SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks tegen sissequote:Op zaterdag 7 december 2013 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je kleine teen stoot aan een bureaupoot
Precies, doe dat volgende week, dan is Vitesse tenminste gewoon koploper.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:20 schreef CaptainCookie het volgende:
HoerenPSV waarom deze wedstrijd ineens deze inzet
quote:
Ziehier mijn argument.quote:
Ja leuk die maakte ik net al, helaas man.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:22 schreef Wiebeldak het volgende:
De doelpunten zijn maar schaars is deze wedstrijd.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies, doe dat volgende week, dan is Vitesse tenminste gewoon koploper.
Ik kan niet alles volgen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja leuk die maakte ik net al, helaas man.
Ik had laatst een stijve piemel van Amersfoort tot Arnhem.quote:
Daar weet ik niks van, maar zo te zien heb jij er wel ervaring meequote:Op zaterdag 7 december 2013 21:22 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Alsof je daley zomaar omhoogkrijgt
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 21:22:28#PSV speelt met het hart en verdient een goal. Kansen benutten hoort ook bij voetbal. reageer retweet
Vitesse komt toch ook nog niet ver.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
2 aardige kansen de rest is met veel energie aanrommelen als kippen zonder kop
Bedankt Rik, voor deze open deur.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 21:22:28#PSV speelt met het hart en verdient een goal. Kansen benutten hoort ook bij voetbal. reageer retweet
Dat kan op een tegeltje.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
Zou die man PSV-supporter zijn?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
Zijn conclusie is opvallend vernieuwend.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vitesse komt toch ook nog niet ver.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal wel gebeuren, bij de rust 0-1
Nee joh, die moet zo lang mogelijk blijven.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
#EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU #EXITCOCU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |