Nope, maar hij wou ook niet alles verkopen. En als je even contact opneemt willen ze afhankelijk van waar hun fiat staat best 2 keer maximum doen.quote:Op zondag 8 december 2013 23:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heeft een site/bedrijf als Bitonic dat soort bedragen gewoon op de plank liggen?
Slim, zou ik ook doen als ik ze had, waarom het risico nemen...quote:Op zondag 8 december 2013 23:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Sowieso betaal ik niet grotere transacties uit dan 10-20 BTC per keer om het risico te spreiden.
Zou ik ook doen. Vraag me af in hoeverre zijn verhaal waar is dan. Als ik mijn BTC's op die manier zou verliezen was ik gek geworden.quote:Op zondag 8 december 2013 23:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Sowieso betaal ik niet grotere transacties uit dan 10-20 BTC per keer om het risico te spreiden.
Pff wat een geld. Dat bedrijf heeft het afgelopen jaar dan ook een enorme groei doorgemaakt lijkt me zo.quote:Op zondag 8 december 2013 23:07 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Why not. Ze verkopen vaak meer dan 200 BTC tegelijk. Dus dan zal het geld er mogelijk ook gewoon zijn.
Ben jij een beetje hoog ingestaptquote:Op zondag 8 december 2013 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mooie stijging. Nu even $ 100,- omhoog, kan ik verkopen en dan mag die weer zakken.
Denk dat ze de BTC ook gelijk weer door verkopen hoor. Dus dan is het geld in principe gelijk weer terug.quote:Op zondag 8 december 2013 23:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pff wat een geld. Dat bedrijf heeft het afgelopen jaar dan ook een enorme groei doorgemaakt lijkt me zo.
Nouja ik bedoel niet alleen met geld. Ook qua mensen/servergebeuren denk ik dat ze heel wat meer te verwerken hebben dan een jaar geleden. Geen idee of ze toen al bestonden overigensquote:Op zondag 8 december 2013 23:10 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Denk dat ze de BTC ook gelijk weer door verkopen hoor. Dus dan is het geld in principe gelijk weer terug.
Nou, hij zat rond die prijs de hele tijd en verwachte wel dat die naar 905 zou gaan in een paar minuten. Toen werd de daling ingezet.quote:Op zondag 8 december 2013 23:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben jij een beetje hoog ingestapt
Pak dan multibit.quote:Op zondag 8 december 2013 23:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom gaat die chain downloaden zo fucking traag. Gemiddeld zo'n 80KB/s ofzo. Doe gewoon eens 12MB/s ofzo [ afbeelding ]
D'oh. Niet zo'n pientere opmerking dit.quote:Op zondag 8 december 2013 23:10 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Denk dat ze de BTC ook gelijk weer door verkopen hoor. Dus dan is het geld in principe gelijk weer terug.
Tja, heb ik ook al wel een paar keer gehad... en dan zit je dus of vast, of je moet verlies nemen. waarbij optie 1 inclusief geduld meestal de beste is denk.quote:Op zondag 8 december 2013 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nou, hij zat rond die prijs de hele tijd en verwachte wel dat die naar 905 zou gaan in een paar minuten. Toen werd de daling ingezet.
Kun je die PI van je niet eens veranderen?quote:Op zondag 8 december 2013 23:12 schreef Scorpie het volgende:
Toch maar even een gokje op Quark gezet. 5 BTC in totaal.
Ligt er ook wel aan met wat voor munt je bezig bent. Die PPC bijv.quote:Op zondag 8 december 2013 23:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja, heb ik ook al wel een paar keer gehad... en dan zit je dus of vast, of je moet verlies nemen. waarbij optie 1 inclusief geduld meestal de beste is denk.
Een gokje hahaquote:Op zondag 8 december 2013 23:12 schreef Scorpie het volgende:
Toch maar even een gokje op Quark gezet. 5 BTC in totaal.
Heb 13 BTC ingekocht vanmiddag op 732, vond ik toen duur maar nu hoor je me niet klagenquote:Op zondag 8 december 2013 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mooie stijging. Nu even $ 100,- omhoog, kan ik verkopen en dan mag die weer zakken.
Waarom?quote:Op zondag 8 december 2013 23:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je die PI van je niet eens veranderen?
Niets tegen PPC. Best long-term buy.quote:Op zondag 8 december 2013 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan met wat voor munt je bezig bent. Die PPC bijv.Terwijl BTC wel redelijk snel terug stijgt.
Lekker hoor!quote:Op zondag 8 december 2013 23:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb 13 BTC ingekocht vanmiddag op 732, vond ik toen duur maar nu hoor je me niet klagen
Ze kopen het altijd in voor minder geld dan de geldende koers van dat moment (scheelt volgens mij steeds een euro of 20-40 per BTC), klik maar op verkopen. Daarnaast zullen ze best een logaritme draaien die het een en ander uitrekent en die de BTC's op het "juiste" moment verkoopt.quote:Op zondag 8 december 2013 23:12 schreef doo. het volgende:
[..]
D'oh. Niet zo'n pientere opmerking dit.
Waarom zou dit bedrijf bestaan als ze jouw principe hanteren? Verdienen ze dus helemaal niks noppes nada aan geld.
Uhm, wel dus, tenzij ze krap zitten qua BTC verkopen ze geloof ik direct op de exchange weer. En dat is geen enkel probleem omdat ze dan alsnog fiat op de exchange hebben staan om nieuwe voorraad te kopen als het nodig is. Risicovermindering.quote:Op zondag 8 december 2013 23:12 schreef doo. het volgende:
[..]
Waarom zou dit bedrijf bestaan als ze jouw principe hanteren? Verdienen ze dus helemaal niks noppes nada aan geld.
PPC had ik ooit gekocht op 6.3 en weggedaan op 5.9. Viel me nog reuze mee. Zeker toen ie een paar dagen later ineens onder de 3 dookquote:Op zondag 8 december 2013 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan met wat voor munt je bezig bent. Die PPC bijv.Terwijl BTC wel redelijk snel terug stijgt.
Hij komt altijd op een bepaalde manier over. Kan het niet goed omschrijven.quote:
Lol, waarom chicken shit brah? Je geloofd niet in de BTC en dat die toch weer zo naar 1000 stijgt?quote:Op zondag 8 december 2013 23:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maja wel stom, had eigenlijk gisteren op 690 moeten holden maar chicken shit he.
Bitonic verdiend sowieso een hoop geld door de belachelijke prijs die ze vragen tov de marktwaardequote:Op zondag 8 december 2013 23:12 schreef doo. het volgende:
[..]
Wat is er daar mis mee? Een bedrijf moet toch ook geld verdienen. Genoeg mensen die dat willen betalen.quote:Op zondag 8 december 2013 23:16 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Bitonic verdiend sowieso een hoop geld door de belachelijke prijs die ze vragen tov de marktwaarde
Niet na vier weken elke zondag een dip gekregen te hebbenquote:Op zondag 8 december 2013 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, waarom chicken shit brah? Je geloofd niet in de BTC en dat die toch weer zo naar 1000 stijgt?
Ja dat bedoel ik ook. Maar ik dacht dat Ludacriss iets anders bedoelde, blijkbaar bedoelen we allebei hetzelfde. ik bedoel maar.quote:Op zondag 8 december 2013 23:16 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Bitonic verdiend sowieso een hoop geld door de belachelijke prijs die ze vragen tov de marktwaarde
Is hij vervelend ? Want 99 van de 100 keer is hij niet zo bedoeldquote:Op zondag 8 december 2013 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij komt altijd op een bepaalde manier over. Kan het niet goed omschrijven.
Uh daar is niks mis mee? Ik heb ze zelf ook daar gekocht. Ik zeg alleen dat ze daar ook al bakken met geld mee verdienen, dus dat ze de BTC's niet perse hoeven vast te houdenquote:Op zondag 8 december 2013 23:16 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Wat is er daar mis mee? Een bedrijf moet toch ook geld verdienen. Genoeg mensen die dat willen betalen.
Als je denkt dat goedkoper te kunnen, wat houdt je dan nog tegen?
Het gaat net om die ene keer. Denk ik. Ofzo. Ik drink nog een biertje.quote:Op zondag 8 december 2013 23:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is hij vervelend ? Want 99 van de 100 keer is hij niet zo bedoeld
Doen ze juist goed. Had ik het maar zelf bedacht om zo een bedrijfje te starten.quote:Op zondag 8 december 2013 23:18 schreef Maxbet het volgende:
Mag een bedrijf die een gewilde service aanbieden nu ook al geen marge meer aanhouden?
Ja die post las ik later pas lol.. maar bedoelen hetzelfdequote:Op zondag 8 december 2013 23:17 schreef doo. het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook. Maar ik dacht dat Ludacriss iets anders bedoelde, blijkbaar bedoelen we allebei hetzelfde. ik bedoel maar.
bedoel
raar woord eigenlijk.
I know.quote:Op zondag 8 december 2013 23:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is hij vervelend ? Want 99 van de 100 keer is hij niet zo bedoeld
Een crash volgt meestal bij lage volumes. We hebben het weekend net achter rug. En het vervelende gedeelte (China's Baidu accepteert geen bitcoins meer), hebben we ook net achter rug.quote:Op zondag 8 december 2013 23:24 schreef roislecxe het volgende:
Ik ben verveeld. Alles zit in fiat, en heb geen zin net voor een crash in te kopen.
En als er geen crash komt..quote:Op zondag 8 december 2013 23:24 schreef roislecxe het volgende:
Ik ben verveeld. Alles zit in fiat, en heb geen zin net voor een crash in te kopen.
Laat quark ff vier keer over de kop gaan ofzo.quote:Op zondag 8 december 2013 23:26 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Een crash volgt meestal bij lage volumes. We hebben het weekend net achter rug. En het vervelende gedeelte (China's Baidu accepteert geen bitcoins meer), hebben we ook net achter rug.
Ik zie niet echt in wat er nog een crash zou moeten veroorzaken. Mij lijkt dat we een rustig weekje tegemoet treden.
Jaa hoop het. Hoeveel heb je er nu?quote:Op zondag 8 december 2013 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat quark ff vier keer over de kop gaan ofzo.
Iets minder dan 41000quote:Op zondag 8 december 2013 23:27 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Jaa hoop het. Hoeveel heb je er nu?
Waar lees je dat?quote:Op zondag 8 december 2013 19:53 schreef mike-amersfoort het volgende:
WDC is QRK voorbij
5 WorldCoin
$ 25,068,097
$ 0.73 34,365,419 WDC +64.47 %
6 QuarkCoin
$ 23,025,415
$ 0.094 246,030,881 QRK +11.40 %
Allang gedaanquote:Op zondag 8 december 2013 23:31 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Je moet in je mail de transactie bevestigen
Kwam ik zelf na paar uur achter haha
Zelfde. Deze stijging slaat nergens op, komt ook niet vanuit China o.i.d. Gewoon wachten tot ie weer zakt.quote:
@cryptsy: @cryptsy Worldcoin market offline for a short period - coming back online very soon - thanks for your patiencequote:Op zondag 8 december 2013 23:32 schreef Mender het volgende:
wat is er met cryptsy? Worldcoin is ineens weg
BigVern @cryptsyquote:
quote:
Ik ook met 75 dollarquote:
Buy high, sell lowquote:Op zondag 8 december 2013 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
Stap ik in crasht het, stap ik niet in stijgt het. De Cryptogoden haten me
quote:Op zondag 8 december 2013 23:43 schreef Scorpie het volgende:
BTC weer aan het droppengoeie moment verkocht, klein stijfje.
Dan moet het met meer dan 200 dollar omlaag gaan. Zie dat eigenlijk niet zo snel gebeuren vandaag.quote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef DarkNoize het volgende:
Mensen die nu bij deze lichte stijging alweer verkopen![]()
Zelf weten, maar volgens mij staat de BTC elke zondag op het laagst van de hele week...
dit iddquote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef DarkNoize het volgende:
Zelf weten, maar volgens mij staat de BTC elke zondag op het laagst van de hele week...
Mwoah, ben benieuwd waar hij morgenochtend op staat. Zou zomaar 700 kunnen zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef DarkNoize het volgende:
Bedoel meer te zeggen dat het vanaf nu/morgen, volgens mij, waarschijnlijk, denk en hoop ik, weer mooi gaat stijgen tot donderdag/vrijdag. Want dit patroon is nu al ruim 5 weken aan de gang volgens mij.quote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dan moet het met meer dan 200 dollar omlaag gaan. Zie dat eigenlijk niet zo snel gebeuren vandaag.
Al hoop ik het natuurlijk wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |