Vast niet, en de volgende 20 ook niet. Totdat er wel weer een keer iets fout gaat en we het hadden moeten verbieden.quote:Op zondag 8 december 2013 01:07 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Why? Ik ben heus geen sneue scammer o.i.d.
quote:Op zondag 8 december 2013 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, blijkbaar zijn er veel mensen die helemaal gestoord worden door de daling van de Bitcoin. Ik doe er zelf nog aardig luchtig over tbh. Het komt vanzelf goed.
Een ander misschien wel.quote:Op zondag 8 december 2013 01:07 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Why? Ik ben heus geen sneue scammer o.i.d.
Ook benieuwd, heb het ook niet meer helemaal mee gekregen. Deze SC gaat wat snel soms.quote:Op zondag 8 december 2013 01:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Heeft iedereen nou z'n geld terug van die vorige pipo? Heb de ontknoping gemist.
En als ik je nou gewoon eerst 2.5 LTC overmaak, wil je me dan 125 WDC sturen?quote:Op zondag 8 december 2013 01:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een ander misschien wel.
Trade alleen via betrouwbare exchanges of escrows.
Tuurlijkquote:Op zondag 8 december 2013 01:12 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
En als ik je nou gewoon eerst 2.5 LTC overmaak, wil je me dan 125 WDC sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zondag 8 december 2013 01:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Heeft iedereen nou z'n geld terug van die vorige pipo? Heb de ontknoping gemist.
quote:Op zondag 8 december 2013 01:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
TuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij kon minen toch, waarom mine je ze niet?quote:
Lees hier even een paar topics van en je bent genezenquote:
Ben ik al week mee bezig, maar mijn huidige hashrate is niet je van het.quote:Op zondag 8 december 2013 01:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jij kon minen toch, waarom mine je ze niet?
Oh 18e maarquote:Op zondag 8 december 2013 01:15 schreef Maxbet het volgende:
Heul dn dag top 100 trouwens weer bevolkt door deze SC. Stelletje levenslozen
GC / Dagcijfers #229
En op Bitcointalk zijn er zoveel waarschuwingen en opties voor escrowquote:Op zondag 8 december 2013 01:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lees hier even een paar topics van en je bent genezen
https://bitcointalk.org/index.php?board=83.0
Shit ik sta er ook in. 49quote:Op zondag 8 december 2013 01:15 schreef Maxbet het volgende:
GC / Dagcijfers #229
Nouja, ik vind het al stoer dat je het doet ik wil het ook kunnen.quote:Op zondag 8 december 2013 01:16 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Ben ik al week mee bezig, maar mijn huidige hashrate is niet je van het.
Over een paar weken een nieuwe pc..
je staat zelfs het hoogstquote:Op zondag 8 december 2013 01:15 schreef Maxbet het volgende:
GC / Dagcijfers #229
Jammer, het was altijd top daar.quote:Op zondag 8 december 2013 01:17 schreef KoninginMaxima het volgende:
Mag Cryptsy a.u.b. dood? Alvast bedankt!
quote:Op zondag 8 december 2013 01:19 schreef Scorpie het volgende:
Ik hoop echt dat we de 500 ingaan morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |