Ik proef niks.quote:
Eigenlijk moeten we nog een weekje wachten met deze stats. Volgende week donderdag zitten we precies op een maand. Sowieso kun je pas na meerdere maanden echt zien wie er hier het meest rondhangt, maar ik denk dat de top 5 / top 10 hier wel zal blijven hangen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Iedereen is welkom wat mij betreft, al lijkt een tiental users me ideaal.
Voor het komend jaar wel ja!quote:Op zondag 8 december 2013 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we nog een weekje wachten met deze stats. Volgende week donderdag zitten we precies op een maand. Sowieso kun je pas na meerdere maanden echt zien wie er hier het meest rondhangt, maar ik denk dat de top 5 / top 10 hier wel zal blijven hangen.
Ik ga niet liegen, zonder jou zou het hier behoorlijk saai zijnquote:Op zondag 8 december 2013 21:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wist niet dat ik zoveel postte though![]()
BBQ heet Stats.quote:Op zondag 8 december 2013 21:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit! Ik ken Stats niet, maar vast een leuke kerel.
Wel nee johquote:Op zondag 8 december 2013 21:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ga niet liegen, zonder jou zou het hier behoorlijk saai zijn
quote:
Zolang er geen noodzaak is hier een slot op te gooien!quote:Op zondag 8 december 2013 21:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]En als 't hier een beetje door blijft gaan zoals 't nu gaat, ook wel langer.
Maar er kan nog van alles gebeuren.
Ik had ook gedacht dat ik ergens halverwege de top 50 zou hangen hier.quote:Op zondag 8 december 2013 21:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wist niet dat ik zoveel postte though![]()
Minstens 3 jaar.quote:Op zondag 8 december 2013 21:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zolang er geen noodzaak is hier een slot op te gooien!
We praten ook veel met elkaar, denk ikquote:Op zondag 8 december 2013 21:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had ook gedacht dat ik ergens halverwege de top 50 zou hangen hier.Maar volgens mij posten wij niet heel veel hoor, de rest post gewoon weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |