abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 december 2013 @ 17:52:38 #76
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_134087034
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 10:34 schreef Noriega het volgende:

[..]

Dat valt dus wel ,mee. Ik heb ze ook wel zien zoenen met knappe meiden. Daarom verbaasde het me zo.

Dan toch liever niet scoren, dan met iemand die je niet mooi vind?
Zie het zo. Als je honger hebt en je hebt even geen geld voor de dure restaurants dan kun je ook wel een keer langs bij de MacDonalds. Het smaakt wellicht een stuk minder maar je hebt in ieder geval geen lege maag. Zolang je er maar niet te eetpatroon van maakt.
  maandag 9 december 2013 @ 19:36:20 #77
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134090720
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 19:18 schreef Anyanka het volgende:
Grappig dat die jongens denken dat zij degenen zijn die wrakduiken. :D
haha :D
pi_134094216
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:20 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we jou. Die ene ridder die het morele vaandel hoog houdt.
Ik gun iedereen elkaar
Ik denk alleen om mijn eigen vaandel

quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nog maagd zeker?
Als de wereld strikt uit stinkende bierdrinkende studentes bestond, was ik gegarandeerd maagd ja

Tenzij zo een dik naar bier stinkend wijf met uitpuilende okselharen me in m'n slaap zou verkrachten
dan zou het een ander verhaal zijn
pi_134094715
Wat een sneue term weer. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_134213761
Godverdomme! _O_
pi_134216378
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik woon in een stad waar weinig tot geen studenten wonen, en toch zie ik zo rond een uurtje of vier de heren als een soort stofzuiger door de tent heen gaan, kijkend of ze nog iets mee kunnen nemen.

Zoiets als dit gebeurt overal.
Worry is a misuse of imagination
pi_134216423
Ik zag de titel en ik dacht aan sex na het duiken naar wrakstukken onder water ofzo.

Ik kon me er al niks bij voorstellen :')
pi_134218718
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 07:54 schreef Chai het volgende:
Lol, zo noemen mijn vriendinnen en ik dat ook XD

Blijkbaar denken die jongens er ook zo over, maakt het toch iets minder lullig. :)
Jongens vinden het echt niet interessant wat het motief is. Zolang er geneukt wordt vinden ze het prima.
pi_134219276
Ik doe dat wel eens op Tinder :@

Had al tijdje niet geneukt, en dan like ik wat minder lekkere meisjes op Tinder, die vervolgens tegen je beginnen te lullen. Beetje teruglullen alsof je ze leuk vindt, en dan willen ze na een tijdje je whatsapp, en daarna afspreken..

Meestal hou ik er dan mee op, want het idee dat je er waarschijnlijk overheen mag is voor mij toch weer even een egoboost. Maar een keer tijdens een huisfeestje met wat alcohol op tegen zo'n chick gezegd, kom naar die en die kroeg (om 2 uur 's nachts), en ze kwam ook nog en aangezien ik toch al lam was heb ik het er even goed van genomen met haar..

Soms voel ik me er wel schuldig over. Aan de andere kant ; Als je om 2 uur 's nachts nog naar een club komt voor iemand die je nog nooit hebt gezien, en dan ook diezelfde avond met diegene mee naar huis gaat, dan vraag je er ook om dat het alleen bij neuken blijft.
pi_134226724
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 17:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zie het zo. Als je honger hebt en je hebt even geen geld voor de dure restaurants dan kun je ook wel een keer langs bij de MacDonalds. Het smaakt wellicht een stuk minder maar je hebt in ieder geval geen lege maag. Zolang je er maar niet te eetpatroon van maakt.
OKe, begrijp het al wat beter. Maar ben je dan niet bang voor schut te staan?
pi_134228666
af en toe is macdonalds lekker vooral na een paar drankjes niks om je voor te schamen
pi_134230115
Natuurlijk wel eens gedaan.
Dronken koud eenzaam geil alles wat je probeer faalt en daar staat ze dan een niet al te knap meisje. *;
Godverdomme wat ben ik zwak _O- _O-
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:21:31 #88
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_134230935
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:28 schreef Noriega het volgende:

[..]

OKe, begrijp het al wat beter. Maar ben je dan niet bang voor schut te staan?
Je moet je gewoon niet zo druk maken over wat anderen denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')