Die meisjes gaan dus wrakduiken ....quote:Op zondag 8 december 2013 16:56 schreef BRooster het volgende:
Is het niet gewoon een smoesje van die gasten, omdat ze bij mooie meisjes geen kans maken?
quote:
Wat heeft de samenleving ermee te maken? Is de keus van een kleine groep mensen. Althans ik heb nog niet eerder van wrakduiken gehoord. Het collectief van mensen gaat misschien meer richting 'niet preuts' en 'seks-gericht' dan vroeger ja. Maar niet in die mate dat dit verwacht wordt van individuele personen, althans in het algemeen niet... En anders ligt het toch aan jezelf als je zulke mensen om je heen hebt.quote:Op zondag 8 december 2013 17:20 schreef Strani het volgende:
Soms krijg je de indruk dat we het als samenleving gewoon niet zo goed doen, als men zo wanhopig op zoek is naar seks dat men maar met iedereen het bed in duikt. Waar is die obsessie voor nodig?
Dit en dit.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 16:56 schreef BRooster het volgende:
Is het niet gewoon een smoesje van die gasten, omdat ze bij mooie meisjes geen kans maken?
Ergens is het ook wel spannend. Maar er zijn grenzen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Aan het eind van de avond een ''alles pakken wat je pakken kunt'' instelling heb ik ook wel eens, maar dat wordt louter gevoed door alcohol omdat voor mij dan alle chicks gelijk zijn.Met voorbedachte rade dit doen kan ik echter niet inkomen, al ken ik genoeg gasten die dit wel doen. Boeiend ook, je hebt naderhand wel een mooi verhaal.
Jij bent zo'n wrak blijkbaar?quote:Op zondag 8 december 2013 19:18 schreef Anyanka het volgende:
Grappig dat die jongens denken dat zij degenen zijn die wrakduiken.
Dit, en ook alleen dit, dus. Sukkeltjes.quote:Op zondag 8 december 2013 16:56 schreef BRooster het volgende:
Doen meiden het dan ook?quote:Op zondag 8 december 2013 19:18 schreef Anyanka het volgende:
Omdat seks leuk en lekker is.quote:Op zondag 8 december 2013 17:20 schreef Strani het volgende:
Soms krijg je de indruk dat we het als samenleving gewoon niet zo goed doen, als men zo wanhopig op zoek is naar seks dat men maar met iedereen het bed in duikt. Waar is die obsessie voor nodig?
Ik gok van wel, immers anders zou hij toch wel de mooie meisjes hosselen op dat feest.quote:Op zondag 8 december 2013 16:56 schreef BRooster het volgende:
Je hebt een Fobo. Denk eerder dat jij het wrak was in dit verhaal.quote:Op zondag 8 december 2013 18:21 schreef Hexagon het volgende:
Och het is wel herkenbaar op zich uit de tijd ik nog student en vrijgezel was.
quote:Op maandag 9 december 2013 07:54 schreef Chai het volgende:
Lol, zo noemen mijn vriendinnen en ik dat ook XD
Blijkbaar denken die jongens er ook zo over, maakt het toch iets minder lullig.
Mwa nee, jongens die het bij de knappe vrouwen op het feest niet goed doen die doen het bij de lelijke vrouwen daar niet goed. Die zijn ook voor "wrakduiken" te laf en/of impopulair.quote:Op maandag 9 december 2013 08:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik gok van wel, immers anders zou hij toch wel de mooie meisjes hosselen op dat feest.![]()
Nog nooit van deze term gehoord overigens. Wel leuk verzonnen
In de praktijk is dat verre van waar, over het algemeen is de clubbezitting 3 mannen en 1 vrouw, dan heb je ook vaak genoeg dat de meeste vrouwen bezet zijn of alleen komen voor gezelligheid en met hun vriendinnen te chillen.quote:Op maandag 9 december 2013 08:44 schreef Spanky78 het volgende:
[..]![]()
Soort zoekt soort zegmaar. Uiteindelijk hebben de leleijke jongens en meisjes in ieder geval elkaar om mee te spelen eh
Als je het zelf zo noemt lijk je zelf minder lelijk dan je 'wrak'.quote:Op maandag 9 december 2013 09:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap alleen echt niet waarom de ander het wrak is als jij ook een overblijvertje bent?
Dat hangt een beetje van de mening van het "wrak" af natuurlijkquote:Op maandag 9 december 2013 09:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap alleen echt niet waarom de ander het wrak is als jij ook een overblijvertje bent?
Dus bleven de mannelijke wrakken over?quote:Op maandag 9 december 2013 09:26 schreef Hexagon het volgende:
Dat hangt een beetje van de mening van het "wrak" af natuurlijk
Maar op zo'n feest waren die meisjes ook wel enigzins kritisch. Ze hadden immers wel iets te kiezen.
Ja doorgaans wel bij dat soort verhoudingen. Waren genoeg arme drommels in het Eindhovnse studentenwereldje die hun hele studententijd nog niet een keer zoenen hebben gehad.quote:Op maandag 9 december 2013 09:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus bleven de mannelijke wrakken over?
Hey waarom verpest je het nouquote:Op maandag 9 december 2013 09:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus bleven de mannelijke wrakken over?
Dat valt dus wel ,mee. Ik heb ze ook wel zien zoenen met knappe meiden. Daarom verbaasde het me zo.quote:Op zondag 8 december 2013 16:56 schreef BRooster het volgende:
Hoe dan ook, ik heb altijd grenzen gehad (in dikte trek ik mijn grens), maar kan wel zeggen dat er op een avond wel eens 4 a 5 punten op een schaal van 10 tussen de lelijkste en de knapste chick die ik had gezoend heeft gezeten.quote:
Ik vond je vorige opmerking wel grappig, maar serieus: ben jij nooit in een sexy bui geweest en dacht van een kerel: geen relatiemateriaal maar voor vanavond wel leuk?quote:
Er een naampje aan geven en het gedrag erkennen is erger dan het sneaky afschuiven op de hoeveelheid alcohol terwijl je beter weet?quote:
Het is allemaal treurig. Beetje een 'sport' maken van dit soort dingenquote:Op maandag 9 december 2013 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Er een naampje aan geven en het gedrag erkennen is erger dan het sneaky afschuiven op de hoeveelheid alcohol terwijl je beter weet?
Jawel. Maar dat waren zeker geen wrakken.quote:Op maandag 9 december 2013 11:13 schreef Hallmark het volgende:
Ik vond je vorige opmerking wel grappig, maar serieus: ben jij nooit in een sexy bui geweest en dacht van een kerel: geen relatiemateriaal maar voor vanavond wel leuk?
Al die studentes zijn hoeren. Met hun naar bier stinkende gaten.quote:Op maandag 9 december 2013 07:54 schreef Chai het volgende:
Zijn ze ook.quote:Op maandag 9 december 2013 13:45 schreef MangoLotion het volgende:
Alsof alle lelijke meisjes makkelijk zijn
Wie heeft het hier dan over daten?quote:Op maandag 9 december 2013 14:35 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja? Ik date dan ook geen (lelijke) meisjes
Ik zie het punt ook niet zo. Who cares wie of wat je neukt, als je allebei maar plezier hebt. Ik snap wel dat in de wereld van kleine studentenpikkies het er toe doet als je het lekkerste wijf van de avond neukt en je anders je mooie bestuursfunctie in het corps vaarwel kunt zeggen, maar in de echte wereld gaat plezier hebben voor "status".quote:Op maandag 9 december 2013 12:03 schreef Silenus het volgende:
Het is niet zozeer dat je denkt: 'laat ik eens een ongelofelijk lelijk wijf regelen', meer dat die lelijke wijven na zoveel bier 'echt wel oke lijken'.
Soms mis je op een avond gewoon de lekkere wijven-boot, dat kan gebeuren. Als je dan HEEL veel op hebt denk je dat er nog best veel andere 'doable' vrouwen zijn. Maargoed, nuchter blijkt dat dus totaal niet zo te zijn. Lekker belangrijk. Alsof je het de volgende ochtend nog allemaal kunt herinneren.
Het is net als dronken naar huis lopen omdat je je fiets kwijt bent. Op dat moment ziet het er waarschijnlijk wanstaltig uit en is het heel kut, de volgende ochtend weet je er niets meer van. Ik zie geen problemen.
Ja.quote:
Gelukkig hebben we jou. Die ene ridder die het morele vaandel hoog houdt.quote:Op maandag 9 december 2013 13:24 schreef hlmllp het volgende:
Al die studentes zijn hoeren. Met hun naar bier stinkende gaten.
Verwerpelijk.
"Ik ben nog nooit met een lelijke vrouw naar bed gegaan. Ik ben er wel eens naast wakker geworden"quote:Op maandag 9 december 2013 12:03 schreef Silenus het volgende:
Het is niet zozeer dat je denkt: 'laat ik eens een ongelofelijk lelijk wijf regelen', meer dat die lelijke wijven na zoveel bier 'echt wel oke lijken'.
Soms mis je op een avond gewoon de lekkere wijven-boot, dat kan gebeuren. Als je dan HEEL veel op hebt denk je dat er nog best veel andere 'doable' vrouwen zijn. Maargoed, nuchter blijkt dat dus totaal niet zo te zijn. Lekker belangrijk. Alsof je het de volgende ochtend nog allemaal kunt herinneren.
Het is net als dronken naar huis lopen omdat je je fiets kwijt bent. Op dat moment ziet het er waarschijnlijk wanstaltig uit en is het heel kut, de volgende ochtend weet je er niets meer van. Ik zie geen problemen.
quote:Op maandag 9 december 2013 15:56 schreef DonJames het volgende:
[..]
"Ik ben nog nooit met een lelijke vrouw naar bed gegaan. Ik ben er wel eens naast wakker geworden"
Nog maagd zeker?quote:Op maandag 9 december 2013 13:24 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Al die studentes zijn hoeren. Met hun naar bier stinkende gaten.
Verwerpelijk.
Zo gaat dat inderdaad. Het is iets dat je doet zo tegen het einde van een avondje feesten. Mijn grens lag er bij of ze er een beetje verzorgd bij liepen. Viezige types zijn nooit aantrekkelijk.quote:Op maandag 9 december 2013 10:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik heb altijd grenzen gehad (in dikte trek ik mijn grens), maar kan wel zeggen dat er op een avond wel eens 4 a 5 punten op een schaal van 10 tussen de lelijkste en de knapste chick die ik had gezoend heeft gezeten.
Exact. Als de dame in kwestie gewoon een beetje verzorgd en hygienisch is dan zie ik het probleem ook niet zo.quote:Op maandag 9 december 2013 12:03 schreef Silenus het volgende:
Dit is toch vooral iets dat studentenpikkies doen.quote:Op maandag 9 december 2013 14:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie het punt ook niet zo. Who cares wie of wat je neukt, als je allebei maar plezier hebt. Ik snap wel dat in de wereld van kleine studentenpikkies het er toe doet als je het lekkerste wijf van de avond neukt en je anders je mooie bestuursfunctie in het corps vaarwel kunt zeggen, maar in de echte wereld gaat plezier hebben voor "status".
Dat denk ik niet, of in ieder geval een stuk minder, het zijn toch altijd de lelijkere exemplaren die overblijven aan het einde van de avond. Probleem bij mij is ook dat ik het eerste deel vooral bezig ben met bier en vrienden, en daarna pas de jacht open. Niet handig.quote:Op maandag 9 december 2013 16:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dit is toch vooral iets dat studentenpikkies doen.
Alleen niet iedereen durft er voor uit te komen. En de vrouwen doen het net zo hard zie ik al.
Ik woon in een stad waar weinig tot geen studenten wonen, en toch zie ik zo rond een uurtje of vier de heren als een soort stofzuiger door de tent heen gaan, kijkend of ze nog iets mee kunnen nemen.quote:Op maandag 9 december 2013 16:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dit is toch vooral iets dat studentenpikkies doen.
Alleen niet iedereen durft er voor uit te komen. En de vrouwen doen het net zo hard zie ik al.
Zie het zo. Als je honger hebt en je hebt even geen geld voor de dure restaurants dan kun je ook wel een keer langs bij de MacDonalds. Het smaakt wellicht een stuk minder maar je hebt in ieder geval geen lege maag. Zolang je er maar niet te eetpatroon van maakt.quote:Op maandag 9 december 2013 10:34 schreef Noriega het volgende:
[..]
Dat valt dus wel ,mee. Ik heb ze ook wel zien zoenen met knappe meiden. Daarom verbaasde het me zo.
Dan toch liever niet scoren, dan met iemand die je niet mooi vind?
hahaquote:Op zondag 8 december 2013 19:18 schreef Anyanka het volgende:
Ik gun iedereen elkaarquote:Op maandag 9 december 2013 15:20 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou. Die ene ridder die het morele vaandel hoog houdt.
Als de wereld strikt uit stinkende bierdrinkende studentes bestond, was ik gegarandeerd maagd jaquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 16:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik woon in een stad waar weinig tot geen studenten wonen, en toch zie ik zo rond een uurtje of vier de heren als een soort stofzuiger door de tent heen gaan, kijkend of ze nog iets mee kunnen nemen.
Zoiets als dit gebeurt overal.
Jongens vinden het echt niet interessant wat het motief is. Zolang er geneukt wordt vinden ze het prima.quote:Op maandag 9 december 2013 07:54 schreef Chai het volgende:
OKe, begrijp het al wat beter. Maar ben je dan niet bang voor schut te staan?quote:Op maandag 9 december 2013 17:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zie het zo. Als je honger hebt en je hebt even geen geld voor de dure restaurants dan kun je ook wel een keer langs bij de MacDonalds. Het smaakt wellicht een stuk minder maar je hebt in ieder geval geen lege maag. Zolang je er maar niet te eetpatroon van maakt.
Je moet je gewoon niet zo druk maken over wat anderen denken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:28 schreef Noriega het volgende:
[..]
OKe, begrijp het al wat beter. Maar ben je dan niet bang voor schut te staan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |