Deze keer nietquote:Op zondag 8 december 2013 21:20 schreef S95Sedan het volgende:
9 van de 10 keer ligt het gewoon aan de persoon die erachter zit
Nicequote:
quote:Op zondag 8 december 2013 21:34 schreef S95Sedan het volgende:
Wow @ SBS6, ik zou echt zeggen dat ze pech had..
hmm, oke.quote:Op zondag 8 december 2013 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oplichtings dingen, cash laten betalen enzo bij achteruit aanrijden. (laptop kapot)
Mjaquote:Op zondag 8 december 2013 21:54 schreef PeuRac het volgende:
Logisch toch, bij goede apparatuur kan dat
Dat is jammerquote:Op zondag 8 december 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja. Ik wil 'm alleen nog een keer vervangen voor zoiets:
[ afbeelding ]
Baal alleen dat mijn receiver dateert uit het jaar 0, want daar werkt ie niet op
Mja fokken heb ik een laptop en/of telefoon voorquote:Op zondag 8 december 2013 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is jammerIk heb nu ook zo'n kleine en moet zeggen, voor af en toe iets intypen is het oke, maar als je eens wilt fokken oid, dan is het net niet prettig.
Ik zit er aan te denken om deze aan te schaffen daarvoor. Alleen heeft die geen AB mogelijkheden.
[ afbeelding ]
Daar heb ik soms geen zin inquote:Op zondag 8 december 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja fokken heb ik een laptop en/of telefoon voor
Mja dan is zo'n toetsenbord wel makkelijk ja, maar eigenlijk is dat dan hetzelfde als een laptopquote:
Buiten dan dat je de hitte van de laptop niet hebtquote:Op zondag 8 december 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja dan is zo'n toetsenbord wel makkelijk ja, maar eigenlijk is dat dan hetzelfde als een laptop
Scheelt in stookkosten.quote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Buiten dan dat je de hitte van de laptop niet hebt
Die heb ik sowieso bijna niet, mn onderbuurman sookt zich lamquote:
Oh dat is wel relaxedquote:Op zondag 8 december 2013 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso bijna niet, mn onderbuurman sookt zich lam
Ja, compenseert voor vorig jaar, toen heb ik me helemaal te tyfus gestookt omdat beneden nog niet klaar was en dus ook niet verwarmd.quote:
Whehehe, is het daar zo slecht geisoleerd dan?quote:Op zondag 8 december 2013 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, compenseert voor vorig jaar, toen heb ik me helemaal te tyfus gestookt omdat beneden nog niet klaar was en dus ook niet verwarmd.
Op zich is alles goed geisoleerd, alleen de vloer niet.quote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe, is het daar zo slecht geisoleerd dan?
Welke app is dat trouwens voor die tv?
WatchOnquote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe, is het daar zo slecht geisoleerd dan?
Welke app is dat trouwens voor die tv?
*checkt* verkeerde bedquote:
Das vroegquote:
Hmm, dat kan voordelig zijnquote:Op zondag 8 december 2013 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op zich is alles goed geisoleerd, alleen de vloer niet.
Oh even kijkenquote:
quote:
Jaquote:Op zondag 8 december 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Das vroeg
[..]
Hmm, dat kan voordelig zijn
[..]
Oh even kijken
quote:
Jazeker, wel een paar keer gebroken, ontbreken ook wat stukjes, maar de lijm houdt de boel wel stevig bij elkaar.quote:
Slaap lekker dan.quote:Op zondag 8 december 2013 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, gedouched en wel... tijd om een tukkie te doen....
Jij wel...quote:Op zondag 8 december 2013 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jazeker, wel een paar keer gebroken, ontbreken ook wat stukjes, maar de lijm houdt de boel wel stevig bij elkaar.
Ik heb em 1x in stukken gehakt terug gekregen en een keer kapot gestamptquote:Op zondag 8 december 2013 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij wel...
Die van mij heb ik lang geleden weggegeven en niet meer terug gekregen
quote:Op zondag 8 december 2013 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jazeker, wel een paar keer gebroken, ontbreken ook wat stukjes, maar de lijm houdt de boel wel stevig bij elkaar.
Dank je, jij werkzequote:
Isn't that cute....BUT IT'S WRONG!!quote:Op zondag 8 december 2013 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij wel...
Ik hou niet van puzzelen dus heb meteen maar gezegd dat ze hem mocht houden.quote:Op zondag 8 december 2013 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb em 1x in stukken gehakt terug gekregen en een keer kapot gestamptben de laatste keer een eeuwigheid bezig geweest met het herstel
quote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Isn't that cute....BUT IT'S WRONG!!
En nu dan? Als je een droomvrouw tegenkomt?quote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik hou niet van puzzelen dus heb meteen maar gezegd dat ze hem mocht houden.
Gelukkig bestaat die niet.quote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En nu dan? Als je een droomvrouw tegenkomt?
Ik heb nog steeds de hoop de 3e tegen te komenquote:
Dat moet dan wel al heeeeel lang geleden zijnquote:Op zondag 8 december 2013 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij wel...
Eh, toen was ik 18 ongeveer ja.quote:Op zondag 8 december 2013 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat moet dan wel al heeeeel lang geleden zijn
Dan zal ze het zonder moeten doen dus.quote:Op zondag 8 december 2013 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de hoop de 3e tegen te komen
Dat kan ook jaquote:Op zondag 8 december 2013 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eh, toen was ik 18 ongeveer ja.
Sukkel die ik was
[..]
Dan zal ze het zonder moeten doen dus.
Stupid fuck!quote:Op zondag 8 december 2013 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eh, toen was ik 18 ongeveer ja.
Sukkel die ik was
[..]
Dan zal ze het zonder moeten doen dus.
En anders maakt ze er zelf maar eenquote:
quote:
Waar zijn die te koop dan?quote:Op zondag 8 december 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
Ik heb geen hart. Dingen zijn zo belachelijk duur.
Weet je wat kut is, er achter komen dat je een bloedmooie, super slimme meid hebt laten gaan die nu nog mooier isquote:Op zondag 8 december 2013 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En anders maakt ze er zelf maar een
[..]![]()
![]()
Dat is pas kut, iemand leuk vinden en niet je bek durven opentrekken.
Mja, wijsheid komt met de jaren zeggen ze toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 8 december 2013 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je wat kut is, er achter komen dat je een bloedmooie, super slimme meid hebt laten gaan die nu nog mooier isSnap niet dat ik ooit van haar weg heb kunnen gaan.
Er is een tijd geweest dat ik hier naast wakker werd:Dat ze bloedmooi en slim is wil nog niet zeggen dat het 'past'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was toen niet toe aan een relatie, maar als ik nu terug denk, had ik het toen echt wel heel goed voor elkaarquote:Op zondag 8 december 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ze bloedmooi en slim is wil nog niet zeggen dat het 'past'
Dat dus.quote:Op zondag 8 december 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ze bloedmooi en slim is wil nog niet zeggen dat het 'past'
Dit dusquote:Op zondag 8 december 2013 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus.
Niet toe aan, dat is pas onzin. Dan is diegene gewoon niet leuk genoeg of past het niet.
Ik was toen nog een puber johquote:Op zondag 8 december 2013 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus.
Niet toe aan, dat is pas onzin. Dan is diegene gewoon niet leuk genoeg of past het niet.
Nou vooruitquote:Op zondag 8 december 2013 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was toen nog een puber joh19-20 Ondertussen weet ik beter.
Wat dacht je van 'Ja, je bent leuk, maar niet leuk leuk'quote:Op zondag 8 december 2013 23:07 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso al die spelletjes en dergelijke er omheen tegenwoordig, brrr.
'Hoi je bent leuk'
'Ja jij ook'
Neuken > Relatie > Done.
Ze woont in Londen tegenwoordig, heb d'r al bijna 10jr niet meer gesproken en heb een sterk vermoeden dat ze een relatie heeft ja.quote:Op zondag 8 december 2013 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou vooruit
Waarom bel je d'r niet gewoon, of heeft ze een vriend nu.
Dan zeg je dat toch gewoon! Doh.quote:Op zondag 8 december 2013 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'Ja, je bent leuk, maar niet leuk leuk'
Ah minder.quote:Op zondag 8 december 2013 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze woont in Londen tegenwoordig, heb d'r al bijna 10jr niet meer gesproken en heb een sterk vermoeden dat ze een relatie heeft ja.
Fuck, die heb ik meerdere malen gehoordquote:Op zondag 8 december 2013 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'Ja, je bent leuk, maar niet leuk leuk'
Ja echt héquote:Op zondag 8 december 2013 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch gewoon! Doh.
Echt die vage spelletjes kan ik gewoon totaal niet bij af en toe.
[..]
Ah minder.
Dan zou ik ook niets ermee doen nee.
Ik bedoel, zeg dan gelijk dat je niet leuk bent maar wel aardig ofzoietsquote:Op zondag 8 december 2013 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fuck, die heb ik meerdere malen gehoordBitches
Volgens mij snappen die vrouwen zichzelf af en toe niet eensquote:Op zondag 8 december 2013 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja echt hé
[..]
Ik bedoel, zeg dan gelijk dat je niet leuk bent maar wel aardig ofzoiets
Whehehe ik denk het jaquote:Op zondag 8 december 2013 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij snappen die vrouwen zichzelf af en toe niet eens
Laten we het daar maar op houden
Nee, ik laat d'r inderdaad gewoon met rust. Heb wel eens overwogen om "toevallig" bij d'r werk om de hoek te gaan lunchen of zoquote:Op zondag 8 december 2013 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch gewoon! Doh.
Echt die vage spelletjes kan ik gewoon totaal niet bij af en toe.
[..]
Ah minder.
Dan zou ik ook niets ermee doen nee.
Ik weet er alles vanquote:Op zondag 8 december 2013 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En anders maakt ze er zelf maar een
[..]![]()
![]()
Dat is pas kut, iemand leuk vinden en niet je bek durven opentrekken.
Mja, wijsheid komt met de jaren zeggen ze toch
quote:Op zondag 8 december 2013 23:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens m'n kussen knuffelen, morgen weer op tijd bij m'n ouders zijn, kijken of die kerel nu wel langskomt voor die velgen
Mja, dat schiet toch niet op waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 december 2013 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik laat d'r inderdaad gewoon met rust. Heb wel eens overwogen om "toevallig" bij d'r werk om de hoek te gaan lunchen of zo
There's always the one that got awayquote:
Nee, dat was ook in een moment van zwakte dat ik zoiets overwoog. Denk ook niet dat ze me uberhaupt zou herkennen.quote:Op maandag 9 december 2013 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja, dat schiet toch niet op waarschijnlijk.
[..]
There's always that one that got away
Voor mij bijna.quote:
quote:
Hoi jijquote:
Jij bent laat wakker?quote:
8:45quote:
Het gaat nog wat worden met je. Binnenkort slaap je gewoon 8 uur of langer.quote:Op maandag 9 december 2013 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
8:45![]()
Maar ik sliep ook pas om 2:00![]()
Opel inruilen op een auto met achterwiel aandrijvingquote:Op maandag 9 december 2013 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op de mannenversie
Ik ook welquote:Op maandag 9 december 2013 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op de mannenversie
Tegen die tijd is het weer lente en maakt de zon mij weer op een onmogelijk tijdstip wakkerquote:Op maandag 9 december 2013 09:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het gaat nog wat worden met je. Binnenkort slaap je gewoon 8 uur of langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |