Jij kon minen toch, waarom mine je ze niet?quote:
Lees hier even een paar topics van en je bent genezenquote:
Ben ik al week mee bezig, maar mijn huidige hashrate is niet je van het.quote:Op zondag 8 december 2013 01:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jij kon minen toch, waarom mine je ze niet?
Oh 18e maarquote:Op zondag 8 december 2013 01:15 schreef Maxbet het volgende:
Heul dn dag top 100 trouwens weer bevolkt door deze SC. Stelletje levenslozen
GC / Dagcijfers #229
En op Bitcointalk zijn er zoveel waarschuwingen en opties voor escrowquote:Op zondag 8 december 2013 01:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lees hier even een paar topics van en je bent genezen
https://bitcointalk.org/index.php?board=83.0
Shit ik sta er ook in. 49quote:Op zondag 8 december 2013 01:15 schreef Maxbet het volgende:
GC / Dagcijfers #229
Nouja, ik vind het al stoer dat je het doet ik wil het ook kunnen.quote:Op zondag 8 december 2013 01:16 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Ben ik al week mee bezig, maar mijn huidige hashrate is niet je van het.
Over een paar weken een nieuwe pc..
je staat zelfs het hoogstquote:Op zondag 8 december 2013 01:15 schreef Maxbet het volgende:
GC / Dagcijfers #229
Jammer, het was altijd top daar.quote:Op zondag 8 december 2013 01:17 schreef KoninginMaxima het volgende:
Mag Cryptsy a.u.b. dood? Alvast bedankt!
quote:Op zondag 8 december 2013 01:19 schreef Scorpie het volgende:
Ik hoop echt dat we de 500 ingaan morgen.
Ik heb m'n bed verkocht en de opgebrachte 450 euro in BTC gestopt. Echt fantastisch.quote:Op zondag 8 december 2013 01:20 schreef KoninginMaxima het volgende:
Ik ga voor de verandering maar eens slapen, gewoon, omdat ik toch een bed heb...
Wat vond je vriendin daar vanquote:Op zondag 8 december 2013 01:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb m'n bed verkocht en de opgebrachte 450 euro in BTC gestopt. Echt fantastisch.
Ik hoop dat ie morgen/vanacht nog iets verder gaat dalen, morgenmiddag wat kopen en na het weekend to the moooooonquote:Op zondag 8 december 2013 01:19 schreef Scorpie het volgende:
Ik hoop echt dat we de 500 ingaan morgen.
In de keuken heb ik normaal toch al geen bed staan.quote:Op zondag 8 december 2013 01:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat vond je vriendin daar van
Veel users zijn wel betrouwbaar imo.quote:Op zondag 8 december 2013 01:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mooi, en laten we dat nou gewoon als een les gebruiken en hier niet traden.
quote:Op zondag 8 december 2013 01:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
In de keuken heb ik normaal toch al geen bed staan.
Ik zal dit even uitprinten en naar haar opsturenquote:Op zondag 8 december 2013 01:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 december 2013 01:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Klopt, en nogmaals het gaat ook niet om de bekende users zeg maar. Maar we kunnen ook niet zeggen dat alleen de vaste gasten uit de slowchat met elkaar kunnen traden en de rest niet.quote:Op zondag 8 december 2013 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Veel users zijn wel betrouwbaar imo.
Slapen op je aanrechtbladquote:Op zondag 8 december 2013 01:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Snitches get stitches jwtquote:Op zondag 8 december 2013 01:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zal dit even uitprinten en naar haar opsturen
Absoluut.quote:Op zondag 8 december 2013 01:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Klopt, en nogmaals het gaat ook niet om de bekende users zeg maar. Maar we kunnen ook niet zeggen dat alleen de vaste gasten uit de slowchat met elkaar kunnen traden en de rest niet.
Laten we het gewoon helemaal niet doen, en als de exchanges echt zo ontzetten kut zijn moeten jullie er misschien aan gaan denken om een eigen exchange op te zetten.
Zelfs een vaste user kan morgen beslissen dat hij of zij nooit meer inlogt. Ik vind het nogal gewaagd om iemand die je nog nooit gezien hebt zodanig te vertrouwen. Doe je ook niet met iemand die je gewoon op straat ziet of iemand waar je in de supermarkt wel eens een praatje mee maakt lijkt me.quote:Op zondag 8 december 2013 01:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Klopt, en nogmaals het gaat ook niet om de bekende users zeg maar. Maar we kunnen ook niet zeggen dat alleen de vaste gasten uit de slowchat met elkaar kunnen traden en de rest niet.
Laten we het gewoon helemaal niet doen, en als de exchanges echt zo ontzetten kut zijn moeten jullie er misschien aan gaan denken om een eigen exchange op te zetten.
quote:Op zondag 8 december 2013 01:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zal dit even uitprinten en naar haar opsturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |