SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
[ Bericht 1% gewijzigd door FritsFlits op 07-12-2013 13:59:10 ]"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Dit kan er nu wel uit, hè?quote:Tevens is een stem op Starless van King Crimson altijd gewaardeerd dit jaar. Een moment voor het FOK!forum in de top 2000
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:54 schreef Pino112 het volgende:
Dinsdag 25 december 12.00 uur tot en met maandag 31 december 24.00 uur.
Hoaxquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:54 schreef Pino112 het volgende:
Dinsdag 25 december 12.00 uur tot en met maandag 31 december 24.00 uur.
Gordon staat op de zwarte lijstquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Gordon dit jaar op nummer 39 in de lijst staan?
Is al lang verbroken, vorig jaar ging in topic nummer vier de lijst al los.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:56 schreef cafca het volgende:
Volgens mij gaan we wel het record kwa aantal pre-top2000-topics breken dit jaar!
quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
WHAHAHAHAHA, jee, wat ben jij erg, WHOHOHOHOquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee alsjeblieft nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Who cares, niemand luister er dan meer...quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:54 schreef cafca het volgende:
Is het nog steeds zo dat ze platen in de top 10 volledig draaien?
ik denk dat je je daar echt lelijk in vergist..quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Who cares, niemand luister er dan meer...
Denk dat de top 2000 op die tijd het meest beluisterde programma van allemaal is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Who cares, niemand luister er dan meer...
Ja en dan bij Hans thuis aankomen die in smoking gehuld de laatste shift deed.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb het iig nooit beluisterd om die tijd, in al die jaren.
Wel soortgelijk op de tv. met Don Leo in een autootje oid.
In zijn woonboot.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja en dan bij Hans thuis aankomen die in smoking gehuld de laatste shift deed.
Wij hebben met de jaarwisseling altijd de Top op de achtergrond, behalve als ik thuis ben.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb het iig nooit beluisterd om die tijd, in al die jaren.
Wel soortgelijk op de tv. met Don Leo in een autootje oid.
Oh daar hou ik wel vanquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:16 schreef cafca het volgende:
De laatste paar jaren wel geluisterd naar de top 10. De vaders meebleren met Child in Time en de kinderen die ons meewarig aanstaarden.....
quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En na 12en staan ze buiten gillende keukenmeiden na te doen.
Wat ongeveer hetzelfde klinkt.
Ik ken verder alleen Hans van der T. als homoseksuele woonbootbewonende Hans.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom wonen er zoveel homoseksuele BN-ers die Hans heten op een woonboot?
Ik ken verder alleen Hans Kesting als homoseksuele HansBN-er. Weet niet hoe hij woont, maar anders toch al een score van 66,6%!quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik ken verder alleen Hans van der T. als homoseksuele woonbootbewonende Hans.
Hans Klokquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ken verder alleen Hans Kesting als homoseksuele HansBN-er. Weet niet hoe hij woont, maar anders toch al een score van 66,6%!
Dus dan ken je n tweede han(d)s!quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ken verder alleen Hans Kesting als homoseksuele HansBN-er. Weet niet hoe hij woont, maar anders toch al een score van 66,6%!
Ken je die Ouwe Han(d)s ook niet?quote:Op zondag 8 december 2013 02:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dus dan ken je n tweede han(d)s!
Ik ken er geen, dus ben gelukkig han(d)sfree!
en bij Coldplay net andersom?quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:16 schreef cafca het volgende:
De laatste paar jaren wel geluisterd naar de top 10. De vaders meebleren met Child in Time en de kinderen die ons meewarig aanstaarden.....
Geen Talk Talk?quote:Op zondag 8 december 2013 11:54 schreef Sfeermaker het volgende:
Jaaaa, dit jaar ga ik ook weer meelullen over de top2000 liedjes. Alvast mijn lijstje
Uit de keuzelijst
Muse - Knights of Cydonia
The Waterboys - The whole of the moon
Dire Straits - Sultans of swing
The Moody Blues - Nights in white satin
Ultravox - Vienna
Massive Attack - Unfinished sympathy
Jimi Hendrix Experience - All along the watchtower
The Human League - Don’t you want me
The Smiths - There is a light that never goes out
Radiohead - Paranoid android
Air - All I need
Fleetwood Mac - Sara
Electric Light Orchestra - Mr. blue sky
Supertramp - School
AC/DC - Thunderstruck
Vrije keuze
Moby - Porcelain
System of a Down - Chop suey!
Deep Purple - Hush
Major Lazer - Get free
Claude Debussy - Clair de lune
Als ik op albums mocht stemmen misschien welquote:
Dan ook niet klagen tijdens de uitzending hequote:
jawel, want stemmen is zinloosquote:Op zondag 8 december 2013 18:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan ook niet klagen tijdens de uitzending he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |