Deze keer nietquote:Op zondag 8 december 2013 21:20 schreef S95Sedan het volgende:
9 van de 10 keer ligt het gewoon aan de persoon die erachter zit
Nicequote:
quote:Op zondag 8 december 2013 21:34 schreef S95Sedan het volgende:
Wow @ SBS6, ik zou echt zeggen dat ze pech had..
hmm, oke.quote:Op zondag 8 december 2013 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oplichtings dingen, cash laten betalen enzo bij achteruit aanrijden. (laptop kapot)
Mjaquote:Op zondag 8 december 2013 21:54 schreef PeuRac het volgende:
Logisch toch, bij goede apparatuur kan dat
Dat is jammerquote:Op zondag 8 december 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja. Ik wil 'm alleen nog een keer vervangen voor zoiets:
[ afbeelding ]
Baal alleen dat mijn receiver dateert uit het jaar 0, want daar werkt ie niet op
Mja fokken heb ik een laptop en/of telefoon voorquote:Op zondag 8 december 2013 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is jammerIk heb nu ook zo'n kleine en moet zeggen, voor af en toe iets intypen is het oke, maar als je eens wilt fokken oid, dan is het net niet prettig.
Ik zit er aan te denken om deze aan te schaffen daarvoor. Alleen heeft die geen AB mogelijkheden.
[ afbeelding ]
Daar heb ik soms geen zin inquote:Op zondag 8 december 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja fokken heb ik een laptop en/of telefoon voor
Mja dan is zo'n toetsenbord wel makkelijk ja, maar eigenlijk is dat dan hetzelfde als een laptopquote:
Buiten dan dat je de hitte van de laptop niet hebtquote:Op zondag 8 december 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja dan is zo'n toetsenbord wel makkelijk ja, maar eigenlijk is dat dan hetzelfde als een laptop
Scheelt in stookkosten.quote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Buiten dan dat je de hitte van de laptop niet hebt
Die heb ik sowieso bijna niet, mn onderbuurman sookt zich lamquote:
Oh dat is wel relaxedquote:Op zondag 8 december 2013 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso bijna niet, mn onderbuurman sookt zich lam
Ja, compenseert voor vorig jaar, toen heb ik me helemaal te tyfus gestookt omdat beneden nog niet klaar was en dus ook niet verwarmd.quote:
Whehehe, is het daar zo slecht geisoleerd dan?quote:Op zondag 8 december 2013 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, compenseert voor vorig jaar, toen heb ik me helemaal te tyfus gestookt omdat beneden nog niet klaar was en dus ook niet verwarmd.
Op zich is alles goed geisoleerd, alleen de vloer niet.quote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe, is het daar zo slecht geisoleerd dan?
Welke app is dat trouwens voor die tv?
WatchOnquote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe, is het daar zo slecht geisoleerd dan?
Welke app is dat trouwens voor die tv?
*checkt* verkeerde bedquote:
Das vroegquote:
Hmm, dat kan voordelig zijnquote:Op zondag 8 december 2013 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op zich is alles goed geisoleerd, alleen de vloer niet.
Oh even kijkenquote:
quote:
Jaquote:Op zondag 8 december 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Das vroeg
[..]
Hmm, dat kan voordelig zijn
[..]
Oh even kijken
quote:
Jazeker, wel een paar keer gebroken, ontbreken ook wat stukjes, maar de lijm houdt de boel wel stevig bij elkaar.quote:
Slaap lekker dan.quote:Op zondag 8 december 2013 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, gedouched en wel... tijd om een tukkie te doen....
Jij wel...quote:Op zondag 8 december 2013 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jazeker, wel een paar keer gebroken, ontbreken ook wat stukjes, maar de lijm houdt de boel wel stevig bij elkaar.
Ik heb em 1x in stukken gehakt terug gekregen en een keer kapot gestamptquote:Op zondag 8 december 2013 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij wel...
Die van mij heb ik lang geleden weggegeven en niet meer terug gekregen
quote:Op zondag 8 december 2013 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jazeker, wel een paar keer gebroken, ontbreken ook wat stukjes, maar de lijm houdt de boel wel stevig bij elkaar.
Dank je, jij werkzequote:
Isn't that cute....BUT IT'S WRONG!!quote:Op zondag 8 december 2013 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij wel...
Die van mij heb ik lang geleden weggegeven en niet meer terug gekregen
Ik hou niet van puzzelen dus heb meteen maar gezegd dat ze hem mocht houden.quote:Op zondag 8 december 2013 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb em 1x in stukken gehakt terug gekregen en een keer kapot gestamptben de laatste keer een eeuwigheid bezig geweest met het herstel
quote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Isn't that cute....BUT IT'S WRONG!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |