Wel in die leeftijdscategorie, niet in die regio, of ze moeten toevallig in de buurt zijn en daar zin in hebben.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:39 schreef Lithia het volgende:
Ik dacht dat er hier een aantal waren die juist bij die leeftijdscategorie passen.
Ook dat gokte ik dat het wel zal meevallen, gezien er ook met gemak een meeting in Amsterdam kon zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wel in die leeftijdscategorie, niet in die regio, of ze moeten toevallig in de buurt zijn en daar zin in hebben.
spoiler Killua wordt emo.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:41 schreef Knoflook het volgende:
Hunter X Hunter leek me maar een kinder achtige serie, door de animatie van Gon. Maar als je eenmaal er aan begonnen bent, is er geen weg meer terug!
Zeer vermakelijk !
aaand.. done...quote:Op woensdag 11 december 2013 01:34 schreef mschol het volgende:
Mawaru Penguindrum is wel vreemd...., maar leuk genoeg om te blijven kijken
Vrouwentreinquote:Op woensdag 11 december 2013 19:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Japan in paniek door een cross-dresser in vrouwen-trein
Ja geef die vrouwen in dat geval gewoon een honkbalknuppel. Dit is wel heel sneuquote:
Ik wens je veel succes met het bewegen van die honkbalknuppel in de metro in Tokyoquote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja geef die vrouwen in dat geval gewoon een honkbalknuppel. Dit is wel heel sneu
Ik blijf hopenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Bovendien, vrouwelijke gropers zijn er ook. Toch? TOCH?
Of een katana.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja geef die vrouwen in dat geval gewoon een honkbalknuppel. Dit is wel heel sneu
Bovendien, vrouwelijke gropers zijn er ook. Toch? TOCH?
minihonkbalknuppel gemaakt van plutonium.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes met het bewegen van die honkbalknuppel in de metro in Tokyo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze in stukken hakken gaat mij een beetje te verquote:Op woensdag 11 december 2013 22:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Of een katana.
Ja, die bestaan. In de tweede dimensie.quote:![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
minihonkbalknuppel gemaakt van plutonium.nog niet gezien, net ep2 gezien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ze in stukken hakken gaat mij een beetje te ver
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Laten we zeggen dat je "first impressions" waarschijnlijk nog mild zullen zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
nog niet gezien, net ep2 gezien...
ik verwacht, na de eerste 2eps, dat ik mij meer dan prima ga vermakenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat je "first impressions" waarschijnlijk nog mild zullen zijn
Verder wel een 10/10 show hoor.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
minihonkbalknuppel gemaakt van plutonium.Welja, alles geeft daar inmiddels toch al licht in het donker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Na deze weeks dosis begrijp ik niet hoe de ontmaskering zo'n groot ding was bij de mangalezers, het is dubbelzinnig, zeker, maar hoe je het ook wendt of keert er is maar één genaamd personage die achter dat masker zou kunnen zitten.quote:
Best welquote:Op donderdag 12 december 2013 19:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Na deze weeks dosis begrijp ik niet hoe de ontmaskering zo´n groot ding was bij de mangalezers, het is dubbelzinnig zeker, maar hoe je het ook wendt of keert er is maar een genaamd personage die achter dat masker zou kunnen zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |