Waar heb je de afgelopen dagen gezeten?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:53 schreef d4v1d het volgende:
Is er iets gebeurd(uitspraak door grote bank, rechter o.id.?) dat btc opeens zo laag staat of is het zomaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker voor nu..
Slobber whisky.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ik heb nu dezequote:Op zaterdag 7 december 2013 23:53 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker voor nu..
Slobber whisky.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Ik houd btc niet continue in de gatenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waar heb je de afgelopen dagen gezeten?
over hoeveel coins gaat het?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
De order is niet bevestigt, en de coins komen niet terug....
T. t.t.t. waarom nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik houd btc niet continue in de gaten
Klinkt als Cryptsy.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
De order is niet bevestigt, en de coins komen niet terug....
quote:
Wat. Kennen jullie dat afkeurende geluidje met je mond niet? Zo van t.t.t.t. of (tut tut tut tut , maar dat staat zo stom als je het schrijft )quote:
Hoe moet ik dat daar uit halen danquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Wat. Kennen jullie dat afkeurende geluidje met je mond niet? Zo van t.t.t.t. of (tut tut tut tut , maar dat staat zo stom als je het schrijft )
Gewoon herkennenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat daar uit halen dan
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zal t t t t t onthouden voor volgende keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |