Ik ga mn ltc sell bijstellen naar 35, ik wil fiat want ik denk dat al dat gedoe in China misschien wel voor een dip die veel langer dan het weekend duurt gaat zorgen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:58 schreef dreamerbulk het volgende:
Misschien dat ik morgen al wel LTC's kan verkopen voor mijn vraagprijs, dan ga ik
[..]
all-in
Wat voor gedoe?quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ga mn ltc sell bijstellen naar 35, ik wil fiat want ik denk dat al dat gedoe in China misschien wel voor een dip die veel langer dan het weekend duurt gaat zorgen.
Paniekverkoop onder de Chinezen. Ik denk niet dat het klaar is met de "slechte" nieuwsberichten. Ik vind het eigenlijk best wel logisch - vanuit de overheid gezien - dat ze het daar proberen te ontmoedigen. Ik vind het ook niet raar dat Dijsselbloem dat hier ook probeert, maar daar heeft het wat meer effect. In China is men voor zo ver ik weet ook veel meer van het "luisteren" naar wat moet. Ben verder geen expert ofzo.quote:
35 is nog niet verkeerd idd, eerst maar ff kijken wat er morgen nog gebeurt en of we uberhaupt in de mid 30's gaan komenquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ga mn ltc sell bijstellen naar 35, ik wil fiat want ik denk dat al dat gedoe in China misschien wel voor een dip die veel langer dan het weekend duurt gaat zorgen.
Zover ik weet was de berichtgeving niet negatief, van wat ik op Reddit las. In het begin werd er inderdaad gezegd dat het slecht nieuws was, wat later ontkracht werd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Paniekverkoop onder de Chinezen. Ik denk niet dat het klaar is met de "slechte" nieuwsberichten. Ik vind het eigenlijk best wel logisch - vanuit de overheid gezien - dat ze het daar proberen te ontmoedigen. Ik vind het ook niet raar dat Dijsselbloem dat hier ook probeert, maar daar heeft het wat meer effect. In China is men voor zo ver ik weet ook veel meer van het "luisteren" naar wat moet. Ben verder geen expert ofzo.
Het nieuws is niet negatief, maar wordt wel zo gebracht en daar wordt op gereageerd. Het is namelijk helemaal niet boeiend dat de banken er niet mee mogen/zullen werken. Toch heeft het wel effect en stappen mensen uit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zover ik weet was de berichtgeving niet negatief, van wat ik op Reddit las. In het begin werd er inderdaad gezegd dat het slecht nieuws was, wat later ontkracht werd.
Ja, ik denk dat 35 zelfs ambitieus isquote:Op zaterdag 7 december 2013 04:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
35 is nog niet verkeerd idd, eerst maar ff kijken wat er morgen nog gebeurt en of we uberhaupt in de mid 30's gaan komen
ben benieuwd waarin ik morgen wakker wordquote:Op zaterdag 7 december 2013 04:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat 35 zelfs ambitieus is
Oké, oké.quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het nieuws is niet negatief, maar wordt wel zo gebracht en daar wordt op gereageerd. Het is namelijk helemaal niet boeiend dat de banken er niet mee mogen/zullen werken. Toch heeft het wel effect en stappen mensen uit.
585 ongeveer was toen het dieptepuntquote:Op zaterdag 7 december 2013 04:20 schreef druide het volgende:
Het dieptepunt op bitstamp was vandaag 646 dollar. Ik herinner me dat op 19 november ook zo'n zware crash plaatsvond, wat was toen het dieptepunt?
Trollbox?quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kunnen jullie ook 1x per minuut reageren?
tijd om in te kopen, PPC kan alleen nog maar stijgen!!!iiii!1ii1i1i1iquote:
Nooit. Meer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
tijd om in te kopen, PPC kan alleen nog maar stijgen!!!iiii!1ii1i1i1i
Toch enige vooruitgang.quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
585 ongeveer was toen het dieptepunt
correctie: 502 dollar op mtgox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |