SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee 3 kampioenschappen achter elkaar, dat is dominerenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Balletje achterin rond spelen.. ohja in Amsterdam zien ze dat als domineren, even vergeten
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee 3 kampioenschappen achter elkaar, dat is domineren
Leiden doen ze iig niet zo vaak meer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef TheSolution het volgende:
Ik vind het leuk om PSV te zien lijden
Euhm tjaquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:02 schreef Caland het volgende:
Ik weet niet wat triester is. Dat PSV filmpje of fokken terwijl je (hopelijk) met wat maten in het stadion zit
hahaquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:02 schreef Caland het volgende:
Ik weet niet wat triester is. Dat PSV filmpje of fokken terwijl je (hopelijk) met wat maten in het stadion zit
Het is wel goed om de kampioen extra aandacht te geven.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef Wiebeldak het volgende:
Ajax heeft al gespeeld trut.
andere topic titel.
Dat past niet man.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:02 schreef Caland het volgende:
Dat laatste... dat is echt heel sneu.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:02 schreef Caland het volgende:
Goeie TTquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:02 schreef Caland het volgende:
Supporters hebben ook schijt aan PSVquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:03 schreef Gramulanion het volgende:
Locadia krijgt de bal niet mee omdat er wc-papier in het 16 meter gebied ligt.
Bedankt.quote:
Dit heb ik van Twitter.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je dit met je nokia 3310 gemaakt?
Wordt een beetje lastig voetballen zonder doellijnen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zijn die slierten niet weggehaald voor het begin van de wedstrijd
Hahaquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:04 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Wordt een beetje lastig voetballen zonder doellijnen.
http://www.ed.nl/sport/vo(...)teun-video-1.4128647quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:04 schreef Pino112 het volgende:
Over welk filmpje hebben we het trouwens?
Ze verwachtten niet dat PSV zķver op het veld van vitesse zou komenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zijn die slierten niet weggehaald voor het begin van de wedstrijd
Nou nou nou nou.quote:
Matsu Atsu.quote:
Als je die schoten van Depay mee rekent had je best een punt gehad.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
Nondeju, als je weer de kansen niet afmaakt gaat het lastig worden
Hahahaha.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/sport/vo(...)teun-video-1.4128647
fruitig*quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Fris en frivool voetbal momenteel bij PSV.
Altijd beter dan wat er nu staat.quote:
Vetklepquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nog een boterkoek bedenk ik me door jouw post.
Bedankt!
Oh god, krijgen we dit weer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:07 schreef Myph. het volgende:
PSV heeft momenteel iig een inzet die ik in tijden niet meer heb gezien.
Goed om te zien inderdaad. Maher op 10 is ook een verademing.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:07 schreef Myph. het volgende:
PSV heeft momenteel iig een inzet die ik in tijden niet meer heb gezien.
Dan heeft de gemeente een kut deal gemaaktquote:
De eerste proef in een woonwijk was geen daverend succes nee.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:07 schreef Wilskracht het volgende:
Vuurwerk in het stadion dat gaat nog een keer mis.
Dat zeg ik als Ajacied trouwens.quote:
Deze is wel leukquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:09 schreef Keukendrol het volgende:
Ik hoop niet dat Stijn eraf moet, want adequate vervangers zijn schaars.
Bony terugquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Godver, als dit een schorsing wordt hebben we helemaal geen spits meer.
Een rode kaart telt niet als goal.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, 1-1.. jullie denken dat het een penalty was en dit is rood dus niets meer te mauwen
Gemiste strafschop ook niet.quote:
Ook niet tijdens of na.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat zal niet voor de winterstop gebeuren.
Wat een kamikaze actie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
Omdat al die lampies zijn doorgebrand of wat?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
Brandweer staat letterlijk klaar voor de tribune van Oost
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:11 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Wat een kamikaze actie.Japan hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardbeving.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:11 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Omdat al die lampies zijn doorgebrand of wat?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:11 schreef TheSolution het volgende:
Nouja, als één maher over de leerdam is volgt de rest.
[..]
Wat een kamikaze actie.Bonzaaiiiii!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
[..]
Wat een kamikaze actie.Het begrip kamikaze moet je alleen even opzoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Kun je aub stoppen met die slechte grappen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:11 schreef TheSolution het volgende:
Nouja, als één maher over de leerdam is volgt de rest.
Gebruik ik een Japan? Nee een steelpan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Terugsturen naar Japan die gozert.
je bent zelf slechtquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je aub stoppen met die slechte grappen?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gebruik ik een Japan? Nee een steelpan.
xd
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gebruik ik een Japan? Nee een steelpan.
xd
Eens.quote:
Ook niet slechterquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier zullen ze wel beter van gaan spelen ja.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nee.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:13 schreef Pascalus het volgende:
Mike woonde vroeger in Rotterdam, maar hij vond de Havenaar.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:13 schreef Pascalus het volgende:
Er staan er momenteel 21 rechtop, eentje zit.quote:
Ga naar KLB.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:14 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Er staan er momenteel 21 rechtop, eentje zit.
Ohnee hij staat alweer. 22 dus.
Je moeder heeft een kutgrapje.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Stop met die kutgrapjes. Ik moet huile
Maar goed dat ie niet voor de graafschap speelt dan. Mike de Boer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:13 schreef Pascalus het volgende:
Ok deze is wel aardig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:13 schreef Pascalus het volgende:
Pay Palquote:
Straks, na de wedstrijd.quote:
tsjonge jonge jongequote:Op zaterdag 7 december 2013 21:15 schreef TheSolution het volgende:
Wat is de wisselkoers van de Hiljemark tegenwoordig?
Daarvoor hebben we:quote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse werkt momenteel iedere bal weg.
haha cabaret op fokquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:13 schreef Pascalus het volgende:
Het is Patricia Paayquote:
Wanneer treedt je op?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:16 schreef TheSolution het volgende:
De keerper van Vitesse schijnt wel 3 velthuizen te hebben
Van jou had ik dit niet verwacht.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente moet de lat een stuk hoger leggen.
Klinkt als een goede inzending voor het slechte grappen topic danquote:
quote:
JR-style wel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een matige kutgrappen.
Zelfs Kevin Strootman lacht hier niet om.
Hilarische grappen hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een matige kutgrappen.
Zelfs Kevin Strootman lacht hier niet om.
Deze slaat opnieuw nergens op, kap maar weer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:18 schreef TheSolution het volgende:
Die middenvelder schijnt een bloedpröpje te hebben
Verdommequote:Op zaterdag 7 december 2013 21:18 schreef TheSolution het volgende:
Die middenvelder schijnt een bloedpröpje te hebben
Okquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:18 schreef Caland het volgende:
Iedereen komt met zwaar afgezaagde grappen op de propper
Zal wel gebeuren, bij de rust 0-1quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:19 schreef Ties02 het volgende:
Hopelijk kan Vitesse er nog snel even een goaltje inproppen
Gewoon nee.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij zie ik Brum, ma!
[ afbeelding ]
Zou wel terecht zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal wel gebeuren, bij de rust 0-1
Mwah, ik denk dat Nijhuis wel in staat is die goed vast te houden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hier gaat nog een rode kaart vallen.
Omdat ze hun rug eindelijk rechten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:20 schreef CaptainCookie het volgende:
HoerenPSV waarom deze wedstrijd ineens deze inzet
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:20 schreef TheSolution het volgende:
Ibarra ra ra, hoeveel vingers steek ik op
Ik vind jou stiekem wel grappig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:20 schreef TheSolution het volgende:
Ibarra ra ra, hoeveel vingers steek ik op
Hou Atsublieft eens op.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:18 schreef Caland het volgende:
Iedereen komt met zwaar afgezaagde grappen op de propper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |