quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
minihonkbalknuppel gemaakt van plutonium.nog niet gezien, net ep2 gezien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ze in stukken hakken gaat mij een beetje te ver
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Laten we zeggen dat je "first impressions" waarschijnlijk nog mild zullen zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
nog niet gezien, net ep2 gezien...
ik verwacht, na de eerste 2eps, dat ik mij meer dan prima ga vermakenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat je "first impressions" waarschijnlijk nog mild zullen zijn
Verder wel een 10/10 show hoor.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
minihonkbalknuppel gemaakt van plutonium.Welja, alles geeft daar inmiddels toch al licht in het donker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Na deze weeks dosis begrijp ik niet hoe de ontmaskering zo'n groot ding was bij de mangalezers, het is dubbelzinnig, zeker, maar hoe je het ook wendt of keert er is maar één genaamd personage die achter dat masker zou kunnen zitten.quote:
Best welquote:Op donderdag 12 december 2013 19:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Na deze weeks dosis begrijp ik niet hoe de ontmaskering zo´n groot ding was bij de mangalezers, het is dubbelzinnig zeker, maar hoe je het ook wendt of keert er is maar een genaamd personage die achter dat masker zou kunnen zitten.
Meen je dat nu?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:05 schreef outcast_within het volgende:
So uhm yeah, i decided to buy this.
https://www.etsy.com/list(...)ajamas-for-women-men
[ afbeelding ]
SPOILER: KlKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had niet moeten klikken.SPOILER: KlKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom doe je dat nouquote:Op donderdag 12 december 2013 23:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik had niet moeten klikken.
KIIISAAAMAAAAASPOILER: KlKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Kyubey op 13-12-2013 17:04:14 ]Helemaal super.
Wait, what?quote:
Ja ik denk laat ik iets kopen wat ik leuk vind en half schijt aan de rest :pquote:
SPOILER: Kamui JunketsuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
psv heeft het mooiste stadion van de jupiler leaguequote:
Dit is een loodrechte plons wc.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik denk niet dat ik daar zou kunnen plassen. Poepen misschien nog wel, het ziet er schoon uit.
Maar dan wel de reverse cowgirl positie zodat je ze niet aan hoeft te kijken?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik denk niet dat ik daar zou kunnen plassen. Poepen misschien nog wel, het ziet er schoon uit.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dan wel de reverse cowgirl positie zodat je ze niet aan hoeft te kijken?
Maakt een omvallende boom geluid als er niemand is om het te horen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik ze niet aankijk, kijken ze mij dan ook niet aan?![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik ze niet aankijk, kijken ze mij dan ook niet aan?![]()
SPOILER: KlKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mee-ster-lijk kan niet wachten tot volgende week.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
Was hij leuk?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:34 schreef mschol het volgende:
zo, weer een serie er doorheen(Asatte no houkou)
op naar de volgende serie of film
ik vond hem leuk, niet te dramatisch allemaal, het einde (echt de laatste 15 minuten ofzo hoor) voelde wel een klein beetje gerushed aan, maar dat kan ook aan mij liggenquote:
Slaap er een nachtje over of op naar de volgende animequote:Op zaterdag 14 december 2013 00:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond hem leuk, niet te dramatisch allemaal, het einde (echt de laatste 15 minuten ofzo hoor) voelde wel een klein beetje gerushed aan, maar dat kan ook aan mij liggen
tevens weet ik niet of ik zelf nou blij ben met het einde
Uhuh, uhuhquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:26 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]![]()
Mee-ster-lijk kan niet wachten tot volgende week.
in mijn geval was het gelijk door naar een non-anime film (Snezhnaya koroleva )quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Slaap er een nachtje over of op naar de volgende anime
Dr Pepper is dan ook de intellectuele drank voor de uitverkorenen!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dr Pepper is heel blij geweest met de product placement gok ik
Geef mij maar deze ambrozijn:quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dr Pepper is dan ook de intellectuele drank voor de uitverkorenen!
Subs zijn waar?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
Vanavond even de Steins;Gate film kijken![]()
*stuiter*
Not yoru bishinessquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
Vanavond even de Steins;Gate film kijken![]()
*stuiter*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |