PPC had ik ooit gekocht op 6.3 en weggedaan op 5.9. Viel me nog reuze mee. Zeker toen ie een paar dagen later ineens onder de 3 dookquote:Op zondag 8 december 2013 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan met wat voor munt je bezig bent. Die PPC bijv.Terwijl BTC wel redelijk snel terug stijgt.
Hij komt altijd op een bepaalde manier over. Kan het niet goed omschrijven.quote:
Lol, waarom chicken shit brah? Je geloofd niet in de BTC en dat die toch weer zo naar 1000 stijgt?quote:Op zondag 8 december 2013 23:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maja wel stom, had eigenlijk gisteren op 690 moeten holden maar chicken shit he.
Bitonic verdiend sowieso een hoop geld door de belachelijke prijs die ze vragen tov de marktwaardequote:Op zondag 8 december 2013 23:12 schreef doo. het volgende:
[..]
D'oh. Niet zo'n pientere opmerking dit.
Waarom zou dit bedrijf bestaan als ze jouw principe hanteren? Verdienen ze dus helemaal niks noppes nada aan geld.
Wat is er daar mis mee? Een bedrijf moet toch ook geld verdienen. Genoeg mensen die dat willen betalen.quote:Op zondag 8 december 2013 23:16 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Bitonic verdiend sowieso een hoop geld door de belachelijke prijs die ze vragen tov de marktwaarde
Niet na vier weken elke zondag een dip gekregen te hebbenquote:Op zondag 8 december 2013 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, waarom chicken shit brah? Je geloofd niet in de BTC en dat die toch weer zo naar 1000 stijgt?
Ja dat bedoel ik ook. Maar ik dacht dat Ludacriss iets anders bedoelde, blijkbaar bedoelen we allebei hetzelfde. ik bedoel maar.quote:Op zondag 8 december 2013 23:16 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Bitonic verdiend sowieso een hoop geld door de belachelijke prijs die ze vragen tov de marktwaarde
Is hij vervelend ? Want 99 van de 100 keer is hij niet zo bedoeldquote:Op zondag 8 december 2013 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij komt altijd op een bepaalde manier over. Kan het niet goed omschrijven.
Uh daar is niks mis mee? Ik heb ze zelf ook daar gekocht. Ik zeg alleen dat ze daar ook al bakken met geld mee verdienen, dus dat ze de BTC's niet perse hoeven vast te houdenquote:Op zondag 8 december 2013 23:16 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Wat is er daar mis mee? Een bedrijf moet toch ook geld verdienen. Genoeg mensen die dat willen betalen.
Als je denkt dat goedkoper te kunnen, wat houdt je dan nog tegen?
Het gaat net om die ene keer. Denk ik. Ofzo. Ik drink nog een biertje.quote:Op zondag 8 december 2013 23:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is hij vervelend ? Want 99 van de 100 keer is hij niet zo bedoeld
Doen ze juist goed. Had ik het maar zelf bedacht om zo een bedrijfje te starten.quote:Op zondag 8 december 2013 23:18 schreef Maxbet het volgende:
Mag een bedrijf die een gewilde service aanbieden nu ook al geen marge meer aanhouden?
Ja die post las ik later pas lol.. maar bedoelen hetzelfdequote:Op zondag 8 december 2013 23:17 schreef doo. het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook. Maar ik dacht dat Ludacriss iets anders bedoelde, blijkbaar bedoelen we allebei hetzelfde. ik bedoel maar.
bedoel
raar woord eigenlijk.
I know.quote:Op zondag 8 december 2013 23:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is hij vervelend ? Want 99 van de 100 keer is hij niet zo bedoeld
Een crash volgt meestal bij lage volumes. We hebben het weekend net achter rug. En het vervelende gedeelte (China's Baidu accepteert geen bitcoins meer), hebben we ook net achter rug.quote:Op zondag 8 december 2013 23:24 schreef roislecxe het volgende:
Ik ben verveeld. Alles zit in fiat, en heb geen zin net voor een crash in te kopen.
En als er geen crash komt..quote:Op zondag 8 december 2013 23:24 schreef roislecxe het volgende:
Ik ben verveeld. Alles zit in fiat, en heb geen zin net voor een crash in te kopen.
Laat quark ff vier keer over de kop gaan ofzo.quote:Op zondag 8 december 2013 23:26 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Een crash volgt meestal bij lage volumes. We hebben het weekend net achter rug. En het vervelende gedeelte (China's Baidu accepteert geen bitcoins meer), hebben we ook net achter rug.
Ik zie niet echt in wat er nog een crash zou moeten veroorzaken. Mij lijkt dat we een rustig weekje tegemoet treden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |