quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
minihonkbalknuppel gemaakt van plutonium.nog niet gezien, net ep2 gezien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ze in stukken hakken gaat mij een beetje te ver
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Laten we zeggen dat je "first impressions" waarschijnlijk nog mild zullen zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
nog niet gezien, net ep2 gezien...
ik verwacht, na de eerste 2eps, dat ik mij meer dan prima ga vermakenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat je "first impressions" waarschijnlijk nog mild zullen zijn
Verder wel een 10/10 show hoor.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
minihonkbalknuppel gemaakt van plutonium.Welja, alles geeft daar inmiddels toch al licht in het donker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Na deze weeks dosis begrijp ik niet hoe de ontmaskering zo'n groot ding was bij de mangalezers, het is dubbelzinnig, zeker, maar hoe je het ook wendt of keert er is maar één genaamd personage die achter dat masker zou kunnen zitten.quote:
Best welquote:Op donderdag 12 december 2013 19:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Na deze weeks dosis begrijp ik niet hoe de ontmaskering zo´n groot ding was bij de mangalezers, het is dubbelzinnig zeker, maar hoe je het ook wendt of keert er is maar een genaamd personage die achter dat masker zou kunnen zitten.
Meen je dat nu?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:05 schreef outcast_within het volgende:
So uhm yeah, i decided to buy this.
https://www.etsy.com/list(...)ajamas-for-women-men
[ afbeelding ]
SPOILER: KlKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had niet moeten klikken.SPOILER: KlKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom doe je dat nouquote:Op donderdag 12 december 2013 23:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik had niet moeten klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |