Zie het zo. Als je honger hebt en je hebt even geen geld voor de dure restaurants dan kun je ook wel een keer langs bij de MacDonalds. Het smaakt wellicht een stuk minder maar je hebt in ieder geval geen lege maag. Zolang je er maar niet te eetpatroon van maakt.quote:Op maandag 9 december 2013 10:34 schreef Noriega het volgende:
[..]
Dat valt dus wel ,mee. Ik heb ze ook wel zien zoenen met knappe meiden. Daarom verbaasde het me zo.
Dan toch liever niet scoren, dan met iemand die je niet mooi vind?
hahaquote:Op zondag 8 december 2013 19:18 schreef Anyanka het volgende:
Grappig dat die jongens denken dat zij degenen zijn die wrakduiken.
Ik gun iedereen elkaarquote:Op maandag 9 december 2013 15:20 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou. Die ene ridder die het morele vaandel hoog houdt.
Als de wereld strikt uit stinkende bierdrinkende studentes bestond, was ik gegarandeerd maagd jaquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 16:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik woon in een stad waar weinig tot geen studenten wonen, en toch zie ik zo rond een uurtje of vier de heren als een soort stofzuiger door de tent heen gaan, kijkend of ze nog iets mee kunnen nemen.
Zoiets als dit gebeurt overal.
Jongens vinden het echt niet interessant wat het motief is. Zolang er geneukt wordt vinden ze het prima.quote:Op maandag 9 december 2013 07:54 schreef Chai het volgende:
Lol, zo noemen mijn vriendinnen en ik dat ook XD
Blijkbaar denken die jongens er ook zo over, maakt het toch iets minder lullig.
OKe, begrijp het al wat beter. Maar ben je dan niet bang voor schut te staan?quote:Op maandag 9 december 2013 17:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zie het zo. Als je honger hebt en je hebt even geen geld voor de dure restaurants dan kun je ook wel een keer langs bij de MacDonalds. Het smaakt wellicht een stuk minder maar je hebt in ieder geval geen lege maag. Zolang je er maar niet te eetpatroon van maakt.
Je moet je gewoon niet zo druk maken over wat anderen denken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:28 schreef Noriega het volgende:
[..]
OKe, begrijp het al wat beter. Maar ben je dan niet bang voor schut te staan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |