Heb ik ook gedaan, maar door het traden heb ik bijna geen verlies geleden.quote:
wdc?quote:Op zondag 8 december 2013 00:42 schreef NeeOfTochJA het volgende:
wdc stijgt gewoon lekker. strax lancering in china.
Ik ben niet zo happig op verkopen met verliesquote:Op zondag 8 december 2013 00:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar door het traden heb ik bijna geen verlies geleden.
Heb gister 0.5 BTC gekocht voor 346 euro, daarna storte het helemaal in maar heb nu 0.6093 BTC.
Jah was tijdens de dip, had op Bitonic gekocht voor die prijs (was toen onder de btc-e prijs). Had niet verwacht dat het zo snel zou instorten en voordat ik het naar BTC-e had gestuurd was de markt al gecollapsed.quote:Op zondag 8 december 2013 00:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben niet zo happig op verkopen met verlies
Dat hangt van verschillende factoren af. Toevallig speelt China nu een grote rol en dan zit je nou eenmaal met tijdsverschil.quote:Op zondag 8 december 2013 00:41 schreef richolio het volgende:
Zal het morgen weer zo hard kelderen? Is dat meestal in de nacht of ook overdag? 's nachts slaap ik hoor, beter van niet dus
Reken daar maar niet opquote:Op zondag 8 december 2013 00:47 schreef richolio het volgende:
Ik hoop dat LTC binnen deze twee weken nog naar de 50 gaat.
Hoezo niet? Ik reken er ook niet op, ik hoop het welquote:
Enigszins rustig nu wel.quote:Op zondag 8 december 2013 00:49 schreef Maxbet het volgende:
Mogguh, staat er nog ergens iets in brand waar ik even naar moet kijken ofzo?
de koersquote:Op zondag 8 december 2013 00:49 schreef Maxbet het volgende:
Mogguh, staat er nog ergens iets in brand waar ik even naar moet kijken ofzo?
Nouja, dat haalde het laatst toen het goed ging al niet en er valt straks eerst heel wat te herstellen denk je niet.quote:Op zondag 8 december 2013 00:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik reken er ook niet op, ik hoop het welHet is niet zeldzaam ofzo dat dat gebeurd
Wat ben jij voor supermens dat je geen slaap nodig hebt?quote:Op zondag 8 december 2013 00:49 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Sociaal leven hebbenGa 24/7 traden man!
Maar hoop op dikke pump maandag
Nee joh.quote:Op zondag 8 december 2013 00:20 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Verwacht je niet dat ie op deze prijs morgen blijft hangen?
Denk t wel ja, maar dat gebeurd ook niet in een paar dagen. Wellicht over een week.quote:Op zondag 8 december 2013 00:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nouja, dat haalde het laatst toen het goed ging al niet en er valt straks eerst heel wat te herstellen denk je niet.
Was deze man niet gisteren of eergisteren doodgegaan?quote:Op zondag 8 december 2013 00:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Denk t wel ja, maar dat gebeurd ook niet in een paar dagen. Wellicht over een week.
[ afbeelding ]
Ja, ene Mandela ofzo. Kende m verder niet.quote:Op zondag 8 december 2013 00:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Was deze man niet gisteren of eergisteren doodgegaan?
Rip.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Een mens die te hoog ingekocht heeft en nu ongeduldig wacht totdat het weekend voorbij is.quote:Op zondag 8 december 2013 00:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ben jij voor supermens dat je geen slaap nodig hebt?
FYLquote:Op zondag 8 december 2013 00:53 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Een mens die te hoog ingekocht heeft en nu ongeduldig wacht totdat het weekend voorbij is.
Wat een kutleven
Ik voel je. Mijn leven is niet meer als het is geweest. Het is coins, coins en nog meer coins. Waar is mijn leven? Mijn vrienden hebben het al er over gehad, het kwam zelfs tot een interventie. Het is een soort verslaving. Als ik niet achter de computer zit, de koers te checken, zit ik trillend te kaakschaatsen en te wachten tot ik het kan.. Eindelijk weer die lekkere grafieken zie. Het is ERG. Ik weet het. Maar wat dan!? Wat moet ik dan doen. Professionele hulp? Dat kost me te veel. En nu ik laag ingekocht heb, kan ik niets anders meer dan uren naar mijn beeldscherm te zitten kijken. Wat man. Wat moet ik doen..quote:Op zondag 8 december 2013 00:53 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Een mens die te hoog ingekocht heeft en nu ongeduldig wacht totdat het weekend voorbij is.
Wat een kutleven
RIP in peace aan de nabestaandenquote:Op zondag 8 december 2013 00:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Denk t wel ja, maar dat gebeurd ook niet in een paar dagen. Wellicht over een week.
[ afbeelding ]
Mooi gesproken.quote:Op zondag 8 december 2013 00:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik voel je. Mijn leven is niet meer als het is geweest. Het is coins, coins en nog meer coins. Waar is mijn leven? Mijn vrienden hebben het al er over gehad, het kwam zelfs tot een interventie. Het is een soort verslaving. Als ik niet achter de computer zit, de koers te checken, zit ik trillend te kaakschaatsen en te wachten tot ik het kan.. Eindelijk weer die lekkere grafieken zie. Het is ERG. Ik weet het. Maar wat dan!? Wat moet ik dan doen. Professionele hulp? Dat kost me te veel. En nu ik laag ingekocht heb, kan ik niets anders meer dan uren naar mijn beeldscherm te zitten kijken. Wat man. Wat moet ik doen..
quote:Op zondag 8 december 2013 00:58 schreef Solidberg het volgende:
We hebben een R&P afdeling in BIT nodig 'Hoe ermee omgaan als ie niet meer omhoog wil'?
Dan gaat de FP van FOK! een nieuwsbericht daarover plaatsenquote:Op zondag 8 december 2013 00:58 schreef Solidberg het volgende:
We hebben een R&P afdeling in BIT nodig 'Hoe ermee omgaan als ie niet meer omhoog wil'?
Heej Hork, je leest meequote:Op zondag 8 december 2013 01:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan gaat de FP van FOK! een nieuwsbericht daarover plaatsen
quote:Op zondag 8 december 2013 00:58 schreef Solidberg het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2013 01:02 schreef QuadrupleU het volgende:
Zou het niet goed verdienen nu om statistiek-therapeut te worden?
Mensen van hun bitcoingok verslaving afhelpen
We ontmoedigen het om via het forum coins te kopen/verkopen/ruilen.quote:Op zondag 8 december 2013 01:05 schreef KoninginMaxima het volgende:
Is er iemand die mij 250 WDC kan zenden.
Ik stuur je er direct 2.5 LTC voor terug, ik wilde dit doen via Cryptsy maar die hebben momenteel problemen met deposits...
Why? Ik ben heus geen sneue scammer o.i.d.quote:Op zondag 8 december 2013 01:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
We ontmoedigen het om via het forum coins te kopen/verkopen/ruilen.
Daarnaast is de marktprijs de helft van wat hij vraagtquote:Op zondag 8 december 2013 01:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
We ontmoedigen het om via het forum coins te kopen/verkopen/ruilen.
Ik heb me vergist idd, 125 wdc bedoelde ik.quote:Op zondag 8 december 2013 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarnaast is de marktprijs de helft van wat hij vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |