SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Winter is coming...quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan had ik nu weer kunnen kopenWat zijn jouw verdere verwachtingen? Komt er nog een weekenddip of is dit hem al?
Ik denk dat hij zeker nog wel door stuitert maar of hij nog veel meer zakt, dat niet.quote:
quote:
all time highquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:42 schreef Maxbet het volgende:
Ben wel benieuwd wat kerst gaat doen. Over laag volume gesproken.
ik vind dit zo magisch en speciaal.. de manier hoe jij memes post.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik vroeg het me nog toen straks al af, maar waarom in godesname zo een plaatje posten?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik vind dit zo magisch en speciaal.. de manier hoe jij memes post.
Het kwam eigenlijk gewoon omdat ik een plug in heb die plaatjes direct naar imgur stuurt. Die heeft een optie met post screenshot en ik klik daar in de haast steeds per ongeluk op. Daarna heb ik geen zin om het opnieuw te doenquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ook waar. Soms moet je dingen gewoon doen omdat het kan.
Weltrusten doornroosjequote:Op zaterdag 7 december 2013 03:48 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
ik ga slapen. Maak me maar wakker als NMC boven de 9 staat en PPC boven de 6.![]()
quote:
tot in de 22e eeuw dan!quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:48 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
ik ga slapen. Maak me maar wakker als NMC boven de 9 staat en PPC boven de 6.![]()
Hopes and dreams.quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:44 schreef dreamerbulk het volgende:
Wanneer er goed herstel komt, en deze geintjes zich nog een aantal weken/maanden gaan voordoen... dan is één zeker.. money will be made
Heb Scorpie inderdaad niet gezien vandaag.quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:52 schreef Mortaxx het volgende:
Fontas Strikes Back
Blijft u zitten voor The Return of Scorpie
all-inquote:
Ik ga mn ltc sell bijstellen naar 35, ik wil fiat want ik denk dat al dat gedoe in China misschien wel voor een dip die veel langer dan het weekend duurt gaat zorgen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:58 schreef dreamerbulk het volgende:
Misschien dat ik morgen al wel LTC's kan verkopen voor mijn vraagprijs, dan ga ik
[..]
all-in
Wat voor gedoe?quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ga mn ltc sell bijstellen naar 35, ik wil fiat want ik denk dat al dat gedoe in China misschien wel voor een dip die veel langer dan het weekend duurt gaat zorgen.
Paniekverkoop onder de Chinezen. Ik denk niet dat het klaar is met de "slechte" nieuwsberichten. Ik vind het eigenlijk best wel logisch - vanuit de overheid gezien - dat ze het daar proberen te ontmoedigen. Ik vind het ook niet raar dat Dijsselbloem dat hier ook probeert, maar daar heeft het wat meer effect. In China is men voor zo ver ik weet ook veel meer van het "luisteren" naar wat moet. Ben verder geen expert ofzo.quote:
35 is nog niet verkeerd idd, eerst maar ff kijken wat er morgen nog gebeurt en of we uberhaupt in de mid 30's gaan komenquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ga mn ltc sell bijstellen naar 35, ik wil fiat want ik denk dat al dat gedoe in China misschien wel voor een dip die veel langer dan het weekend duurt gaat zorgen.
Zover ik weet was de berichtgeving niet negatief, van wat ik op Reddit las. In het begin werd er inderdaad gezegd dat het slecht nieuws was, wat later ontkracht werd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Paniekverkoop onder de Chinezen. Ik denk niet dat het klaar is met de "slechte" nieuwsberichten. Ik vind het eigenlijk best wel logisch - vanuit de overheid gezien - dat ze het daar proberen te ontmoedigen. Ik vind het ook niet raar dat Dijsselbloem dat hier ook probeert, maar daar heeft het wat meer effect. In China is men voor zo ver ik weet ook veel meer van het "luisteren" naar wat moet. Ben verder geen expert ofzo.
Het nieuws is niet negatief, maar wordt wel zo gebracht en daar wordt op gereageerd. Het is namelijk helemaal niet boeiend dat de banken er niet mee mogen/zullen werken. Toch heeft het wel effect en stappen mensen uit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zover ik weet was de berichtgeving niet negatief, van wat ik op Reddit las. In het begin werd er inderdaad gezegd dat het slecht nieuws was, wat later ontkracht werd.
Ja, ik denk dat 35 zelfs ambitieus isquote:Op zaterdag 7 december 2013 04:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
35 is nog niet verkeerd idd, eerst maar ff kijken wat er morgen nog gebeurt en of we uberhaupt in de mid 30's gaan komen
ben benieuwd waarin ik morgen wakker wordquote:Op zaterdag 7 december 2013 04:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat 35 zelfs ambitieus is
Oké, oké.quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het nieuws is niet negatief, maar wordt wel zo gebracht en daar wordt op gereageerd. Het is namelijk helemaal niet boeiend dat de banken er niet mee mogen/zullen werken. Toch heeft het wel effect en stappen mensen uit.
585 ongeveer was toen het dieptepuntquote:Op zaterdag 7 december 2013 04:20 schreef druide het volgende:
Het dieptepunt op bitstamp was vandaag 646 dollar. Ik herinner me dat op 19 november ook zo'n zware crash plaatsvond, wat was toen het dieptepunt?
Trollbox?quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kunnen jullie ook 1x per minuut reageren?
tijd om in te kopen, PPC kan alleen nog maar stijgen!!!iiii!1ii1i1i1iquote:
Nooit. Meer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
tijd om in te kopen, PPC kan alleen nog maar stijgen!!!iiii!1ii1i1i1i
Toch enige vooruitgang.quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
585 ongeveer was toen het dieptepunt
correctie: 502 dollar op mtgox
quote:wingchun: Wife: hows it going honey! Me: all is good pack your bags we are moving in with your parents!
ja daar viel deze crash in het niet bij lolquote:
http://trollboxarchive.co(...)name&search=wingchunquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
http://trollboxarchive.co(...)name&search=wingchun
"could not find any rope. So I decided to jump out the window. I think I sprained my ankle. God damn you first floor apartment!"
gast is hilarisch
CRASH, TO THE MOON, CRASH, TO THE MOON, CRASH, TO THE MOON, CRASH, TO THE MOON, CRASH, TO THE MOON, CRASH, TO THE MOON, CRASH, TO THE MOON, CRASH, TO THE MOON,quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:30 schreef mike-amersfoort het volgende:
terug van nachtje stappen, samenvatting van 3 topics? tl;dr
Rood, bloedrood. Iedereen is all-in en hoopt op herstelquote:Op zaterdag 7 december 2013 04:30 schreef mike-amersfoort het volgende:
terug van nachtje stappen, samenvatting van 3 topics? tl;dr
en dan gaan we weer naar de moooonquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
en dan gaan we weer naar de moooon
niet dat ik weet? met btc-e?quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kan toch nog gewoon? Of mis ik iets?
Oh shit, wie had het er laatst hier over.. Ik weet het niet meer hoor. Ben zelf ook geen trader.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 05:01 schreef Maxbet het volgende:
Don't worry guys, I figured out what's happening.
[ afbeelding ]
En hoeveel heeft het nu opgeleverd? Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 06:52 schreef WebBeestje het volgende:
Ik zit al dagen short via Plus500 toen de koers rond $1150 stond en hefboom 10
Risico van het vak, iedereen weet dat de koers ook omlaag kan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 07:01 schreef Ludacriss het volgende:
Onder de 700 op btc-e nu. Gaat lekker zeg...
quote:Op zaterdag 7 december 2013 07:01 schreef Ludacriss het volgende:
Onder de 700 op btc-e nu. Gaat lekker zeg...
Hoe ik jullie nu voor me ziequote:Op zaterdag 7 december 2013 07:04 schreef Waterdrinker het volgende:
De maan is de andere kant op, wat is deze.
Nondeju zeg. Wie zei dat dat wel erg laag was?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:41 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga wat orders zetten en dan ff slapen.
Is 25 LTC en 720 BTC een beetje realistisch?
Erg laag, maar ik heb de tijd,..
Het is nog geen zondag hoor ;$quote:Op zaterdag 7 december 2013 07:59 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga even verder slapen denk, en als ik wakker word is deze bizarre daling voorbij.
*hopen doet en niet denkend dat het zondag is*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |