Boehoe, hij zegt dat ik niet origineel ben, nou, dan ben jij lekker ook niet origineel![]()
Dacht dat je zo creatief was om met een goed idee van jezelf voor een painttopic te komen, echter blijkt het gewoon wat kopieer en plakwerk te zijn van iets wat al 5 jaar lang op tig fora te vinden is..
Sorry hoor, was gewoon een beetje een deceptie om daar achter te komen.
Als hij erbij gezegt had dat dit al bestond, dan was er waarschijnlijk alleen maar gekopieerd en geplakt vanaf andere fora, en nu is iedereen zelf creatief.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:30 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Boehoe, hij zegt dat ik niet origineel ben, nou, dan ben jij lekker ook niet origineel![]()
Dacht dat je zo creatief was om met een goed idee van jezelf voor een painttopic te komen, echter blijkt het gewoon wat kopieer en plakwerk te zijn van iets wat al 5 jaar lang op tig fora te vinden is..
Sorry hoor, was gewoon een beetje een deceptie om daar achter te komen.
Ja het was idd leuker toen ik nog dacht dat dit iets origineels hier in ONZ was, maar mijn inspiratie raakt sowieso aardig uitgeput.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als hij erbij gezegt had dat dit al bestond, dan was er waarschijnlijk alleen maar gekopieerd en geplakt vanaf andere fora, en nu is iedereen zelf creatief.
Al denk ik wel dat het topic nu doodbloed
Iets met indiana jones, en een zogenaamde boobytrap onder de cakequote:Op dinsdag 10 december 2013 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het was idd leuker toen ik nog dacht dat dit iets origineels hier in ONZ was, maar mijn inspiratie raakt sowieso aardig uitgeput.
Die Dragon Ball Z versie heb ik me aardig op uit zitten leven, en daarna is me weinig bijzonders meer te binnen geschoten.
Goeie!quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Iets met indiana jones, en en zogenaamde boobytreap onder de cake
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet nog een hele goede maar ik kan niet painten! Maar hij is echt heel goed hoor, moet je maar lezen! Nou je doe zo een rondje tekenen in de ene ruimte en daarna een rondje in de andere ruimte en dan kleur je die ene blauw en die andere oranje! En dan kan hij er zo heen ofzo! En dan eet hij die taart helemaal op! ToT er geen kruimel over is!Lulz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zoals ik al zei moet die taart voor zijn neus verdwijnen: The cake is a lie!![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Lulz!
Nee zoals ik al zei moet die taart voor zijn neus verdwijnen: The cake is a lie!
Hij is uit 2011 (10 december, precies 2 jaar terug dat dan weer wel), dank 'The Situation' maar:quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]Eindelijk dat iemand 'm maakt!
Mad pain skillz, bro!
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij is uit 2011 (10 december, precies 2 jaar terug dat dan weer wel), dank 'The Situation' maar:
http://forum.canucks.com/(...)puzzle/page__st__600
Ik kan zo'n paint toch nooit 44 seconde nadat jij hebt gepost gepaint; hebben, opgeslagen, geüpload etc..quote:
2 ovaaltjes, snel wat kopieer en plak werk, beetje schrijven......meh, 2 minuten misschien idd!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan zo'n paint toch nooit 44 seconde nadat jij hebt gepost gepaint hebben, opgeslagen, geüpload etc..
Whehehe lijkt sterk op eentje die ik heb gemaakt, maar bij deze krijgt hij hem WEL (en overleeft hij het überhaupt!quote:
preciesquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:32 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
We maken nieuwe versies ervan. dat is de kunst.
Uiteindelijk gaat hij dood aan longkanker.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe lijkt sterk op eentje die ik heb gemaakt, maar bij deze krijgt hij hem WEL (en overleeft hij het überhaupt!)
Hij is anders best wel garpig!quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:00 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]wist ff niets anders
Hier zat ik aan te denken toen ik mijn DBZ paintje maakte!quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 02:46 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Glas is te klein, maar fuck it!
Sinds wanneer ga je naar een therapeut voor een spraakgebrek?quote:
Ja je hebt stottertherapeuten, orthopedagogen, zelfs fysiotherapeuten houden zich er soms mee bezig enz.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:18 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Sinds wanneer ga je naar een therapeut voor een spraakgebrek?
Volgens mij moet je daarvoor op window -> timeline klikken; daar kan je gifjes mee makenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier zat ik aan te denken toen ik mijn DBZ paintje maakte!
Ik weet alleen bij God niet hoe ik animated gifs moet maken in Photoshop.
Ja ik heb het wel een keer gevonden, maar ik heb niet echt gewenste resultaten er mee gekregen!quote:Op donderdag 12 december 2013 17:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daarvoor op window -> timeline klikken; daar kan je gifjes mee maken
ik snap em nietquote:Op donderdag 12 december 2013 21:51 schreef MagicTuning het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toch snap ik niets van Flipendo. maar dat kan aan mij liggenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat het zijn versie van de jouwe is.
Ja daar kwam ik ook niet echt uit idd.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
toch snap ik niets van Flipendo. maar dat kan aan mij liggen
Bovenkant al van de stofzuiger afgehaald? heb het namelijk even geprobeerd met paintquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
Leuk idee maar helaas is het vrijdag de 13de...![]()
[ afbeelding ]
Aah, toch nog taart... Alleen wel een beetje stoffig...quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bovenkant al van de stofzuiger afgehaald? heb het namelijk even geprobeerd met paint
[ afbeelding ]
Ja nouhouquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:57 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Aah, toch nog taart... Alleen wel een beetje stoffig...
quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
Leuk idee maar helaas is het vrijdag de 13de...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:57 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Aah, toch nog taart... Alleen wel een beetje stoffig...
Ja en het is zo voor de hand liggend!quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Een taart lokfluit... Dat ik daar nog niet aan gedacht heb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door ToT op 14-12-2013 12:32:23 ]
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben al met eentje bezig!
Daarnaast samen met iemand anders nog eentje verzonnen!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb niet zoveel fantasie, maar ik had even niets te doen...
[ afbeelding ]
Valt wel mee toch? De meeste oplossingen verlopen wel goed!quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is btw meer een topic met ideeen hoe bij de taart te komen die vervolgens allemaal mis gaan.
Dus niet echt een antwoord op de TT
Ah jammer. Ach ja, volgende keer gewoon in de OP er bij zetten!quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Altijd, maar ben afgehaakt na dat gezeur over wel/niet origineel...
Je hebt overigens wel echt hilarische bijdrages afgeleverd!quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:19 schreef ToT het volgende:
Ah jammer. Ach ja, volgende keer gewoon in de OP er bij zetten!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:22 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Je hebt overigens wel echt hilarische bijdrages afgeleverd!
Jammer joh, was maar 1 eikel die daar over begonquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Altijd, maar ben afgehaakt na dat gezeur over wel/niet origineel...
quote:
Valsspelert!quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij gaat helemaal niet open en dicht![]()
[ afbeelding ]
Had alleen het framepje waarin hij de brief las per ongeluk weggehaaldquote:
Ja soms merk ik ook dat ik dingen vergeten ben, net als net de tieten van Mary!quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Had alleen het framepje waarin hij de brief las per ongeluk weggehaalden geen zin meer om n nieuwe te maken
De jouwe zijn leuker btw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |