Zijn we dat niet dan?quote:Op zondag 8 december 2013 19:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
We zouden eigenlijk vrij moeten zijn de OP steeds te veranderen, met elk topic bedoel ik.
quote:Op zondag 8 december 2013 20:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
Heb nog nooit een nummer van Dave Grohl gehoord
FRESH POOOOOOOOOOOOOOOOT!!!quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 20:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik luister nu dit:
Is dat een goed nummer? [ afbeelding ]
quote:So you been to school for a year or two
And you know you've seen it all
In daddy's car thinkin' you'll go far
Back east your type don't crawl
Play ethnicky jazz to parade your snazz
On your five grand stereo
Braggin that you know how the niggers feel cold
And the slums got so much soul
It's time to taste what you most fear
Right Guard will not help you here
Brace yourself, my dear
It's a holiday in Cambodia
It's tough kid, but it's life
It's a holiday in Cambodia
Don't forget to pack a wife
Your a star-belly sneech you suck like a leech
You want everyone to act like you
Kiss ass while you bitch so you can get rich
But your boss gets richer on you
Well you'll work harder with a gun in your back
For a bowl of rice a day
Slave for soldiers til you starve
Then your head skewered on a stake
Now you can go where people are one
Now you can go where they get things done
What you need my son:
Is a holiday in Cambodia
Where people dress in black
A holiday in Cambodia
Where you'll kiss ass or crack
Pol Pot, Pol Pot, Pol Pot, Pol Pot [etc.]
And it's a holiday in Cambodia
Where you'll do what you're told
A holiday in Cambodia
Where the slums got so much soul
I Fought the Law (and I Won)
Drinkin' beer in the hot sun
I fought the law and I won
I needed sex and I got mine
The law don't mean shit if you've got the right friends
That's how the country's run
Twinkies are the best friend I've ever had
I fought the law
And I won
I blew George & Harvey's brains out with my six-gun
Gonna write my book and make a million
I'm the new folk hero of the Ku Klux Klan
My cop friends think that's fine
You can get away with murder if you've got a badge
I fought the law
And I won
I am the law
So I won
Zolang de banner er maar in blijft.quote:Op zondag 8 december 2013 20:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee. Weet niet. Kan wel. Ik durf niet
Dead Kennedysquote:Op zondag 8 december 2013 20:16 schreef Dagoduck het volgende:
Al dat publiek die niet snapt de het nummer over hun gaat
[..]
Okee, heb ik er weer in gezet.quote:Op zondag 8 december 2013 20:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zolang de banner er maar in blijft.
Nee, degene die de LAPO heeft moet gewoon nadenken en niet zomaar 'bijna' weghalen.quote:
Dat gaat lastig wordenquote:Op zondag 8 december 2013 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, degene die de LAPO heeft moet gewoon nadenken en niet zomaar 'bijna' weghalen.
Niet iedereen is zo bright.quote:Op zondag 8 december 2013 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, degene die de LAPO heeft moet gewoon nadenken en niet zomaar 'bijna' weghalen.
Thee.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 8 december 2013 20:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb dat spul nooit lekker gevonden.
Ja.quote:
Oké.quote:Op zondag 8 december 2013 20:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hé elbé, ik heb na woensdag officieus vakantie. #wrijfhetin #yolo #durftezeggen #steenbok
Ik niet, zit al maanden thuis zonder stagequote:
quote:Op zondag 8 december 2013 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik niet, zit al maanden thuis zonder stage
FOK!ken en muziek luisteren.quote:
Breaking Badquote:Op zondag 8 december 2013 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
En al 4 en half seizoen Breaking Bad gekeken, GTA V uitgespeeld..
Vertel?quote:Op zondag 8 december 2013 20:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
Waarom voelt een naald in je arm zo geweldig? En dan heb ik het niet eens over drugs.
De laatste tijd moet ik een hoop bloed afgeven (nee, geen donaties) en elke keer dat de naald door m'n arm heen gaat geeft het best een goed gevoel.quote:
Ik zou met drugs beginnen als ik jou was. Wordt je alleen maar blij van als ik het zo lees.quote:Op zondag 8 december 2013 20:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De laatste tijd moet ik een hoop bloed afgeven (nee, geen donaties) en elke keer dat de naald door m'n arm heen gaat geeft het best een goed gevoel.
Ik gebruik zelden drugs.quote:Op zondag 8 december 2013 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou met drugs beginnen als ik jou was. Word je alleen maar blij van als ik het zo lees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 december 2013 20:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
En sowieso heroïneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent ook zwaar gek als je dat gebruikt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
En dat.quote:Op zondag 8 december 2013 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Je bent ook zwaar gek als je dat gebruikt.
Kijk dat filmpje maar die ik net postquote:
quote:
Daar heeft ie toch al zo'n site voor?quote:Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zou Arcee statistieken van deze sc kunnen schuiven?
Ik zal ff kijkenquote:Op zondag 8 december 2013 20:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daar heeft ie toch al zo'n site voor?
Zijn er al ja.quote:Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zou Arcee statistieken van deze sc kunnen schuiven?
Een en al kwaliteit.quote:
quote:
1. DonnieDarknoquote:Op zondag 8 december 2013 21:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
Waar op een schaal van 1 tot 10, 10 van 'hoogst mogelijke kwaliteit' en 1 'stronthoop' is, zouden jullie deze sc indelen?
quote:
Schizofreen die 't isquote:Op zondag 8 december 2013 21:10 schreef Maringo het volgende:
Dat betekend dus ook dat LB ongeveer 10% van alle posts in deze SC heeft gemaakt.
quote:
Iets meer wel.quote:Op zondag 8 december 2013 21:10 schreef Maringo het volgende:
Dat betekend dus ook dat LB ongeveer 10% van alle posts in deze SC heeft gemaakt.
Is dat druk, vergeleken met de andere sc's?quote:Op zondag 8 december 2013 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
Aantal posts per dag voor reeks "[ONZ-SC]" van 19-11-2013 t/m 08-12-2013
-knip-
[ afbeelding ]
Mwah, we staan in de top 10.quote:Op zondag 8 december 2013 21:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Is dat druk, vergeleken met de andere sc's?
quote:Op zondag 8 december 2013 21:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mwah, we staan in de top 10.Top 100 posts per reeks van 19-11-2013 t/m 08-12-2013
nr / aantal posts / reeks
001 43931 Geen reet te doen
002 20096 VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen
003 19109 Cryptocurrencies #1 And so it begins
004 16388 X-Raydio
005 14744 [FIFA 13: FUT SC] #309 IF Gouriye
006 14348 [ONZ-SC]
007 13669 SEX SC
008 11900 Live Eredivisieverslagen
009 10267 3FM Slowchat Reeks
010 09785 KLB SC
Das oké ja, we moeten wel meer users krijgen hier! Zorgt voor afwisseling, zo hoef ik niet constant te lullen met mezelf.quote:Op zondag 8 december 2013 21:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mwah, we staan in de top 10.Top 100 posts per reeks van 19-11-2013 t/m 08-12-2013
nr / aantal posts / reeks
001 43931 Geen reet te doen
002 20096 VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen
003 19109 Cryptocurrencies #1 And so it begins
004 16388 X-Raydio
005 14744 [FIFA 13: FUT SC] #309 IF Gouriye
006 14348 [ONZ-SC]
007 13669 SEX SC
008 11900 Live Eredivisieverslagen
009 10267 3FM Slowchat Reeks
010 09785 KLB SC
Oh, al die kloons zijn van jou.quote:Op zondag 8 december 2013 21:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Das oké ja, we moeten wel meer users krijgen hier! Zorgt voor afwisseling, zo hoef ik niet constant te lullen met mezelf.
Het is hier ook leukerquote:Op zondag 8 december 2013 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is af en toe echt gewoon niet bij te houden nee.
Jaquote:Op zondag 8 december 2013 21:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Das oké ja, we moeten wel meer users krijgen hier! Zorgt voor afwisseling, zo hoef ik niet constant te lullen met mezelf.
Iedereen is welkom wat mij betreft, al lijkt een tiental users me ideaal.quote:Op zondag 8 december 2013 21:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja
Al hoeft het van mij niet altijd heel druk te zijn hier, dan wordt 't één grote chaos, net zoals UDOWU destijds.
Ik proef niks.quote:
Eigenlijk moeten we nog een weekje wachten met deze stats. Volgende week donderdag zitten we precies op een maand. Sowieso kun je pas na meerdere maanden echt zien wie er hier het meest rondhangt, maar ik denk dat de top 5 / top 10 hier wel zal blijven hangen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Iedereen is welkom wat mij betreft, al lijkt een tiental users me ideaal.
Voor het komend jaar wel ja!quote:Op zondag 8 december 2013 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we nog een weekje wachten met deze stats. Volgende week donderdag zitten we precies op een maand. Sowieso kun je pas na meerdere maanden echt zien wie er hier het meest rondhangt, maar ik denk dat de top 5 / top 10 hier wel zal blijven hangen.
Ik ga niet liegen, zonder jou zou het hier behoorlijk saai zijnquote:Op zondag 8 december 2013 21:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wist niet dat ik zoveel postte though![]()
BBQ heet Stats.quote:Op zondag 8 december 2013 21:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit! Ik ken Stats niet, maar vast een leuke kerel.
Wel nee johquote:Op zondag 8 december 2013 21:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ga niet liegen, zonder jou zou het hier behoorlijk saai zijn
quote:
Zolang er geen noodzaak is hier een slot op te gooien!quote:Op zondag 8 december 2013 21:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]En als 't hier een beetje door blijft gaan zoals 't nu gaat, ook wel langer.
Maar er kan nog van alles gebeuren.
Ik had ook gedacht dat ik ergens halverwege de top 50 zou hangen hier.quote:Op zondag 8 december 2013 21:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wist niet dat ik zoveel postte though![]()
Minstens 3 jaar.quote:Op zondag 8 december 2013 21:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zolang er geen noodzaak is hier een slot op te gooien!
We praten ook veel met elkaar, denk ikquote:Op zondag 8 december 2013 21:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had ook gedacht dat ik ergens halverwege de top 50 zou hangen hier.Maar volgens mij posten wij niet heel veel hoor, de rest post gewoon weinig.
Leuke naamquote:
Nee joh.quote:Op zondag 8 december 2013 21:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Is dit een por richting UDOWU?
Klopt wel ja.quote:Op zondag 8 december 2013 21:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We praten ook veel met elkaar, denk ik
Die van jou natuurlijk!quote:Op zondag 8 december 2013 21:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn tumblr vs. Donnie's tumblr.
Welke is het leukst?
Die van jou.quote:Op zondag 8 december 2013 21:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn tumblr vs. Donnie's tumblr.
Welke is het leukst?
quote:Op zondag 8 december 2013 21:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hoe zien mods de TR's eigenlijk? Krijgen ze een soort dm?
Topic wordt rood in de lijst, komt een driehoekje bij enzo.quote:Op zondag 8 december 2013 21:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hoe zien mods de TR's eigenlijk? Krijgen ze een soort dm?
Een lieverdje.quote:
Omg meteen groots alarm dusquote:Op zondag 8 december 2013 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Topic wordt rood in de lijst, komt een driehoekje bij enzo.
quote:Op zondag 8 december 2013 21:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je mag er niet over praten? Of is het zo traumatisch dat je het niet kan?
En in topic komt er een rode balk beneden te staanquote:Op zondag 8 december 2013 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Topic wordt rood in de lijst, komt een driehoekje bij enzo.
Lieverd*quote:
BBQ is altijd mod.quote:
quote:
Onee, dan komt Danny straks kijken!quote:
Ik zag die TR en ging toen postenquote:Op zondag 8 december 2013 21:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb een keer een TR ingediend omdat LB niet in de sc zat
Toen vond je me nog geen mongoolquote:Op zondag 8 december 2013 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zag die TR en ging toen posten
Toen was je wel oké.quote:Op zondag 8 december 2013 21:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Toen vond je me nog geen mongool
Prima.quote:Op zondag 8 december 2013 21:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nieuwe start, wat zeg je ervan?
Dubbel D.quote:Op zondag 8 december 2013 21:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nieuwe start, wat zeg je ervan?
BBQ en ik om en om.quote:
Jaquote:
Ik heb wel twee hartjes meer dan HeaN in je foboquote:
Dat verdien je ook.quote:Op zondag 8 december 2013 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel twee hartjes meer dan HeaN in je fobo
Moet ik bij jou eigenlijk ook doenquote:
Terwijl hij er over begon.quote:Op zondag 8 december 2013 21:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
Bitterlemon hangt hier ook akelig weinig rond.
quote:
Verdien je ookquote:
Ja, was wel jammer, want toen begon NB eindelijk weer wat leven te krijgen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
Het was nadat we 4 nachtbaggers in één nacht hadden.
quote:Op zondag 8 december 2013 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet ik bij jou eigenlijk ook doen
quote:Op zondag 8 december 2013 21:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zie je wel hé!!!!! Je kan wel lief tegen Nick doen![]()
DrNick is wel tof soms.quote:Op zondag 8 december 2013 21:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zie je wel hé!!!!! Je kan wel lief tegen Nick doen![]()
Die is even wat opgeschoven.quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 8 december 2013 21:43 schreef Maxbet het volgende:
Ik zie allemaal rood in AT, dus ik neem aan dat we hier rellen?
Doe je mee?quote:Op zondag 8 december 2013 21:43 schreef Maxbet het volgende:
Communicatie.quote:
Het tegenovergestelde van rellen!quote:Op zondag 8 december 2013 21:43 schreef Maxbet het volgende:
Bovengeschoven.quote:
Wat stuurde je?quote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn hossel doet lang over het lezen van mijn bericht. Iets klopt niet.
Ja, zoiets inderdaad.quote:Op zondag 8 december 2013 21:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mooi!
Iets over tetten en dat alles kut is in dat geval!
Ohquote:
Mijn Griekse, Bulgaarse, Italiaanse, Kroatische, Duitse en Portugese vrinden kunnen toch geen Nederlands.quote:
Misschien zag ik wel meer dan alleen je handenquote:
Overweeg andere vrienden te zoeken.quote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn Griekse, Bulgaarse, Italiaanse, Kroatische, Duitse en Portugese vrinden kunnen toch geen Nederlands.
No problem togquote:
Google Translatequote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn Griekse, Bulgaarse, Italiaanse, Kroatische, Duitse en Portugese vrinden kunnen toch geen Nederlands.
Nee.quote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien zag ik wel meer dan alleen je handen
Coolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |