Ik ging zo vorige week toen ik bezopen was de lekkerste wijven die ik als vriend heb op Facebook een bericht sturen. Er stond alleen maar 'gelezen om ... uur' En voor de rest stuurden ze niets terugquote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn hossel doet lang over het lezen van mijn bericht. Iets klopt niet.
Yep, bijna 51.quote:
Ben ik mee bezig, gewoon hier, dichtbij. Maar is toch lastig.quote:Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Overweeg andere vrienden te zoeken.
Kloptquote:Op zondag 8 december 2013 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig, gewoon hier, dichtbij. Maar is toch lastig.
quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 21:47 schreef DrNick het volgende:
Oh LB, moet ik nog een kaartje voor je fixen voor de trein?
quote:
Dat zei je niet op WhatsApp.quote:
Jaquote:Op zondag 8 december 2013 21:47 schreef DrNick het volgende:
Oh LB, moet ik nog een kaartje voor je fixen voor de trein?
quote:
Ooit 1 gehad?quote:
Als tekstuele TT was toch 'Soberzo famfare' beter geweest.quote:
quote:
Leuk dat je het met me eens bent.quote:
Zie OP.quote:
Dan wel pics toch?quote:Op zondag 8 december 2013 21:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NeeDie is hopelijk deze week klaar, kan ik 'm komende zaterdag ophalen.
Oh.quote:
Goh, vrouwelijk icoon, leuk meisje. 18.quote:Op zondag 8 december 2013 21:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind het grappig dat BBQ zo weinig fobo views heeft terwijl hij in 2009 heeft geregistreerd en ik in 2012
DAMNIT.quote:
1. Meisjenquote:Op zondag 8 december 2013 21:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind het grappig dat BBQ zo weinig fobo views heeft terwijl hij in 2009 heeft geregistreerd en ik in 2012
Man/Vrouw verhouding.quote:Op zondag 8 december 2013 21:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb nooit eeen fobo gehad, tot eh, die eerste reactie in m'n fobo.quote:Op zondag 8 december 2013 21:55 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik F5 ook de hele dag op m'n FoBo zodat er views bij komen en ik minder eenzaam lijk.
Kijk SEMTEX bijvoorbeeld: 135K viewsquote:
Ik heb daar echt moeite mee en met de en hetquote:
Ik heb meer views dan jou!quote:Op zondag 8 december 2013 21:57 schreef DrNick het volgende:
Ik heb me in 2011 geregistreerd en heb ook meer views dan BBQ :p
dan jij*quote:
Auto F5quote:Op zondag 8 december 2013 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
brb even m'n views opkrikken met proxy's.
Ohquote:Op zondag 8 december 2013 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk SEMTEX bijvoorbeeld: 135K viewsFotoboek van SEMTEX en Danny maar 30k views:
Fotoboek van Danny
quote:
Dat klopt toch niet manquote:Op zondag 8 december 2013 21:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
dan jij heb meer views dan jou!
het = dat (het kastje dat)quote:Op zondag 8 december 2013 21:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb daar echt moeite mee en met de en het![]()
Jawel.quote:
Such amazequote:Op zondag 8 december 2013 21:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
het = dat (het kastje dat)
de = die (de aandachtshoer die)
Wat?quote:
very smartquote:
Refresh eensquote:
FOK!widequote:Op zondag 8 december 2013 22:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Huh nee. Heb jij een IP ban op fobo?
Oeps.quote:Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd. Dit kan niet veroorzaakt zijn door normaal surfen over de website, zelfs niet wanneer je expres snel doorklikt. Een mogelijke oorzaak is dat je een bookmarktool gebruikt die controleert of een van je gebookmarkte pagina's is geëpdatet, en je veel pagina's van FOK! hebt gebookmarked. Corresponderen hierover heeft geen zin omdat de blokkering binnen korte tijd automatisch opgeheven wordt. Mocht je een goede reden hebben voor het opvragen van zoveel pagina's, en in de toekomst deze melding niet meer willen zien, mail dan met admins [at] fok.nl. Vermeld daarbij in ieder geval je IP-adres (zie www.whatismyip.com), en de reden van het groot aantal verzoeken. Access denied due to an excessive amount of page requests. This ban will be lifted swiftly, so please do not contact us. In case you have a good reason for doing so many requests and do not want to see this page in the future, please contact admins [at] fok.nl and mention your IP-address (www.whatismyip.com) and the reason.
quote:
Ik bedoel de banquote:Op zondag 8 december 2013 22:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb mijn mobiele telefoon al een half jaar ofzo hoor.
Ik welquote:
Ik heb alleen foesquote:Op zondag 8 december 2013 22:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik welIk heb BBQ als vriend op FOK!
Ohquote:
Juist jaquote:Op zondag 8 december 2013 22:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
OH HET IS WEEKEND WEENIE WAT JE DOE FISSA FISSA FISSA FISSAFISSA IS WAT IK ZOEK
quote:
Deze man weetquote:Op zondag 8 december 2013 22:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
OH HET IS WEEKEND WEENIE WAT JE DOE FISSA FISSA FISSA FISSA FISSA IS WAT IK ZOEK
Volgens mij toen ik 16 wasquote:Op zondag 8 december 2013 22:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waar heb je het voor het laatst gezien dan?
Bazennummer dat.quote:Op zondag 8 december 2013 22:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Deze man weet
WE GAAN NOOIT MEER NAAR HUISSSSSSSSS
Krijg er in ieder geval wel steeds mailtjes van.quote:
Niet doen.quote:
Ja, altijd. Volgens mij ben ik superdepressief mensen van binnen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ben je nu aan het verdrietig mensen dan?
Werkte het?quote:Op zondag 8 december 2013 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, altijd. Volgens mij ben ik superdepressief mensen van binnen.
school had ze nog over, ik heb er hier zes liggenquote:Op zondag 8 december 2013 22:29 schreef d4v1d het volgende:
gofferdomme deze witte chocoladeletter met crisps
Gratis smaakt alles beter jaquote:Op zondag 8 december 2013 22:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
school had ze nog over, ik heb er hier zes liggen
Bijna.quote:
Godver, die lust ik ook wel.quote:Op zondag 8 december 2013 22:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek maar weer eens een pilsener open
Is dit serieusquote:
ik ben nog steeds oprecht geïnteresseerd naar hoe oud je bentquote:
De anderen verliezen kracht als je er nu en dan geenquote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan deze: [ afbeelding ] Maar al die andere betekenen meteen weer iets.
Dat wist je toch?quote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik ben nog steeds oprecht geïnteresseerd naar hoe oud je bent
quote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik ben nog steeds oprecht geïnteresseerd naar hoe oud je bent
<- meest neutralequote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan deze: [ afbeelding ] Maar al die andere betekenen meteen weer iets.
Ja heb vandaag visite gehad van m'n omaquote:
Maar het is dan net alsof je een lang bericht hebt getypt. Dat doe ik vrij weinig.quote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De anderen verliezen kracht als je er nu en dan geen [ afbeelding ] door gooit.
Ah oké.quote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar het is dan net alsof je een lang bericht hebt getypt. Dat doe ik vrij weinig.
Nice man.quote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja heb vandaag visite gehad van m'n omageld gekregen en een luchtje van mn zusje
En volgende week ga ik naar Amsterdam met mn ouders om wat kleding te kopen als cadeau
Die gebruik ik echt weinig. De 'cool' heb ik standaard, gewoon omdat het kan. Maar wil geen verkeerde indruk wekken.quote:
toen ik het in een van je topics vroeg zei je 12 terwijl ik het gewoon uit interesse wilde wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een sexistisch opmerking, kan het een pijpmondje zijn.quote:
Met een ongeloofwaardige opmerking, kan het een verbaasd gezichtje zijn.
Met een verrassende opmerking, kan het een verbaasd gezichtje zijn
Hert kan ook een verschrikt gezichtje zijn van OH ECHT OH WAUW![]()
![]()
Over energy?quote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef Faux. het volgende:
[..]
toen ik het in een van je topics vroeg zei je 12 terwijl ik het gewoon uit interesse wilde weten![]()
Ja nee dat was niet serieus, maar ik dacht dat je het wel wistquote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef Faux. het volgende:
[..]
toen ik het in een van je topics vroeg zei je 12 terwijl ik het gewoon uit interesse wilde weten
Hoe oud denk je?![]()
![]()
Neequote:
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
nee nee, het is een nieuwsgierige en leergierige. Ideaal voor posts in POL/AEX/WGR om te laten zien dat je nog een groentje bentquote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat dat pijpmondje was.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
Oh, oké.quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
nee nee, het is een nieuwsgierige en leergierige. Ideaal voor posts in POL/AEX/WGR om te laten zien dat je nog een groentje bent![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef d4v1d het volgende:
Faux. Je UI lijkt op de NS.
Hij is te laat.
hihaho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens, zijn UI is much late, so color, such sinterklaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hoi Flip, alles vochtig?quote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met een sexistisch opmerking, kan het een pijpmondje zijn.
Hert kan ook een verschrikt gezichtje zijn van OH ECHT OH WAUW![]()
16?quote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja nee dat was niet serieus, maar ik dacht dat je het wel wist
Hoe oud denk je?
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
Wisten jullie dat deze:Met z'n eaugen cnipert!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
zeg twijfel jij aan mijquote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met een sexistisch opmerking, kan het een pijpmondje zijn.
Hert kan ook een verschrikt gezichtje zijn van OH ECHT OH WAUW
correct. U gaat door voor de koelkast.quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2013 22:37:53 ]![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Neequote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
!
Ranzig G.quote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje winderig vooral. Daar dan nog een beetje vochtig of droog?![]()
Sinds het dingen waar je pas jaaaaaren geleden achter komt-topicquote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
fuck nee, fuck.quote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik twijfel niet aan jou, maar wel aan je opmerkingquote:![]()
![]()
Ja moet toch wat met je vochtig.quote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee [ afbeelding ]!
[..]
Ranzig G.![]()
![]()
aightquote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
correct. U gaat door voor de koelkast.welkom bij club '97
quote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
Sinds het dingen waar je pas jaaaaaren geleden achter komt-topicIck auck!
Aight. Toen ging ik naar de basisschool.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Denk ik.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
doet pijn dezequote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
fuck nee, fuck.
[..]
Ik twijfel niet aan jou, maar wel aan je opmerkinghad meer verwacht van je. erg jammer.
quote:Op zondag 8 december 2013 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aight. Toen ging ik naar de basisschool.![]()
Jullie gaan hard.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Tering, ben jij +/- 28?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat voor user de ander is in wat voor opzicht?quote:Op zondag 8 december 2013 22:41 schreef Faux. het volgende:
Post je myat en schat in wat voor user de ander is:
http://forum.fok.nl/user/active/292596|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sorry babequote:Op zondag 8 december 2013 22:39 schreef Faux. het volgende:
[..]
doet pijn dezehad meer verwacht van je. erg jammer.
![]()
![]()
http://forum.fok.nl/user/active/379283
LB is een typisch meisjesmeisje. Houdt van SC'en en knutselen. Ook houdt ze nauwlettend US in de gaten op zoek naar nieuwe knappe FOK!kers. Dit alles onder een muziekje uit het topic uit MUZ.Hier schreef tong80 het volgende:
interesses en zoquote:Op zondag 8 december 2013 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat voor user de ander is in wat voor opzicht?Hier schreef tong80 het volgende:
Ik zeg het wel over mezelf:
http://forum.fok.nl/user/active/222754
Dagoduck is een zeer onzeker type die overal in bijna elk subforum post om naar aandacht te hengelen. Uiteindelijk eindigt hij in de SC's waar hij het na een tijdje weer gezien heeft en een ander SC opzoekt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb al jaren in mijn FOBO achter relatie en seksualiteit staan wat er nu staat, helaas. 0 berichten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Probeer anders zelf iemand te benaderenquote:Op zondag 8 december 2013 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb al jaren in mijn FOBO achter relatie en seksualiteit staan wat er nu staat, helaas. 0 berichten..
![]()
Veel GC/KLB/ONZ, je bent iemand die van luchtige discussies houdt. Je houdt zo FOK! dicht bij je wereldlijke leven, vooral met de R&P-topics erbij. Een sociale, gezellige kerel die het leven kent.quote:Op zondag 8 december 2013 22:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
http://forum.fok.nl/user/active/409465Hier schreef tong80 het volgende:
Wat lief, tot je de posts in R&P leestquote:Op zondag 8 december 2013 22:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Veel GC/KLB/ONZ, je bent iemand die van luchtige discussies houdt. Je houdt zo FOK! dicht bij je wereldlijke leven, vooral met de R&P-topics erbij. Een sociale, gezellige kerel die het leven kent..
![]()
http://www.pandapunt.nl/quote:Op zondag 8 december 2013 22:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Probeer anders zelf iemand te benaderen.
WIN! Ik heb seks gehad! 12 pandapunten!quote:Wat is seks?
Voor dit doeleinde is seks gedefinieerd als het krijgen of toepassen van een seksuele handeling door of bij een ander persoon dan jezelf. Honk 3 en/of 4 moet daarbij zijn behaald: masturbatie, oraal, of penetratie.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Een kerel afgetrokken in de gevangenis?quote:Op zondag 8 december 2013 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.pandapunt.nl/
[..]
WIN! Ik heb seks gehad! 12 pandapunten!![]()
Haha. Ik moet nog een Sinterklaasgedicht maken.Hier schreef tong80 het volgende:
Beetje laat, makker.quote:Op zondag 8 december 2013 22:52 schreef Faux. het volgende:
Haha. Ik moet nog een Sinterklaasgedicht maken.![]()
Ik heb nooit in de bak gezeten!quote:Op zondag 8 december 2013 22:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Een kerel afgetrokken in de gevangenis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
So win, such late, much weird.quote:Op zondag 8 december 2013 22:52 schreef Faux. het volgende:
Haha. Ik moet nog een Sinterklaasgedicht maken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nooit in de bak gezeten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij was wel homo, of gewoon het beste uit een uitzichtloze situatie halen?
![]()
Ik weet het. Afijn, Sint en Pieten zaten eens te denken, wat ze ... zullen schenkenquote:Hier schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2013 22:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]Maar hij was wel homo, of gewoon het beste uit een uitzichtloze situatie halen?
Er staat 'se' achter als in vrouwelijk
Zou toch raar wezen als dat geen grap wasquote:
hey Rezania
Die mogen echt wel wat meer eten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De lijn die de scheiding tussen mannen en vrouwen in stand houdt, wordt steeds dunnerquote:Op zondag 8 december 2013 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Er staat 'se' achter als in vrouwelijk
.
![]()
Zo huiswerk af[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Nee, dit dan:quote:Op zondag 8 december 2013 22:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De lijn die de scheiding tussen mannen en vrouwen in stand houdt, wordt steeds dunner.
http://asmays-mens-amp-ma(...)aren-van-lelijk-kind|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, maar niet in de context van de zin. Als het een man was geweest had in de zin die ik postte gestaan 'Griek'.quote:Op zondag 8 december 2013 22:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar het is toch ook 'Een Griekse man'?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nu genoeg geluld, we gaan het hebben over LB d'r huiswerk.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zelf een oppervlakkige uier zijn en dan je vrouw het kwalijk nemen dat ze onder het mes is gegaanquote:Op zondag 8 december 2013 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dit dan:
http://asmays-mens-amp-ma(...)aren-van-lelijk-kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leukquote:Op zondag 8 december 2013 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
Nu genoeg geluld, we gaan het hebben over LB d'r huiswerk.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 23:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zelf een oppervlakkige uier zijn en dan je vrouw het kwalijk nemen dat ze onder het mes is gegaan.
Zo slecht ziet die man er anders niet uit volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zondagavond om 11 uur, goede planning hoor.quote:
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Het ging over centripetale kracht en wrijvingskracht.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Hou maar op.quote:Op zondag 8 december 2013 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Het ging over centripetale kracht en wrijvingskracht.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bedankt.quote:Op zondag 8 december 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zondagavond om 11 uur, goede planning hoor.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Hé, daar hebben wij het nu ook over.quote:Op zondag 8 december 2013 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Het ging over centripetale kracht en wrijvingskracht.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Mwaah, afhankelijk van je opvatting:quote:Op zondag 8 december 2013 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar niet in de context van de zin. Als het een man was geweest had in de zin die ik postte gestaan 'Griek'.quote:Op zondag 8 december 2013 22:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Een kerel afgetrokken in de gevangenis?quote:Op zondag 8 december 2013 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nooit in de bak gezeten!
In deze context zou ik juist denken dat je het over een man hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Enfin.
![]()
Huiswerk voor volgende week ook al af
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Juist.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zo makkelijkquote:Op zondag 8 december 2013 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hé, daar hebben wij het nu ook over.
![]()
lol ben ik de enige die dit geil vind klinken?quote:Op zondag 8 december 2013 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Het ging over centripetale kracht en wrijvingskracht.
Je hebt ook niet veel natuurkunde nodig toch?quote:Op zondag 8 december 2013 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heel natuurkunde is bij ons makkelijk.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 23:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
lol ben ik de enige die dit geil vind klinken?!
Neequote:Op zondag 8 december 2013 23:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
lol ben ik de enige die dit geil vind klinken?.
![]()
Wie?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 23:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
lol ben ik de enige die dit geil vind klinken?_!
Weet niet. Ik dacht ook niet dat we complexe getallen nodig zouden hebben.quote:Op zondag 8 december 2013 23:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt ook niet veel natuurkunde nodig toch?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Je dacht aan penetrale kracht zeker?quote:Op zondag 8 december 2013 23:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
lol ben ik de enige die dit geil vind klinken?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Trustequote:
Die heb ik dan weer niet gezien.quote:Op zondag 8 december 2013 23:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat klein jongetje van 'The Pursuit of Happyness'|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: