SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee 3 kampioenschappen achter elkaar, dat is dominerenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Balletje achterin rond spelen.. ohja in Amsterdam zien ze dat als domineren, even vergeten
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee 3 kampioenschappen achter elkaar, dat is domineren
Leiden doen ze iig niet zo vaak meer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef TheSolution het volgende:
Ik vind het leuk om PSV te zien lijden
Euhm tjaquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:02 schreef Caland het volgende:
Ik weet niet wat triester is. Dat PSV filmpje of fokken terwijl je (hopelijk) met wat maten in het stadion zit
hahaquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:02 schreef Caland het volgende:
Ik weet niet wat triester is. Dat PSV filmpje of fokken terwijl je (hopelijk) met wat maten in het stadion zit
Het is wel goed om de kampioen extra aandacht te geven.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef Wiebeldak het volgende:
Ajax heeft al gespeeld trut.
andere topic titel.
Dat past niet man.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:02 schreef Caland het volgende:
Dat laatste... dat is echt heel sneu.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:02 schreef Caland het volgende:
Goeie TTquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:02 schreef Caland het volgende:
Supporters hebben ook schijt aan PSVquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:03 schreef Gramulanion het volgende:
Locadia krijgt de bal niet mee omdat er wc-papier in het 16 meter gebied ligt.
Bedankt.quote:
Dit heb ik van Twitter.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je dit met je nokia 3310 gemaakt?
Wordt een beetje lastig voetballen zonder doellijnen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zijn die slierten niet weggehaald voor het begin van de wedstrijd
Hahaquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:04 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Wordt een beetje lastig voetballen zonder doellijnen.
http://www.ed.nl/sport/vo(...)teun-video-1.4128647quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:04 schreef Pino112 het volgende:
Over welk filmpje hebben we het trouwens?
Ze verwachtten niet dat PSV zóver op het veld van vitesse zou komenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zijn die slierten niet weggehaald voor het begin van de wedstrijd
Nou nou nou nou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |