tjauwquote:Op zondag 8 december 2013 00:25 schreef TimKuik het volgende:
Ik ben naar de kroeg jongens, ik zie het wel weer over een paar uur
Bulltrapquote:Op zondag 8 december 2013 00:27 schreef TimKuik het volgende:
Oh wacht! We gaan omhoog! Ik blijf nog ff 5 min!
Moon komt er aan zie ik!
er handelt bijna niemand in btc met euro. zeker heel rustig daar?quote:Op zondag 8 december 2013 00:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Euro, we betalen toch hier voor een brood ook met euro's
Dat dacht jijquote:Op zondag 8 december 2013 00:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
er handelt bijna niemand in btc met euro. zeker heel rustig daar?
quote:
Waarom deed je dat, heb je niet gezien wat voor ellende iedereen hier mee maakte?quote:Op zondag 8 december 2013 00:29 schreef Solidberg het volgende:
Ik zit in PPC , 10 stuks gekocht op 5,4$
1502 Sportquote:
Dat klopt, maar is irritant als mensen niet weten over welke currency je het hebt.quote:Op zondag 8 december 2013 00:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Maakt geen kloten uit als je handelt in dollar of euro, koers past zich bij beide gelijk aan
Was jij niet naar de kroegquote:Op zondag 8 december 2013 00:30 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat klopt, maar is irritant als mensen niet weten over welke currency je het hebt.
Dat was voor die ellendequote:Op zondag 8 december 2013 00:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waarom deed je dat, heb je niet gezien wat voor ellende iedereen hier mee maakte?
Jawel maar zag plots alle charts op mijn beeldscherm verspringen dus ik besloot nog ff te blijven.quote:
Regel een, chuck handelt in euro'squote:Op zondag 8 december 2013 00:30 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat klopt, maar is irritant als mensen niet weten over welke currency je het hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |