Jawel het wordt daar nu langzaam aan ochtendquote:
Maar mn sellorder moet eerst nog aangetiktquote:Op zondag 8 december 2013 00:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jawel het wordt daar nu langzaam aan ochtend
In de woorden van Mortaxx: Ik heb geoordeeld, daar zul je het maar mee moeten doen.quote:Op zondag 8 december 2013 00:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar mn sellorder moet eerst nog aangetikt
Dacht dat dat de rijdende rechter was...quote:Op zondag 8 december 2013 00:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
In de woorden van Mortaxx: Ik heb geoordeeld, daar zul je het maar mee moeten doen.
Ik studeer rechten dus dat is prima.quote:Op zondag 8 december 2013 00:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dacht dat dat de rijdende rechter was...
Heb je ook zo'n leuk hoedje als rechtspreekt?quote:Op zondag 8 december 2013 00:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik studeer rechten dus dat is prima.
Dat mag ik nog niet. Ik wacht nog steeds vol spanning op de dag dat ik een toga aan mag.quote:Op zondag 8 december 2013 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n leuk hoedje als rechtspreekt?
Mocht het ver genoeg komen, zorg maar eens voor fatsoenlijke straffen danquote:Op zondag 8 december 2013 00:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat mag ik nog niet. Ik wacht nog steeds vol spanning op de dag dat ik een toga aan mag.
Komt goedquote:Op zondag 8 december 2013 00:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mocht het ver genoeg komen, zorg maar eens voor fatsoenlijke straffen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |