Tenzij ze bij de douane gecontroleerd worden...quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik zit even te kijken naar prijzen van hardloopgear in Canada. Daar gaan mijn ouders in Canada naar toe. Op het verlanglijstje staan een Garmin 620 HRM (476 CAD = 325 euro) en VFF Spyridon LS (99 CAD = 68 euro). Het liefst wil ik dat spul NU hebben maar voor die prijzen is het de moeite waard om een paar maandjes te wachten. Ter vergelijking: 620 = 449 euro en Spyridon LS = 135 euro in .nl. Bij elkaar scheelt dat dus bijna 200 euro!
Tuurlijk niet, garmin uit de doos halen, en VFF's even door een plas modder halen. Dan is het gewoon onderdeel van je bagage, en geen invoer...quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tenzij ze bij de douane gecontroleerd worden...
in he regelement staat dat je het nummer per post krijgt en in de abc dat er garderobe bij startfinish is. Moet je ff op de site kijken, mobiel werkt dat niet fijn. Maar is dus wel te vinden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:51 schreef skygazer het volgende:
Hey allemaal!
Ik ben een stille meelezer, maar heb nu even een vraagje.
Ik ga meedoen met de 201 run, maar ik heb geen idee hoe dat allemaal werkt :$
Heb nog geen post of mail ontvangen over startnummers of ben ik te ongeduldig?
En op de site staat dat je met pendelbussen naar de start wordt gebracht, maar waar of wanneer kleed je je dan om? En waar laat je je spullen? :$
Kortom ik snap er niks van, iemand die z'n licht kan laten schijnen
Mowt je inderdaad niet de doos en bon bij je hebben. Wel essentieel voor garantie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, garmin uit de doos halen, en VFF's even door een plas modder halen. Dan is het gewoon onderdeel van je bagage, en geen invoer...
Er geldt een vrijstelling van 430 euro.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tenzij ze bij de douane gecontroleerd worden...
Die kun je gewoon platvouwen en per post naar Nederland sturen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mowt je inderdaad niet de doos en bon bij je hebben. Wel essentieel voor garantie.
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1222735quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:52 schreef Zwabberhark het volgende:
P.S. ben wel benieuwd naar de maps-route.
Sorry, 23.30 vertrokken..quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
E.T. zou vandaag niet werken, met het oog op de bruggenloop morgen. Heeft zich toch over laten halen, maar wel afgesproken dat ze VROEG, voor 23:00 naar huis zou gaan. En uiteraard nog niks gehoord dat ze onderweg is
Lekker slim.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zal mevrouw stipstreep leuk vinden...
Ik heb me ingeschreven voor de 80km bij de Great Naseby Water Race in augustus en speel met de gedachte om eind maart de 50km te doen tijdens de Northburn100quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk: welke ?
Ik denk toch dat ik een kilo of vier aan vocht ben kwijt geraakt,het is dus inderdaad een kwestie van blijven drinken om dit zo goed mogelijk op peil te houden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:59 schreef Nirak het volgende:
Wat ik me nou afvraag RD, hoeveel kg verlies je op zo'n trail nou? En hoe zorg je ervoor dat je zo snel mogelijk weer je vochtbalans op pijl hebt? Of blijft dat redelijk goed omdat je tussendoor eet- en drinkposten hebt?
Ik mag 'm niet zienquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:24 schreef YUR het volgende:
[..]
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1222735
I saw what you did there!quote:Op zondag 8 december 2013 05:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
en nu weer over op de orde van de dag...
Fok.co.uk en YUR,succes met jullie crosjes vandaag
Frsh, vergeet niet te pieken vandaag!
Alle bruggenlopers, veel plezier en success!
quote:Op zondag 8 december 2013 09:41 schreef YUR het volgende:
[..]
en deze?
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1027378
Geen handelskarakter is dubieus natuurlijk. En inderdaad de rest apart opsturen naar Nederland maakt dat al een stuk geloofwaardiger. De kans dat het goed gaat is natuurlijk heel groot, maar je KAN een overijverige beambte treffen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Er geldt een vrijstelling van 430 euro.
[..]
Die kun je gewoon platvouwen en per post naar Nederland sturen.
Dat was Kwist toch? Die gozer kan een aardig stukkie lopen ja. Won ook de Den Haag marathon als ik me niet vergisquote:Op zondag 8 december 2013 10:08 schreef Swetsenegger het volgende:
He Yur, ik lees net dat de winnaar van de bruggenloop '11 en '12 heeft afgezegd wegens een blessure. Dus dit had je kans geweest.
Ooit organiseer ik een wilde wedstrijd van 2k, heen en weer over de brug.quote:Op zondag 8 december 2013 10:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is weliswaar geen Balijbrug, maar vooruit
Patrick Kwistquote:Op zondag 8 december 2013 10:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat was Kwist toch? Die gozer kan een aardig stukkie lopen ja. Won ook de Den Haag marathon als ik me niet vergis
Count me in! Ben nou wel eens benieuwd naar die brug van jou.quote:Op zondag 8 december 2013 10:12 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ooit organiseer ik een wilde wedstrijd van 2k, heen en weer over de brug.
Kwist is wel een regionale topper ja. Benieuwd wie er dan nu gaat winnen.
Allemaal relatief. Ook jij gaat een mijlpaal bereikenquote:Op zondag 8 december 2013 10:39 schreef E.T. het volgende:
RD, nu pas je verslag gelezen..![]()
Kom ik aan met m'n 'angst' voor vanmiddagLoopt er eentje gewoon 60km!
Eerst maar eens ontbijten
Angst waarvoor?quote:Op zondag 8 december 2013 10:39 schreef E.T. het volgende:
RD, nu pas je verslag gelezen..![]()
Kom ik aan met m'n 'angst' voor vanmiddagLoopt er eentje gewoon 60km!
Eerst maar eens ontbijten
Ik hoop wel dat je geen vrouw en kinderen hebt, want het is niet zeker dat je zo'n wedstrijd kunt navertellen.quote:Op zondag 8 december 2013 10:34 schreef Frsh het volgende:
[..]
Count me in! Ben nou wel eens benieuwd naar die brug van jou.
het is een fokking klere-eind!!quote:
Idem. Lang lang stond eigenlijk al vast (want heb een leuk in-het-donker-outfit), maar nu pas zie ik dat het best zacht weer buiten is. Toch: lang-lang blijft het.quote:Op zondag 8 december 2013 11:00 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je geen vrouw en kinderen hebt, want het is niet zeker dat je zo'n wedstrijd kunt navertellen.
Het weer ziet er niet slecht uit. Beter dan vorig jaar in ieder geval. Net iets minder wind. Toch ga ik in lang/lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |