Hier zat ik aan te denken toen ik mijn DBZ paintje maakte!quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 02:46 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Glas is te klein, maar fuck it!
Sinds wanneer ga je naar een therapeut voor een spraakgebrek?quote:
Ja je hebt stottertherapeuten, orthopedagogen, zelfs fysiotherapeuten houden zich er soms mee bezig enz.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:18 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Sinds wanneer ga je naar een therapeut voor een spraakgebrek?
Volgens mij moet je daarvoor op window -> timeline klikken; daar kan je gifjes mee makenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier zat ik aan te denken toen ik mijn DBZ paintje maakte!
Ik weet alleen bij God niet hoe ik animated gifs moet maken in Photoshop.
Ja ik heb het wel een keer gevonden, maar ik heb niet echt gewenste resultaten er mee gekregen!quote:Op donderdag 12 december 2013 17:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daarvoor op window -> timeline klikken; daar kan je gifjes mee maken
ik snap em nietquote:Op donderdag 12 december 2013 21:51 schreef MagicTuning het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toch snap ik niets van Flipendo. maar dat kan aan mij liggenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat het zijn versie van de jouwe is.
Ja daar kwam ik ook niet echt uit idd.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
toch snap ik niets van Flipendo. maar dat kan aan mij liggen
Bovenkant al van de stofzuiger afgehaald? heb het namelijk even geprobeerd met paintquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
Leuk idee maar helaas is het vrijdag de 13de...![]()
[ afbeelding ]
Aah, toch nog taart... Alleen wel een beetje stoffig...quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bovenkant al van de stofzuiger afgehaald? heb het namelijk even geprobeerd met paint
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |