Ik mag 'm niet zienquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:24 schreef YUR het volgende:
[..]
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1222735
I saw what you did there!quote:Op zondag 8 december 2013 05:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
en nu weer over op de orde van de dag...
Fok.co.uk en YUR,succes met jullie crosjes vandaag
Frsh, vergeet niet te pieken vandaag!
Alle bruggenlopers, veel plezier en success!
quote:Op zondag 8 december 2013 09:41 schreef YUR het volgende:
[..]
en deze?
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1027378
Geen handelskarakter is dubieus natuurlijk. En inderdaad de rest apart opsturen naar Nederland maakt dat al een stuk geloofwaardiger. De kans dat het goed gaat is natuurlijk heel groot, maar je KAN een overijverige beambte treffen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Er geldt een vrijstelling van 430 euro.
[..]
Die kun je gewoon platvouwen en per post naar Nederland sturen.
Dat was Kwist toch? Die gozer kan een aardig stukkie lopen ja. Won ook de Den Haag marathon als ik me niet vergisquote:Op zondag 8 december 2013 10:08 schreef Swetsenegger het volgende:
He Yur, ik lees net dat de winnaar van de bruggenloop '11 en '12 heeft afgezegd wegens een blessure. Dus dit had je kans geweest.
Ooit organiseer ik een wilde wedstrijd van 2k, heen en weer over de brug.quote:Op zondag 8 december 2013 10:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is weliswaar geen Balijbrug, maar vooruit
Patrick Kwistquote:Op zondag 8 december 2013 10:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat was Kwist toch? Die gozer kan een aardig stukkie lopen ja. Won ook de Den Haag marathon als ik me niet vergis
Count me in! Ben nou wel eens benieuwd naar die brug van jou.quote:Op zondag 8 december 2013 10:12 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ooit organiseer ik een wilde wedstrijd van 2k, heen en weer over de brug.
Kwist is wel een regionale topper ja. Benieuwd wie er dan nu gaat winnen.
Allemaal relatief. Ook jij gaat een mijlpaal bereikenquote:Op zondag 8 december 2013 10:39 schreef E.T. het volgende:
RD, nu pas je verslag gelezen..![]()
Kom ik aan met m'n 'angst' voor vanmiddagLoopt er eentje gewoon 60km!
Eerst maar eens ontbijten
Angst waarvoor?quote:Op zondag 8 december 2013 10:39 schreef E.T. het volgende:
RD, nu pas je verslag gelezen..![]()
Kom ik aan met m'n 'angst' voor vanmiddagLoopt er eentje gewoon 60km!
Eerst maar eens ontbijten
Ik hoop wel dat je geen vrouw en kinderen hebt, want het is niet zeker dat je zo'n wedstrijd kunt navertellen.quote:Op zondag 8 december 2013 10:34 schreef Frsh het volgende:
[..]
Count me in! Ben nou wel eens benieuwd naar die brug van jou.
het is een fokking klere-eind!!quote:
Idem. Lang lang stond eigenlijk al vast (want heb een leuk in-het-donker-outfit), maar nu pas zie ik dat het best zacht weer buiten is. Toch: lang-lang blijft het.quote:Op zondag 8 december 2013 11:00 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je geen vrouw en kinderen hebt, want het is niet zeker dat je zo'n wedstrijd kunt navertellen.
Het weer ziet er niet slecht uit. Beter dan vorig jaar in ieder geval. Net iets minder wind. Toch ga ik in lang/lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |