Trollbox?quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kunnen jullie ook 1x per minuut reageren?
tijd om in te kopen, PPC kan alleen nog maar stijgen!!!iiii!1ii1i1i1iquote:
Nooit. Meer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
tijd om in te kopen, PPC kan alleen nog maar stijgen!!!iiii!1ii1i1i1i
Toch enige vooruitgang.quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
585 ongeveer was toen het dieptepunt
correctie: 502 dollar op mtgox
quote:wingchun: Wife: hows it going honey! Me: all is good pack your bags we are moving in with your parents!
ja daar viel deze crash in het niet bij lolquote:
http://trollboxarchive.co(...)name&search=wingchunquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
http://trollboxarchive.co(...)name&search=wingchun
"could not find any rope. So I decided to jump out the window. I think I sprained my ankle. God damn you first floor apartment!"
gast is hilarisch
CRASH, TO THE MOON, CRASH, TO THE MOON, CRASH, TO THE MOON, CRASH, TO THE MOON, CRASH, TO THE MOON, CRASH, TO THE MOON, CRASH, TO THE MOON, CRASH, TO THE MOON,quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:30 schreef mike-amersfoort het volgende:
terug van nachtje stappen, samenvatting van 3 topics? tl;dr
Rood, bloedrood. Iedereen is all-in en hoopt op herstelquote:Op zaterdag 7 december 2013 04:30 schreef mike-amersfoort het volgende:
terug van nachtje stappen, samenvatting van 3 topics? tl;dr
en dan gaan we weer naar de moooonquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
en dan gaan we weer naar de moooon
niet dat ik weet? met btc-e?quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kan toch nog gewoon? Of mis ik iets?
Oh shit, wie had het er laatst hier over.. Ik weet het niet meer hoor. Ben zelf ook geen trader.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 05:01 schreef Maxbet het volgende:
Don't worry guys, I figured out what's happening.
[ afbeelding ]
En hoeveel heeft het nu opgeleverd? Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 06:52 schreef WebBeestje het volgende:
Ik zit al dagen short via Plus500 toen de koers rond $1150 stond en hefboom 10
Risico van het vak, iedereen weet dat de koers ook omlaag kan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 07:01 schreef Ludacriss het volgende:
Onder de 700 op btc-e nu. Gaat lekker zeg...
quote:Op zaterdag 7 december 2013 07:01 schreef Ludacriss het volgende:
Onder de 700 op btc-e nu. Gaat lekker zeg...
Hoe ik jullie nu voor me ziequote:Op zaterdag 7 december 2013 07:04 schreef Waterdrinker het volgende:
De maan is de andere kant op, wat is deze.
Nondeju zeg. Wie zei dat dat wel erg laag was?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:41 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga wat orders zetten en dan ff slapen.
Is 25 LTC en 720 BTC een beetje realistisch?
Erg laag, maar ik heb de tijd,..
Het is nog geen zondag hoor ;$quote:Op zaterdag 7 december 2013 07:59 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga even verder slapen denk, en als ik wakker word is deze bizarre daling voorbij.
*hopen doet en niet denkend dat het zondag is*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |