quote:Op zondag 8 december 2013 01:42 schreef LompeHork het volgende:
Rez, steek een dildo in je krappe ster en ga slapen man, tering
Spring een slot in.quote:Op zondag 8 december 2013 01:44 schreef LompeHork het volgende:
Of huil jezelf in foetushouding in de badkamer in slaap ofzo, Jezus Christ.
quote:Op zondag 8 december 2013 01:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Grindr is denk ik een betere optie.
Iedereen die geen grote gespierde neger met een lul van 30cm is is razisch.quote:
Ticket naar Afrika een optie?quote:
Dat kan die gast wel gebruiken inderdaad. Moet toegeven dat ik zelf ook niet veel vet op de ribben hebquote:
Nee.quote:Op zondag 8 december 2013 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ticket naar Afrika een optie?
Weet ik.quote:Op zondag 8 december 2013 01:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat kan die gast wel gebruiken inderdaad. Moet toegeven dat ik zelf ook niet veel vet op de ribben heb
E#erst fappen.quote:Op zondag 8 december 2013 01:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga slapen man.
[..]
Trusten bro, ik ga mee
Het probleem is dat zoveel kan vreten als ik wil, ik blijf altijd rond het zelfde gewicht hangenquote:
Dat een probleem noemen.quote:Op zondag 8 december 2013 01:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Het probleem is dat zoveel kan vreten als ik wil, ik blijf altijd rond het zelfde gewicht hangen
Ik ben momenteel rond de 75. Ik zou graag wel naar de 80 willen omdat het me een iets normaler gewicht lijkt.quote:
Ligt aan de lengte wel.quote:Op zondag 8 december 2013 01:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben momenteel rond de 75. Ik zou graag wel naar de 80 willen omdat het me een iets normaler gewicht lijkt.
Dude, niks mis met je lichaam.quote:Op zondag 8 december 2013 01:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben momenteel rond de 75. Ik zou graag wel naar de 80 willen omdat het me een iets normaler gewicht lijkt.
Dankjequote:Op zondag 8 december 2013 01:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, niks mis met je lichaam.Ik streef juist naar 75.
Ligt eraan wat voor werk. Heb je tractorbanden moeten verplaatsen?quote:Op zondag 8 december 2013 02:13 schreef d4v1d het volgende:
Spierpijn in mn benen vam 5 uurtjes werken![]()
![]()
____
Proostquote:
Morgen werkenquote:Op zondag 8 december 2013 02:49 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Wat doe je op fok dan? Moet je niet stappen?
Je bent niet zo'n uitgaanstype?quote:Op zondag 8 december 2013 02:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Anders zou ik misschien met vrienden chillen.
Stappen sowieso is niet echt wat voor mij
Inderdaadquote:Op zondag 8 december 2013 02:56 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Je bent niet zo'n uitgaanstype?
quote:Op zondag 8 december 2013 03:01 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
zoals het een goede vrouw betaamt
Is ook leukerquote:Op zondag 8 december 2013 03:03 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Af en toe maar ik zit liever thuis te chillen met vrienden
Dan heb je de verkeerde intenties met uitgaanquote:Op zondag 8 december 2013 03:08 schreef Aiciu het volgende:
Uitgaan is alleen leuk als je vrijgezel bent.
Is mogelijk iddquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 03:13 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Haha een dag op fok en ik maak nu al vrienden
Dus je loog net!?quote:Op zondag 8 december 2013 03:15 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Nee maar serieus, ik heb verder geen vrienden dus kan er best wel 1 gebruiken
Eigenlijk nietquote:
Kloptquote:Op zondag 8 december 2013 03:28 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Zou je moeten doen, die zijn lekkerrrr
Hoi hoiquote:
Ik trek een nachtje door niet eens meer.quote:Op zondag 8 december 2013 10:48 schreef Maringo het volgende:
Ik ben brak.. Twee dagen feest vieren trek ik gewoon niet meer.. Ik ben oud.
Uitgaan is overrated.quote:Op zondag 8 december 2013 11:37 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga goffetomme al helemaal niet meer uit omdat na 6 dagen werken ben ik kaput
Stiekem wel, want georganiseerde (mini) festivals zijn veel toffer.quote:
flipsquote:Op zondag 8 december 2013 11:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stiekem wel, want georganiseerde (mini) festivals zijn veel toffer.
Al is een keertje veel te veel drinken en geen ticket te moeten betalen ook tof.
Rustig..quote:Op zondag 8 december 2013 12:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ello, ello!
Hoe is het in deze toko?
quote:
Nu wel ff fijn. Kan ik tenminste ff fijn wakker wordenquote:Op zondag 8 december 2013 12:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Te verdomde rustig, al tijden.
Als het rond de kerstvakantie niet gebeurd, dan ben ik bang dat het niet drukker gaat worden.quote:Op zondag 8 december 2013 12:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
Mwaah, het moet drukker worden. Zal wel bijtrekken ergens in maart/april.
Komen alle auti's bijeen in de kerstvakantiequote:Op zondag 8 december 2013 12:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het rond de kerstvakantie niet gebeurd, dan ben ik bang dat het niet drukker gaat worden.
Een grote lan-party jwtquote:Op zondag 8 december 2013 12:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Komen alle auti's bijeen in de kerstvakantie?
Dit ja!quote:Op zondag 8 december 2013 12:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het soort feest waar ik me kan vermaken!
quote:Op zondag 8 december 2013 12:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het soort feest waar ik me kan vermaken!
Hoe vermaken jullie jezelf nu dan?quote:
Ik zit echt heel de dag te gamen en FOK!ken...quote:Op zondag 8 december 2013 12:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Hoe vermaken jullie jezelf nu dan?
In de vakantie? Wss studeren. Veel studerenquote:Op zondag 8 december 2013 12:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoe ga jij jezelf bezighouden, Surge?
quote:Op zondag 8 december 2013 12:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Hoe vermaken jullie jezelf nu dan?
quote:Op zondag 8 december 2013 12:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zit echt heel de dag te gamen en FOK!ken...
Same, zal wel minder FOK!ken.quote:Op zondag 8 december 2013 12:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
In de vakantie? Wss studeren. Veel studeren
Wat voor games?quote:Op zondag 8 december 2013 12:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zit echt heel de dag te gamen en FOK!ken...
Whehe wat voor studie doe je?quote:Op zondag 8 december 2013 12:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
In de vakantie? Wss studeren. Veel studeren
fps, (mmo)rpg, arcade, van alles eikquote:Op zondag 8 december 2013 12:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voor games?En als ik vragen mag waarom zijn dat je enige bezigheden op dit moment?
hey rez, succes,dag rezquote:
Dat is zo iets als firstpersonshooter ofzo toch?, (mmo)rpg zegt mij weinig, arcade uiteraard wel.quote:Op zondag 8 december 2013 12:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
fps, (mmo)rpg, arcade, van alles eik. Gebrek aan sociale vaardigheden
Isoleren in m'n woonkamerquote:Op zondag 8 december 2013 12:44 schreef Flippiee het volgende:
Dat is zo iets als firstpersonshooter ofzo toch?, (mmo)rpg zegt mij weinig, arcade uiteraard wel.
Zondeee. Wat doe je om die vaardigheden te compenseren/verbeteren?
Vakkenvullenquote:Op zondag 8 december 2013 02:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor werk. Heb je tractorbanden moeten verplaatsen?
Als ik die had zou ik dat ook doen jaquote:Op zondag 8 december 2013 12:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is een vooruitgangSommige auti's blijven op hun zolderkamer
Nepperd, Scheer je weg van FOK!quote:Op zondag 8 december 2013 12:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Als ik die had zou ik dat ook doen ja
Al eens geprobeerd, 3 dagen volgehouden.quote:Op zondag 8 december 2013 12:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mailtje sturen naar forum@fok.nl en het is zo geregeld.
quote:Op zondag 8 december 2013 12:53 schreef Flippiee het volgende:
Voor een treinspringen, naar China emigreren zoveel opties
Sorryquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 13:39 schreef Roburtt het volgende:
Oh shit de tering ik denk dat mn hoofd zo kan ontploffen
zal jou eens naar china laten emigrerenquote:Op zondag 8 december 2013 12:53 schreef Flippiee het volgende:
Voor een treinspringen, naar China emigreren zoveel opties
Emigreer je dan mee?quote:Op zondag 8 december 2013 13:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal jou eens naar china laten emigreren
Zo doe jij ook op Steam, Dubbel Dquote:Op zondag 8 december 2013 14:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Kap eens met dat romantisch gedoe, poepstampen doe je lekker op de wc.
quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 14:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Kap eens met dat romantisch gedoe, poepstampen doe je lekker op Steam.
niet zo huilen, jij vind vast ook een leuke kerelquote:Op zondag 8 december 2013 14:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2013 14:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet zo huilen, jij vindt vast ook een leuke kerel
quote:
Die heeft die al, en dat ben ikquote:Op zondag 8 december 2013 14:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet zo huilen, jij vind vast ook een leuke kerel
quote:Op zondag 8 december 2013 14:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Die heeft die al, en dat ben ik
awwwwww snap. Dan hebben we een pro met de kerstvakantiequote:Op zondag 8 december 2013 14:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik bedoel de week die morgen begint.
Dan moet ik leren voor tentamensquote:Op zondag 8 december 2013 15:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
awwwwww snap. Dan hebben we een pro met de kerstvakantie
Ik ook, maar soms moet je even ontspannen.quote:Op zondag 8 december 2013 15:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan moet ik leren voor tentamens!
Een forum; ok. Op FOK! neen.quote:Op zondag 8 december 2013 15:02 schreef Flippiee het volgende:
Voor man uitgemaakt worden. As if anno 2013 het goffetomme niet mogelijk is om een chick te zijn op een forum
Zonder pics geloof ik niet dat jij een vrouw bent. Al sluit het een het ander niet uit.quote:Op zondag 8 december 2013 15:02 schreef Flippiee het volgende:
Voor man uitgemaakt worden. As if anno 2013 het goffetomme niet mogelijk is om een chick te zijn op een forum
Goed punt!quote:Op zondag 8 december 2013 15:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ook, maar soms moet je even ontspannen.
Shit, ik was niet specifiek genoegquote:
Zonder pics geloof ik niet dat jij een man bent. Hoeveel vrouwen zullen zich wel niet voordoen als een man op een forum FOK!?quote:Op zondag 8 december 2013 15:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zonder pics geloof ik niet dat jij een vrouw bent. Al sluit de een het ander niet uit.
Ik zou het een eer vinden als men denkt dat ik een vrouw ben.quote:Op zondag 8 december 2013 15:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit, ik was niet specifiek genoeg
[..]
Zonder pics geloof ik niet dat jij een man bent. Hoeveel vrouwen zullen zich wel niet voordoen als een man op een forum?
Waarom?quote:Op zondag 8 december 2013 15:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zou het een eer vinden als men dacht dat ik een vrouw ben.
Omdat hoe minder waarheidsgetrouw je profiel is, hoe makkelijker het is te zeggen wat je denkt.quote:
True that.quote:Op zondag 8 december 2013 15:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdat hoe minder waarheidsgetrouw je profiel is, hoe makkelijker het is te zeggen wat je denkt.
wie doet dat dan?quote:Op zondag 8 december 2013 15:02 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2013 14:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hier moeten jullie zijn: ONZ / [HOMO]#3171 - Waar we verherbouwen
quote:Op zondag 8 december 2013 14:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2013 14:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet zo huilen, jij vind vast ook een leuke kerel
Zie quotes boven je. Te lui om onderquoten.quote:
En deze quote overigensquote:
oh ik bedoelde daar niet mee dat jij een man was maar dat donnie homo wasquote:Op zondag 8 december 2013 15:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zie quotes boven je. Te lui om onderquoten.
[..]
En deze quote overigens
quote:Op zondag 8 december 2013 15:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik bedoelde daar niet mee dat jij een man was maar dat donnie homo was
Is donnie homo?quote:Op zondag 8 december 2013 15:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik bedoelde daar niet mee dat jij een man was maar dat donnie homo was
En terecht, hij weet dat ik ze wil.quote:Op zondag 8 december 2013 15:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
Smegmanus is nu al Sinterklaascadeau's aan het verkopen
Nee.quote:
Nee.quote:
Ja.quote:
Als je een penis hebt wel ja.quote:Op zondag 8 december 2013 15:17 schreef Flippiee het volgende:
Als ik denk een vrouw te zijn door tieten betekent dat dan dat ik een man ben met manboobs?
niks mis mee hoorquote:Op zondag 8 december 2013 15:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
Smegmanus is nu al Sinterklaascadeau's aan het verkopen
ik weet dat jij een vrouw bentquote:Op zondag 8 december 2013 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is donnie homo?
Zijn alle mannen op FOK! homo? Bestaan er eigenlijk wel vrouwen? Als ik denk een vrouw te zijn door tieten betekent dat dan dat ik een man ben met manboobs?
Nou niet zo serieus reageren op mijn blijkbaar mislukte poging tot niet serieus zijnquote:Op zondag 8 december 2013 15:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Ja.
[..]
Als je een penis hebt wel ja.
o pls. ik ben zo niet serieus dat mensen me serieus nemen. ja hihahoquote:Op zondag 8 december 2013 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou niet zo serieus reageren op mijn blijkbaar mislukte poging tot niet serieus zijn
En jij hebt beiden in je mond gehad?quote:Op zondag 8 december 2013 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
Want flips kan koken en heeft borsten
quote:Op zondag 8 december 2013 15:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En jij hebt beiden in je mond gehad?
fijn voor jequote:Op zondag 8 december 2013 15:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik kom telkens een klein beetje klaar van elke emo.gif die naar mij gericht is.
wat is je nummer?quote:Op zondag 8 december 2013 15:26 schreef Flippiee het volgende:
Jullie zijn grappig. Ik ben weg houdoe
nee blyf!!11!!!quote:Op zondag 8 december 2013 15:26 schreef Flippiee het volgende:
Jullie zijn grappig. Ik ben weg houdoe
Die zachte vanilla nasmaakquote:Op zondag 8 december 2013 15:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Heb de 'allure' daarvan nooit begrepen.
Ik heb daar echt niks meequote:Op zondag 8 december 2013 15:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
Kan niet wachten tot The Hobbit 2 uit is
Samequote:Op zondag 8 december 2013 15:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb niks met dat 3D gedoe.
quote:
Dit ja. Roep mij maar weer als ze een holodeck hebben ontwikkeld.quote:Op zondag 8 december 2013 15:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb niks met dat 3D gedoe.
Juh, ik had het idee dat ik scheel ging kijkenquote:Op zondag 8 december 2013 15:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Krijg je alleen maar oogaids van
Want nu game ik veel, maar soms ook weer tijden niet, en en en idkquote:
* Lt.Surge roept Rezania.quote:Op zondag 8 december 2013 15:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit ja. Roep mij maar weer als ze een holodeck hebben ontwikkeld.
Neen.quote:
Met holografie ja, dat komt bij lange na nog niet in de buurt van een holodeck.quote:Op zondag 8 december 2013 16:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen.Maar uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat ze bezig zijn
Ik probeer je alleen maar vrolijk te makenquote:Op zondag 8 december 2013 16:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met holografie ja, dat komt bij lange na nog niet in de buurt van een holodeck.
Vrolijkheid.quote:Op zondag 8 december 2013 16:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar vrolijk te maken
Ik heb 0quote:Op zondag 8 december 2013 16:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
Oh noes, ik heb nog maar 5 maanden abo
Nog nooit gespeeldquote:Op zondag 8 december 2013 16:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Dayum, The Last of Us, wat een mooi verhaal
zat gister een stuk mee te kijken bij iemand die het aan het spelen wasquote:Op zondag 8 december 2013 16:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Dayum, The Last of Us, wat een mooi verhaal
Topic openen. Hallo ik ben arm, geef mij abo plz.quote:
Uh, paar maanden geleden nog geld gestuurd naar een vrouwelijke user.quote:Op zondag 8 december 2013 16:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Topic openen. Hallo ik ben arm, geef mij abo plz.
Heb 'n ps3, al doe ik er echt helemaal niks meequote:Op zondag 8 december 2013 16:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Must play, als je een PS3 hebt iig.
En?!quote:Op zondag 8 december 2013 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zat gister een stuk mee te kijken bij iemand die het aan het spelen was
orly?quote:Op zondag 8 december 2013 16:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Uh, paar maanden geleden nog geld gestuurd naar een vrouwelijke user.
Ik geef er 50 voor.quote:Op zondag 8 december 2013 16:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Heb 'n ps3, al doe ik er echt helemaal niks mee!
Dat zeker!quote:
Haha, hoeveel heb je gedaan? En volgens mij heb je gelijk.quote:Op zondag 8 december 2013 16:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ONZ / Ik heb echt geld nodig
Smiley's gaan niet mee in splitquotes, of ligt het aan mij?
Je bent toch niet mijn schoonbroertje he?! o.óquote:Op zondag 8 december 2013 16:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, ik spaar ze. Heb de Playstation & Playstation 2 ook nog.
Heb 10 euro naar haar paypal gestuurd, als het goed is trouwen we in juni.quote:Op zondag 8 december 2013 16:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Haha, hoeveel heb je gedaan? En volgens mij heb je gelijk.
Jij bent getrouwd?quote:Op zondag 8 december 2013 16:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je bent toch niet mijn schoonbroertje he?! o.ó
Haha dayumquote:Op zondag 8 december 2013 16:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Heb 10 euro naar haar paypal gestuurd, als het goed is trouwen we in juni.
Staat wel in de planning jaquote:
Gefeliciteerd mattiequote:Op zondag 8 december 2013 16:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Haha dayumAltijd leuk, verhalen.
[..]
Staat wel in de planning ja
Dank, dank!quote:Op zondag 8 december 2013 16:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Gefeliciteerd mattie
Zomervakantie was FOK! leuker, of zo leek het.
Nu heb je ook niks te doen toch?quote:Op zondag 8 december 2013 16:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
Misschien omdat ik toen echt niks te doen had en er veel grappige topics voorbijkwamen.
Waren ook veel amusanter. Nu heb je alleen maar standaardtopics die me de keel uit komen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dank, dank!
Mjuh, volgens mij welToen vlogen de nieuwe topics je om de oren.
En altijd de zelfde TS mensenquote:Op zondag 8 december 2013 16:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waren ook veel amusanter. Nu heb je alleen maar standaardtopics die me de keel uit komen.
Dan moet je maar eens aan de slag gaanquote:Op zondag 8 december 2013 16:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Morgen moet ik een elektroferose uitvoeren, en ik moet nog uitzoeken hoe en wat
Klopt, er zou gewoon een limiet moeten komen op het aantal topics dat je in een dag kan openen.quote:
Mwaah, morgen half 2 beginnen. Kan het ook vannacht doen, als ik fok even afsluit.quote:Op zondag 8 december 2013 16:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens aan de slag gaan
Hoeveel?quote:Op zondag 8 december 2013 16:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Klopt, er zou gewoon een limiet moeten komen op het aantal topics dat je in een dag kan openen.
Druk druk druk... Krijg een bankstel van mijn ouders en was net samen met mijn vrouw ff de kamer aan het opmeten. Wat een gedoe op zondagquote:
Ah das wel een mooie tijd, en het za mij benieuwen of je op het kruisje kan drukkenquote:Op zondag 8 december 2013 16:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mwaah, morgen half 2 beginnen. Kan het ook vannacht doen, als ik fok even afsluit.
Balen !quote:Op zondag 8 december 2013 16:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Druk druk druk... Krijg een bankstel van mijn ouders en was net samen met mijn vrouw ff de kamer aan het opmeten. Wat een gedoe op zondag
Vast wel, 00:00-01:30 is onderhand huiswerkuurtje gewordenquote:Op zondag 8 december 2013 16:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah das wel een mooie tijd, en het za mij benieuwen of je op het kruisje kan drukken
Klopt, jammer dat het allemaal zo snel moet. Maar goed, het is een mooie bank en die willen we natuurlijk niet zomaar aan ons voorbij laten gaan.quote:
Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 8 december 2013 16:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
5, lijkt me meer dan voldoende.
quote:
Ik moest grinniken omdat Rabobankquote:Op zondag 8 december 2013 16:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, jammer dat het allemaal zo snel moet. Maar goed, het is een mooie bank en die willen we natuurlijk niet zomaar aan ons voorbij laten gaan.
Het is allemaal de schuld van...quote:Op zondag 8 december 2013 16:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik moest grinniken omdat Rabobank![]()
.
quote:Op zondag 8 december 2013 16:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik moest grinniken omdat Rabobank![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |