SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks tegen sissequote:Op zaterdag 7 december 2013 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je kleine teen stoot aan een bureaupoot
Precies, doe dat volgende week, dan is Vitesse tenminste gewoon koploper.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:20 schreef CaptainCookie het volgende:
HoerenPSV waarom deze wedstrijd ineens deze inzet
quote:
Ziehier mijn argument.quote:
Ja leuk die maakte ik net al, helaas man.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:22 schreef Wiebeldak het volgende:
De doelpunten zijn maar schaars is deze wedstrijd.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies, doe dat volgende week, dan is Vitesse tenminste gewoon koploper.
Ik kan niet alles volgen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja leuk die maakte ik net al, helaas man.
Ik had laatst een stijve piemel van Amersfoort tot Arnhem.quote:
Daar weet ik niks van, maar zo te zien heb jij er wel ervaring meequote:Op zaterdag 7 december 2013 21:22 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Alsof je daley zomaar omhoogkrijgt
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 21:22:28#PSV speelt met het hart en verdient een goal. Kansen benutten hoort ook bij voetbal. reageer retweet
Vitesse komt toch ook nog niet ver.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
2 aardige kansen de rest is met veel energie aanrommelen als kippen zonder kop
Bedankt Rik, voor deze open deur.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 21:22:28#PSV speelt met het hart en verdient een goal. Kansen benutten hoort ook bij voetbal. reageer retweet
Dat kan op een tegeltje.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
Zou die man PSV-supporter zijn?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
Zijn conclusie is opvallend vernieuwend.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vitesse komt toch ook nog niet ver.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal wel gebeuren, bij de rust 0-1
Nee joh, die moet zo lang mogelijk blijven.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
#EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU
Als ik zoiets typ gebeurt het altijd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vitesse komt toch ook nog niet ver.
Lolquote:
Dwijlnaldum?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
Die 2 gangsters denken van Yes we worden gemist.
quote:
Niet iedere club maakt Ajax-goals.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:25 schreef TheSolution het volgende:
Goal kon niet uitblijven natuurlijk, PSV zal wat water bij de wijnaldum moeten doen
Hmm ik zou bijna hopen dat PSV wint dan.quote:
En Schone.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV mist spelers als Piazon en Klaassen.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV mist spelers als Ronaldo en Messi.
Vitesse stuurt ze zo het Bos in.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV is de weg kwijt.
Een tikje en ze storten in als een kaartenhuis.
Velthuizen; Leerdam, Van Aanholt, van der Heijden; Piazon; Havenaar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm ik zou bijna hopen dat PSV wint dan.
Haha bijna, maar zo belangrijk vind ik de manager nu ook weer niet.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:26 schreef Pascalus het volgende:
Piazon voelt zich als een Memphis in het water.
Deze grap slaat nergens op maar ik maak 'm toch even.
JR-Style-93 vind dit leuk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:26 schreef Pascalus het volgende:
Piazon voelt zich als een Memphis in het water.
Deze grap slaat nergens op maar ik maak 'm toch even.
Ik maar 1, Piazon.quote:
Het debuut van Bruma en Rekik in De Kuipquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:27 schreef HulkHeld het volgende:
Lekker verdedigd Rekik whahahhaa. Mooi dat we jou niet bij Feyenoord hebben spelen, hyena
Ik alleen Velthuizen en Piazon. Voor de rest geloof ik het wel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Velthuizen; Leerdam, Van Aanholt, van der Heijden; Piazon; Havenaar.
Ik vergat een -z.quote:
Alles wat ik in deze wedstrijd pak is mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik alleen Velthuizen en Piazon. Voor de rest geloof ik het wel.
Belangrijker is dat Vitesse geen plaatsen zakt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Kan PSV dit weekend nog wat plaatsen zakken?
Als Roda wint van Heraclesquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Roda kan er overheen als ze winnen van Heracles.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Hmm dat kan. Ik heb er nu 2 Ajacieden in, alleen Duarte raakte geblesseerdquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles wat ik in deze wedstrijd pak is mooi meegenomen.
Tot de winterstop bouw ik een mooi Vitesse-elftalletje denk ik. Even afwachten wat de schorsing voor Havenaar wordt.
Nee, als je niet scoort, win je nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Viestesse onterecht voor.
Gras is groen.
Hiljemark van Bommel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:29 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Dan is de totale chaos niet ver meer
Live betten staan ze nog op 1.77quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
PSV is ook gelijk helemaal nergens meer. Vitesse gaat dit makkelijk winnen.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm dat kan. Ik heb er nu 2 Ajacieden in, alleen Duarte raakte geblesseerd. En voor de rest nog geen geld om Kolder eruit te gooien.
Ze hebben de C-jeugd van Feyenoord in de verdedigingquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
Het is geen pech want het overkomt PSV veel te vaak maar het is wel vervelend, speel je opzich goed.. vol strijd en krijg je hem zo uit het niets tegen, dan gaan de koppies weer hangen
Nee die moeten ook degraderen danquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:31 schreef TLC het volgende:
Als PSV degradeert, mag Jong PSV dan wel promoveren ?
Probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
PSV is ook gelijk helemaal nergens meer. Vitesse gaat dit makkelijk winnen.
Jij zet alles op Vitesse meteen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Promes <> Pröpper
Donald <> Vejinovic
Knotsgekke potquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je denkt dat het niets meer wordt..
Die kool kost je een hoop puntenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Promes <> Pröpper
Donald <> Vejinovic
quote:
Dat tegendoelpuntje scheelt je al 17 punten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Promes <> Pröpper
Donald <> Vejinovic
Vitesse wint alsnogquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die kool kost je een hoop punten
Geen idee, zeg het maar jongensquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:34 schreef Zorro het volgende:
Die overtreding van Havenaar gaan we dit weekend nog vaak zien, vooral bij Studio Voetbal!
Toch?
Jij hebt helemaal geen humor.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt een zeer treurig gevoel voor humor.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:35 schreef Wiebeldak het volgende:
Phillip besteld u vaak eten online of cocu ook zelf?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:35 schreef Wiebeldak het volgende:
Okéquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik vind wel dat Bayern munchen wat weg heeft van de duitse opmars in 1939
tuurlijk als shag van gelder ajax kan matsen dan doet ie dat graag, was trouwens wel rood, hopelijk 34 wedstrijden, zijn we voorlopig van hem af.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:34 schreef Zorro het volgende:
Die overtreding van Havenaar gaan we dit weekend nog vaak zien, vooral bij Studio Voetbal!
Toch?
Zaten die Duitsers op Mars?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
Doe maar nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zaten die Duitsers op Mars?
xd
Gast donder eens opquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
xd
Over 6 jaar pleegt Hoeness zelfmoordquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
besteltquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:35 schreef Wiebeldak het volgende:
Jij zit er altijd naast.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit er een keer naast, kan gebeuren toch :S
O ja, die link met ajax had ik even niet aan gedacht. Dan wel ja...quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:35 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
tuurlijk als shag van gelder ajax kan matsen dan doet ie dat graag, was trouwens wel rood, hopelijk 34 wedstrijden, zijn we voorlopig van hem af.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
xd
Mooi voor hem, met zijn splaakgesprek spreekt hij al bijna Hongaarsquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
BREKEND - BREKEND - BREKEND
Fred Rutten wordt de nieuwe bondscoach van Hongarije naar het schijnt.
Teringkleuterquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stop die maar lekker in je mAars
xd
Oke Robert maaskant.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stop die maar lekker in je mAars
xd
En jij bent 20 jaar? Je hebt waarschijnlijk de geest van een 8jarige.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rijg je leuter aan een kleuter
xd
RKC verdiende meer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen in Waalwijk
RKC 2-2 Cambuur
Je maarskant.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De maaskant is zijn beste kant
xd
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En jij bent 20 jaar? Je hebt waarschijnlijk de geest van een 8jarige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |