SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Al wat uitbetaald?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik heb wel wat sterkers nodig voor de nacht. Liefhebbers voor gemeente pils?
Ja hier!quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Wtf man nog steedsquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Nee, de order zweeft in het niets....
Voor jou een dubbelequote:Op zaterdag 7 december 2013 23:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja hier!
(had je al een opzetje?)
Whehequote:Op zaterdag 7 december 2013 23:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Voor jou een dubbele![]()
werkelijk geen idee hoe ik moet beginnen![]()
vanaf multibit? Wellicht een reset van de blockchain. Schijnt een bug rond tr zwerven.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Nee, de order zweeft in het niets....
Niks, vandaag niet extreem veel tijd gehad btw. Moest werken (alweer op zaterdagquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe
Je hebt al wel iets van tekst? Anders ga ik met MPG even aan de haal morgen.
Als je toch loopt...quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Dauymn boyquote:
Ik gebruik inderdaad multibitquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:51 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
vanaf multibit? Wellicht een reset van de blockchain. Schijnt een bug rond tr zwerven.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
De order is niet bevestigt, en de coins komen niet terug....
Dat jaquote:
Waar heb je de afgelopen dagen gezeten?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:53 schreef d4v1d het volgende:
Is er iets gebeurd(uitspraak door grote bank, rechter o.id.?) dat btc opeens zo laag staat of is het zomaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker voor nu..
Slobber whisky.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ik heb nu dezequote:Op zaterdag 7 december 2013 23:53 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker voor nu..
Slobber whisky.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Ik houd btc niet continue in de gatenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waar heb je de afgelopen dagen gezeten?
over hoeveel coins gaat het?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
T. t.t.t. waarom nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik houd btc niet continue in de gaten
Klinkt als Cryptsy.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
quote:
Wat. Kennen jullie dat afkeurende geluidje met je mond niet? Zo van t.t.t.t. of (tut tut tut tut , maar dat staat zo stom als je het schrijft )quote:
Hoe moet ik dat daar uit halen danquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Wat. Kennen jullie dat afkeurende geluidje met je mond niet? Zo van t.t.t.t. of (tut tut tut tut , maar dat staat zo stom als je het schrijft )
Gewoon herkennenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat daar uit halen dan
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zal t t t t t onthouden voor volgende keer
Jawel het wordt daar nu langzaam aan ochtendquote:
Maar mn sellorder moet eerst nog aangetiktquote:Op zondag 8 december 2013 00:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jawel het wordt daar nu langzaam aan ochtend
In de woorden van Mortaxx: Ik heb geoordeeld, daar zul je het maar mee moeten doen.quote:Op zondag 8 december 2013 00:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar mn sellorder moet eerst nog aangetikt
Dacht dat dat de rijdende rechter was...quote:Op zondag 8 december 2013 00:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
In de woorden van Mortaxx: Ik heb geoordeeld, daar zul je het maar mee moeten doen.
Ik studeer rechten dus dat is prima.quote:Op zondag 8 december 2013 00:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dacht dat dat de rijdende rechter was...
Heb je ook zo'n leuk hoedje als rechtspreekt?quote:Op zondag 8 december 2013 00:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik studeer rechten dus dat is prima.
Dat mag ik nog niet. Ik wacht nog steeds vol spanning op de dag dat ik een toga aan mag.quote:Op zondag 8 december 2013 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n leuk hoedje als rechtspreekt?
Mocht het ver genoeg komen, zorg maar eens voor fatsoenlijke straffen danquote:Op zondag 8 december 2013 00:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat mag ik nog niet. Ik wacht nog steeds vol spanning op de dag dat ik een toga aan mag.
Komt goedquote:Op zondag 8 december 2013 00:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mocht het ver genoeg komen, zorg maar eens voor fatsoenlijke straffen dan
Als de eis 3 weken schoffelen is, gewoon 4 jaar vastzetten hoppa. Moet je eens zien hoe snel je salaris stijgt.quote:
Jazeker wel, als je rechter bent in de Hoge Raad. Baanbrekende arresten die dwars tegen geldende wetgeving en op dat moment geldende opvattingen in gaan en die daarna door de formele wetgever worden overgenomen.quote:
Dat dat rechtenstudenten altijd van die realistische mensen warenquote:Op zondag 8 december 2013 00:17 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jazeker wel, als je rechter bent in de Hoge Raad. Baanbrekende arresten die dwars tegen geldende wetgeving in gaan en die daarna door de formele wetgever worden overgenomen.
quote:Op zondag 8 december 2013 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat dat rechtenstudenten altijd van die realistische mensen waren
quote:Dit arrest is een ommekeer geweest voor de manier waarop de Hoge Raad onrechtmatigedaadszaken behandelde, maar ook meer algemeen, hoe hij omging met interpretatie van wetten in civiele zaken. De jurisprudentie die in dit arrest werd gevormd, is intussen gecodificeerd in artikel 6:162 BW.
Verwacht je niet dat ie op deze prijs morgen blijft hangen?quote:Op zondag 8 december 2013 00:20 schreef Scorpie het volgende:
Effe lekker wachten tot morgen en dan goedkoop BTC oppikken
Ja dat weet ik wel, maar niet iedere rechtenstudent komt in de Hoge Raad terechtquote:Op zondag 8 december 2013 00:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Ik maak geen grapje. Het gebeurt met regelmaat. Mooi voorbeeldje is Lindebaum/Cohen.
[..]
Nee natuurlijk niet, maar je mag best ambitieus zijn en dat ben ikquote:Op zondag 8 december 2013 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar niet iedere rechtenstudent komt in de Hoge Raad terecht
Hangt af van Chinaquote:Op zondag 8 december 2013 00:20 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Verwacht je niet dat ie op deze prijs morgen blijft hangen?
quote:The United States dollar, a real-life currency created by a group of revolutionaries after overthrowing the local authorities in North America, has almost doubled in value over the last 24 hours.
The currency, that has recently gained widespread adoption, with even sovereign nations choosing to use it, soared to a value that had not been seen since the end of November.
Amidst noticable turbulences on the world’s biggest forex markets in Japan, Slovenia and Shanghai, the United States dollar reached the price it last had on November 25th, 2013.
The buck, as some enthusiasts colloquially refer to it, remains highly controversial. Opponents cite fundamental flaws, allowing the money to be created in essentially unlimited amounts. The currency is often used for criminal activities, and is completely anonymous.
This is not the first time the currency has seen a fast rise in value. On April 10th this year, it rose over 60% in a single day. However, the fast rises are dangerously deceiving: after each such gain, the currency slowly devalued each time, in what can be described a slow-motion crash.
Experts are advising against any kind of long-term investment in the United States dollar, as the currency has been losing value for 227 years in a row.
Nog meer slecht nieuws of juist de lak van een pump door de Chinezen als hun banken weer open zijn?quote:
Nou vooruit, dat magquote:Op zondag 8 december 2013 00:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar je mag best ambitieus zijn en dat ben ik.
Chuck dealt in EURquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |