Zet het in je Signature.quote:Op zondag 8 december 2013 00:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Regel een, chuck handelt in euro's
Voordat het zo daalde? Toen was ppc ook al drama hierquote:Op zondag 8 december 2013 00:31 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Dat was voor die ellende.
Die NMCs zijn wel erg stabiel overigens, zit daar reden achter?
Dat heeft toch niks met voorspellingen te maken, kan toch zijn dat bij NMC iets ingebouwd zit waardoor die minder stijgt/daaltquote:Op zondag 8 december 2013 00:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Voordat het zo daalde? Toen was ppc ook al drama hieroh en:
Ik kijk even in mijn glazen bol
Jaja, was meer van hoe moeten wij dat weten. Maar ik weet het niet, hij is ook wel gedaald hoor. Hij zat eerst een beetje rond de 8 of 9.quote:Op zondag 8 december 2013 00:33 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met voorspellingen te maken, kan toch zijn dat bij NMC iets ingebouwd zit waardoor die minder stijgt/daalt
Ga nou niet in een SC editten
In sport kom ik nooitquote:Op zondag 8 december 2013 00:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1502 Sport
1496 De Elementen: Onstuimige Aarde
1168 General Chat
Ok, met zo'n klein verschil geef ik je het voordeel van een twijfel.
Kan nog komen tot waar ik de opslaglocatie moet kiezen en op download druk. Dan krijgt elke file een melding dat ie niet gedownload kan worden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:37 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Huh, wat voor fout ofzo krijg je dan?
10$ = instortenquote:Op zondag 8 december 2013 00:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Zoals ik zei, bulltrap, het stort alweer in.
Had verkocht op 715, 3 minuten geleden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, toch niet
wanneer sellen?quote:Op zondag 8 december 2013 00:37 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Had verkocht op 715, 3 minuten geleden.
Vanmorgen 11pas ? Nee hoor. Snachts rond een uurtje of 3 kelderde alles.quote:Op zondag 8 december 2013 00:37 schreef QuadrupleU het volgende:
het is lastig te bepalen om nu te kopen, alles daalde vanmorgen om 11 pas
En vorig weekend was zaterdagnacht ook al stabiel.
Denk dat ik een heel lage buy zet en slapen ha
Aight! Doe voorzichtig!quote:Op zondag 8 december 2013 00:38 schreef snoek1 het volgende:
voor Hr Kuik, btc zijn van Crypsy bijgeschreven naar btc-e gelukt dus
Toen begon het, het dieptepunt was vanmorgenquote:Op zondag 8 december 2013 00:38 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Vanmorgen 11pas ? Nee hoor. Snachts rond een uurtje of 3 kelderde alles.
Was 3 week geleden ofzo nog hoog ;')quote:Op zondag 8 december 2013 00:39 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Toen begon het, het dieptepunt was vanmorgen
LTC op 18, PPC op 2.6
Haha ja maar dan moet je niet zeggen dat het vanmorgen pas daaldequote:Op zondag 8 december 2013 00:39 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Toen begon het, het dieptepunt was vanmorgen
LTC op 18, PPC op 2.6
quote:Op zondag 8 december 2013 00:37 schreef Solidberg het volgende:
Buy op 705 gedaanAu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |