quote:Op zondag 8 december 2013 01:42 schreef LompeHork het volgende:
Rez, steek een dildo in je krappe ster en ga slapen man, tering
Spring een slot in.quote:Op zondag 8 december 2013 01:44 schreef LompeHork het volgende:
Of huil jezelf in foetushouding in de badkamer in slaap ofzo, Jezus Christ.
quote:Op zondag 8 december 2013 01:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Grindr is denk ik een betere optie.
Iedereen die geen grote gespierde neger met een lul van 30cm is is razisch.quote:
Ticket naar Afrika een optie?quote:
Dat kan die gast wel gebruiken inderdaad. Moet toegeven dat ik zelf ook niet veel vet op de ribben hebquote:
Nee.quote:Op zondag 8 december 2013 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ticket naar Afrika een optie?
Weet ik.quote:Op zondag 8 december 2013 01:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat kan die gast wel gebruiken inderdaad. Moet toegeven dat ik zelf ook niet veel vet op de ribben heb
E#erst fappen.quote:Op zondag 8 december 2013 01:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga slapen man.
[..]
Trusten bro, ik ga mee
Het probleem is dat zoveel kan vreten als ik wil, ik blijf altijd rond het zelfde gewicht hangenquote:
Dat een probleem noemen.quote:Op zondag 8 december 2013 01:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Het probleem is dat zoveel kan vreten als ik wil, ik blijf altijd rond het zelfde gewicht hangen
Ik ben momenteel rond de 75. Ik zou graag wel naar de 80 willen omdat het me een iets normaler gewicht lijkt.quote:
Ligt aan de lengte wel.quote:Op zondag 8 december 2013 01:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben momenteel rond de 75. Ik zou graag wel naar de 80 willen omdat het me een iets normaler gewicht lijkt.
Dude, niks mis met je lichaam.quote:Op zondag 8 december 2013 01:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben momenteel rond de 75. Ik zou graag wel naar de 80 willen omdat het me een iets normaler gewicht lijkt.
Dankjequote:Op zondag 8 december 2013 01:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, niks mis met je lichaam.Ik streef juist naar 75.
Ligt eraan wat voor werk. Heb je tractorbanden moeten verplaatsen?quote:Op zondag 8 december 2013 02:13 schreef d4v1d het volgende:
Spierpijn in mn benen vam 5 uurtjes werken![]()
![]()
____
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |