Thee.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 8 december 2013 20:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb dat spul nooit lekker gevonden.
Ja.quote:
Oké.quote:Op zondag 8 december 2013 20:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hé elbé, ik heb na woensdag officieus vakantie. #wrijfhetin #yolo #durftezeggen #steenbok
Ik niet, zit al maanden thuis zonder stagequote:
quote:Op zondag 8 december 2013 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik niet, zit al maanden thuis zonder stage
FOK!ken en muziek luisteren.quote:
Breaking Badquote:Op zondag 8 december 2013 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
En al 4 en half seizoen Breaking Bad gekeken, GTA V uitgespeeld..
Vertel?quote:Op zondag 8 december 2013 20:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
Waarom voelt een naald in je arm zo geweldig? En dan heb ik het niet eens over drugs.
De laatste tijd moet ik een hoop bloed afgeven (nee, geen donaties) en elke keer dat de naald door m'n arm heen gaat geeft het best een goed gevoel.quote:
Ik zou met drugs beginnen als ik jou was. Wordt je alleen maar blij van als ik het zo lees.quote:Op zondag 8 december 2013 20:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De laatste tijd moet ik een hoop bloed afgeven (nee, geen donaties) en elke keer dat de naald door m'n arm heen gaat geeft het best een goed gevoel.
Ik gebruik zelden drugs.quote:Op zondag 8 december 2013 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou met drugs beginnen als ik jou was. Word je alleen maar blij van als ik het zo lees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 december 2013 20:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
En sowieso heroïneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent ook zwaar gek als je dat gebruikt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
En dat.quote:Op zondag 8 december 2013 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Je bent ook zwaar gek als je dat gebruikt.
Kijk dat filmpje maar die ik net postquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |